quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:27 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom hebben we nooit een referendum gehad over de toelating van al die Oost-Europese zooi die er de afgelopen 2 jaar bij is gekomen?
Dan had ik nu voor dit grondwettelijk verdrag geweest![]()
...en doordat die tien landen er bij zijn gekomen, werd het aantal Ja stemmers voor de grondwet ook nog eens groter, omdat de nieuwe lidstaten er veel meer belang bij hebben. Strategisch slim.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:34 schreef Martijne het volgende:
Omdat ze dan weten, dat het overgrote merendeel van het volk toch NEE zal stemmen.. en ze zichzelf zo'n afgang als met dit referendum willen voorkomen![]()
Omdat het een inlossing van een schuld is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:27 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom hebben we nooit een referendum gehad over de toelating van al die Oost-Europese zooi die er de afgelopen 2 jaar bij is gekomen?
Dan had ik nu voor dit grondwettelijk verdrag geweest![]()
Ik heb dat Van Aartsen horen zeggen bij BVD meen ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:38 schreef sizzler het volgende:
Ik denk serieus dat als Balkenende vandaag had beloofd dat we over een paar maanden mochten stemmen over de toetreding van Turkije, er toch zeker een paar procent minder "nee" stemmers zouden zijn.
Ik denk dat Turkije nu voor veel mensen wél een issue is. Kijk maar naar Geert stem-tegen-Turkije,-stem- tegen- de- grondwet Wilders. Juist door nu te beloven dat we over tijd ook over Turkije mogen stemmen maak je er nu geen issue van.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb dat Van Aartsen horen zeggen bij BVD meen ik.
Iets in de trant van "als over 5 jaar een referendum over Turkije komt dan is Turkije een issue. Nu niet." maar daar werd overheen geluld door Van Dorp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |