Weet je ook wat het betekent???quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
oeh apotheose, da's ook een mooie woord....
Da's wel het minste om Hillard te bedanken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:43 schreef haagse_elfje het volgende:
misschien gaan Iris en Hilly trouwen en dan krijgen ze hele mooie kindjes
Mij gun je weer niks?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:43 schreef haagse_elfje het volgende:
misschien gaan Iris en Hilly trouwen en dan krijgen ze hele mooie kindjes
Het familiehuisje in Wales?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo te zien gaat Sander Overbeeke met vakantie. Was net op RTL4.
Ik heb niks gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo te zien gaat Sander Overbeeke met vakantie. Was net op RTL4.
Ja, want daar blijkt dat de door Hillard ontvoerde Iris Overbeek een zusje van Sander is. Hij helpt Hillard om zeep.quote:
Btw.: een bekend gezicht, maar de naam van de acteur schiet me niet te binnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
de vader van chris heeft al de "bnn" verjongings kuur gehad
zeg donderstraal jij nou 's een keertje op naar je gtst-topicje...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:43 schreef Perrow het volgende:
Daarnet kwam Fajah Lourens over haar exit bij GTST bij RTL Boulevard. Weet jij wat ze precies heeft gezegd Iwan?
dat was zijn naam! als broer zijnde maybe, als vader zijnde no way....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
wat een waardeloze jankaflevering weer zeg, gadverdamme
en Chris Tates is totaal ongeloofwaardig als pa Vroman.....
Chris Tatesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: een bekend gezicht, maar de naam van de acteur schiet me niet te binnen.
Tienervader... misschien ook iets voor Ariël?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:05 schreef haagse_elfje het volgende:
ff op imdb gekeken
chris tates geboren in 1962
Aram in 1976 dus hij was 14 toen hij Chrisje kreeg
logisch heel logisch
En Lizzy mag het mooi ontrafelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Ronnie heeft dus wel alles door! hehehehe
Die moet ook kotsen als hij een kotsende Dash 3-in-1 ziet!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Tienervader... misschien ook iets voor Ariël?
Inderdaad! Zo slecht heeft hij nog nooit geacteerd!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
zelfs ik moest een traantje weg pinken toen daantje aan het huilen was.....
Da's juist leuk... anders krijg je weer zo'n standaard Lizzy-ontmaskeringsverhaaltje.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
Beetje jammer dat Ron Lizzy door heeft
precies, zo'n Lizzy-hangt-weer-eens-de-grote-held-uit-story....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Da's juist leuk... anders krijg je weer zo'n standaard Lizzy-ontmaskeringsverhaaltje.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, zo'n Lizzy-hangt-weer-eens-de-grote-held-uit-story....
* Babette noteert Kuifje-cover voor volgende OP
Wie heeft ze allemaal al ontmaskert dan?quote:Lizzy-ontmaskeringsverhaaltje
Lijkt me een dood vogeltjequote:Niels denkt aan Hillard, focust en schiet een pistool leeg!
Justus Venemaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft ze allemaal al ontmaskert dan?
Maak een punt of heb het ergens anders overquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
zeg moet dat al, met die verhaaltjes? da's pas over twee weken.....
Ik dacht dat ik je er een plezier mee deed?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
zeg moet dat al, met die verhaaltjes? da's pas over twee weken.....
het punt is dat ik er helemaal van in de war raak...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:57 schreef Svensational het volgende:
Maak een punt of heb het ergens anders over
Ik deed alleen Lizzy naquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
het punt is dat ik er helemaal van in de war raak...
en dat de lol er zo wel snel afgaat, maar aangezien dat toch al zo was....... laat maar
mja sorry... we hebben hier ooit, toen die twee-wekelijks-gids uitkwam - al eens gesteld dat zo'n verre vooruitblik wel wat veel was. Maar kennelijk wist je dat niet... no hard feelings, en ik zal niet meer zeurenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:03 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik dacht dat ik je er een plezier mee deed?
Ga jij Joyce dan te vuur en te zwaard verdedigen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:03 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Sanne en Joyce=bitchfight!
Tijd voor mevrouwtje Alter om terug te komen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |