Tot hier zou ik je nog kunnen gelovenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:09 schreef haagse_elfje het volgende:
ja hoor
Ik vondt Lizzie vandaag geweldig, het zelfde gold voor Liesje
ik ben heel vrolijk,
Maar dit geloof ik dus niet hequote:ik vind het zo geweldig dat ONM een jongeren serie wordt
* weet_ik_veel controleert de inhoud van zijn broek ... is geen H_E.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:09 schreef haagse_elfje het volgende:
btw: mijn naam is geen weet ik veel
Ze is jaloers op Sanne! Die heeft iets met Renée! Ja Ja!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef Svensational het volgende:
Kun je nog iets anders dan klagen, h_e?
zaklampje nodig?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
* weet_ik_veel controleert de inhoud van zijn broek ... is geen H_E.
Dus het was allemaal niet waarquote:
ja echt he....quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is jaloers op Sanne! Die heeft iets met Renée! Ja Ja!
Dus geil je toch op Iris?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:19 schreef haagse_elfje het volgende:
doe dan maar Sanne&iIris ofzoveel aangenamer om naar te kijken!
dat van Liesje en Lizzy meende ik echt, ik vondt ze echt geweldig. Liesje vindt ik sowiezo altijd al top geweest....quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus het was allemaal niet waar? ookd at van Lizzy en Liesje dus niet
??
Ik had het natuurlijk niet alleen over dat je Sanne & Reneequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:19 schreef haagse_elfje het volgende:
nee maar sven ff eerlijk kom op Renee en Sanne dat wil je toch niet op je netvlies...
doe dan maar Sanne&iIris ofzoveel aangenamer om naar te kijken!
Ja, net als de rest van FOK!. En dat snap ik dus echt niet he, ik vind hem nog steeds geweldigquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef haagse_elfje het volgende:
de enigste die ik echt niet kan uitstaan, is dat speenvarken van een Joost van WALGsum
Ga jezelf pijpenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Perrow het volgende:
Vanavond komt toch Pa Vroman?
Iwan, zou je aub op onze mail willen reageren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |