Natuurlijk gaat Daan het redden... om vervolgens in opdracht van BNN maatschappelijk verantwoord door zinloos geweld het loodje te leggen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Svensational het volgende:
Ja, als Daan het zou redden zou idd geweldig zijn
als daan het gaat redden vindt ik wel dat ze Joost eruit moeten trappen, als goedmakertjequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Svensational het volgende:
Ja, als Daan het zou redden zou idd geweldig zijn
Nou goed, dan mag Joost ook blijven. Wat heerlijk als iedereen het hier met elkaar eens isquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als daan het gaat redden vindt ik wel dat ze Joost eruit moeten trappen, als goedmakertje
Ben je helemaal betoeterdquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:32 schreef haagse_elfje het volgende:
die zou je toch direct uit je bed willen trappen
Dus wij FOK!-ers krijgen binnenkort ook een rolletje in ONM?quote:Ook laten we zien hoe jongeren veel tijd op internet spenderen...
quote:EINDE OEFENING YORIN !
De naam van de tv-zender Yorin gaat definitief verdwijnen. RTL Nederland overweegt de zender RTL6 of RTL+ te noemen. Dat bevestigen goed ingevoerde bronnen in de tv-wereld.
Vakblad Adformatie meldt dat vandaag op de voorpagina. De naamsverandering maakt onderdeel uit van een complete rebrandingsoperatie, die naar verluidt nog voor het nieuwe tv-seizoen dit najaar moet zijn afgerond.
Afgelopen maandag zijn de plannen door topman Fons van Westerloo aan de Luxemburgse aandeelhouder gepresenteerd. Met de rebranding zou in totaal meer dan drie miljoen euro gemoeid zijn. De veranderingen betreffen met name Yorin, dat feitelijk nooit uitgroeide tot het ‘coole’ merk dat men na het vertrek van Veronica met de zender voor ogen had. Bronnen weten te melden dat op een hernieuwd Yorin vooral meer ruimte zou komen voor herhalingen. De herprofilering van Yorin zou ook gevolgen hebben voor de radiozender Yorin FM (Adformatie).
BRON: tvformats.web-log.nl
Logischquote:op een hernieuwd Yorin vooral meer ruimte zou komen voor herhalingen
Ik moest gelijk denken aan het internet cafe van Babette en Olaf!!! Dat decor kunnen ze wel weer van zolder halen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dus wij FOK!-ers krijgen binnenkort ook een rolletje in ONM?
jeetje dat was ik alweer helemaal vergeten, het internet caféquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan het internet cafe van Babette en Olaf!!! Dat decor kunnen ze wel weer van zolder halen.
Het is geen verplichting hoor....quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:42 schreef pberends het volgende:
Maar ONM gaat dus vernieuwen, dus we gaan 2/3 van de soap naar surfende soapies kijken.
Lekker origineel!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:52 schreef Novak het volgende:
Gyman wordt vast vrijgelaten (vormfoutje ofzo)
Oegstgeestquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
In Editie NL was het oude 'Beatrix' (in Oegstgeest) nog even te zien.![]()
Ach, kon ook niet anders hequote:Op woensdag 1 juni 2005 19:56 schreef babette21 het volgende:
op zeker dat Iris gered gaat worden door Hillard....
ja he.... kan ook zo schattig kijken [ op 'n lelijke manierquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
Hillard lijkt echt op dat mormel van Lord of the Rings.
ja best welquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
Hillard lijkt echt op dat mormel van Lord of the Rings.
Da's zeker om het ontbreken van de chemocoupe te verdoezelen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:05 schreef babette21 het volgende:
had ik trouwens al gezegd hoe irritant ik dat petje van Richard vind?!
dat ie 'm overdag ophoudt in bed, oke... maar er ook mee slapen............
ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's zeker om het ontbreken van de chemocoupe te verdoezelen.
gelukkig heeft ie geen mat ofzo...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Da's zeker om het ontbreken van de chemocoupe te verdoezelen.
Renate Verbaanquote:
quote:
Doet ie goed, zo'n rijpe vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |