Wat zei je, lekkertjequote:Op donderdag 2 juni 2005 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer houd jij van vrouwen?
En die Richard had auditie gedaan voor de rol van Morris. Kleine wereld.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:14 schreef Hilary het volgende:
In het echt het vriendinnetje van Joris Putman (GTST).
Had hij die rol maar gekregen. Viel hij ons niet lastig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
En die Richard had auditie gedaan voor de rol van Morris. Kleine wereld.![]()
Das zo'n figuranten rol, daar stoor ik me nog niet zo aan!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Had hij die rol maar gekregen. Viel hij ons niet lastig.
Nee, jij stoort je aan mijn lieve Iris!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:11 schreef soapie het volgende:
Das zo'n figuranten rol, daar stoor ik me nog niet zo aan!!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, jij stoort je aan mijn lieve Iris!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar wees gerust, Soapie: binnenkort kun je van met elkaar lebberende Sanne en Renée genieten.
Dat vindt jij.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat nou? Dat is toch lekker om te zien!?
mooi woordquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:22 schreef Brandon19 het volgende:
lang verhaal
[...] indoctrinaties [...]
kan toch nog steeds... zijn altijd meer lijntjes in een laatste afleveringquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
Ik had liever Hillard in de zomercliff gezien
Dood vogeltje nummer... hoeveel eigenlijk?????quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:22 schreef Brandon19 het volgende:
Tara’s beslissing leidt tot een bloedstollende apotheose met fatale gevolgen.
Wat moet Renée met die afgelikte boterham? Ze wil natuurlijk haar baan niet verliezen en daarom papt ze aan met het nieuwe boegbeeld van BNN. Heeft ze toch nog wat opgestoken van Marjolein.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat nou? Dat is toch lekker om te zien!?
quote:Tara’s beslissing leidt tot een bloedstollende apotheose met fatale gevolgen.
oeh apotheose, da's ook een mooie woord....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:34 schreef soapie het volgende:
Dood vogeltje nummer... hoeveel eigenlijk?????![]()
Uhhhhhhhhhhhh, Aafke???? Die heeft toch niks te doen, is te oud voor Bnn!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
oeh apotheose, da's ook een mooie woord....
wie heeft in godsnaam 't baantje van Carlo overgenomen????
Ze kunnen de gemiddelde leeftijd omlaag krijgen door de rest van de cast uit reageerbuisjes te laten bestaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:42 schreef soapie het volgende:
Uhhhhhhhhhhhh, Aafke???? Die heeft toch niks te doen, is te oud voor Bnn!!!![]()
Moet jij die allemaal volwiksen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze kunnen de gemiddelde leeftijd omlaag krijgen door de rest van de cast uit reageerbuisjes te laten bestaan.![]()
Dat laat ik liever aan de prof over.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moet jij die allemaal volwiksen?
Tot hier zou ik je nog kunnen gelovenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:09 schreef haagse_elfje het volgende:
ja hoor
Ik vondt Lizzie vandaag geweldig, het zelfde gold voor Liesje
ik ben heel vrolijk,
Maar dit geloof ik dus niet hequote:ik vind het zo geweldig dat ONM een jongeren serie wordt
* weet_ik_veel controleert de inhoud van zijn broek ... is geen H_E.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:09 schreef haagse_elfje het volgende:
btw: mijn naam is geen weet ik veel
Ze is jaloers op Sanne! Die heeft iets met Renée! Ja Ja!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef Svensational het volgende:
Kun je nog iets anders dan klagen, h_e?
zaklampje nodig?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
* weet_ik_veel controleert de inhoud van zijn broek ... is geen H_E.
Dus het was allemaal niet waarquote:
ja echt he....quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is jaloers op Sanne! Die heeft iets met Renée! Ja Ja!
Dus geil je toch op Iris?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:19 schreef haagse_elfje het volgende:
doe dan maar Sanne&iIris ofzoveel aangenamer om naar te kijken!
dat van Liesje en Lizzy meende ik echt, ik vondt ze echt geweldig. Liesje vindt ik sowiezo altijd al top geweest....quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus het was allemaal niet waar? ookd at van Lizzy en Liesje dus niet
??
Ik had het natuurlijk niet alleen over dat je Sanne & Reneequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:19 schreef haagse_elfje het volgende:
nee maar sven ff eerlijk kom op Renee en Sanne dat wil je toch niet op je netvlies...
doe dan maar Sanne&iIris ofzoveel aangenamer om naar te kijken!
Ja, net als de rest van FOK!. En dat snap ik dus echt niet he, ik vind hem nog steeds geweldigquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef haagse_elfje het volgende:
de enigste die ik echt niet kan uitstaan, is dat speenvarken van een Joost van WALGsum
Ga jezelf pijpenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Perrow het volgende:
Vanavond komt toch Pa Vroman?
Iwan, zou je aub op onze mail willen reageren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |