Weet je ook wat het betekent???quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
oeh apotheose, da's ook een mooie woord....
Da's wel het minste om Hillard te bedanken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:43 schreef haagse_elfje het volgende:
misschien gaan Iris en Hilly trouwen en dan krijgen ze hele mooie kindjes
Mij gun je weer niks?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:43 schreef haagse_elfje het volgende:
misschien gaan Iris en Hilly trouwen en dan krijgen ze hele mooie kindjes
Het familiehuisje in Wales?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo te zien gaat Sander Overbeeke met vakantie. Was net op RTL4.
Ik heb niks gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo te zien gaat Sander Overbeeke met vakantie. Was net op RTL4.
Ja, want daar blijkt dat de door Hillard ontvoerde Iris Overbeek een zusje van Sander is. Hij helpt Hillard om zeep.quote:
Btw.: een bekend gezicht, maar de naam van de acteur schiet me niet te binnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
de vader van chris heeft al de "bnn" verjongings kuur gehad
zeg donderstraal jij nou 's een keertje op naar je gtst-topicje...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:43 schreef Perrow het volgende:
Daarnet kwam Fajah Lourens over haar exit bij GTST bij RTL Boulevard. Weet jij wat ze precies heeft gezegd Iwan?
dat was zijn naam! als broer zijnde maybe, als vader zijnde no way....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
wat een waardeloze jankaflevering weer zeg, gadverdamme
en Chris Tates is totaal ongeloofwaardig als pa Vroman.....
Chris Tatesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: een bekend gezicht, maar de naam van de acteur schiet me niet te binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |