quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:42 schreef Svensational het volgende:
Zou Lisette alweer een paperjam gehad hebben?

Tja, Lisette krijgt alles altijd op haar brood.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:42 schreef Svensational het volgende:
Zou Lisette alweer een paperjam gehad hebben?

hij bedoelde zijn verstandquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
"We gaan zodra we het object hebben", of wat zei die uniformkloot?

En dan paalt ie d'r suf?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:56 schreef babette21 het volgende:
op zeker dat Iris gered gaat worden door Hillard....

quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:56 schreef haagse_elfje het volgende:
Iris die gaat dood

lijkt me logisch, Foppele is de moeite van 't "kijken naar" niet waard...quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Damn, wat een idioten aan het bed van Daan
Iedereen lult over zichzelf, niemand kijkt naar hem...

yepquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
Dat hele "Het "papier is op-verhaal" was dus alleen zodat Iris bijna overreden gaat worden??

Daar valt toch niks aan te snappen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:00 schreef pberends het volgende:
Wat was dit voor belachelijk einde? Ik snap er geen reet van?

Ze ging eerst door de hoofdingang en daarna net als de koerier door de achteruitgang.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
waar sloeg 't trouwens op dat Iris weer naar binnen rende, en daarna direct weer terug naar buiten?

staat ze toch al, omdat ze voor de tweede keer door hem een verhaaltje krijgt....quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:02 schreef Novak het volgende:
Lekker dan... Staat Iris ook nog eens bij Hillard in het krijt

ohja, daar zit wel wat inquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:03 schreef soapie het volgende:
Ze ging eerst door de hoofdingang en daarna net als de koerier door de achteruitgang.

Het mag dan wel niet zo lijken, maar er is over nagedacht heh.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
ohja, daar zit wel wat in

En waarschijnlijk nog de zomercliff ook, denk ik!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
staat ze toch al, omdat ze voor de tweede keer door hem een verhaaltje krijgt....

ja dat blijkt... goh, verrassend wel...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Het mag dan wel niet zo lijken, maar er is over nagedacht heh.

Dat doet Daan morgen al als Joost 'm die poison toedient.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
de zomercliff zal vast wel met Hillard en dus ook Iris en Niels zijn, en daarnaast met Ron en Tara
lijkt me niet dat ze van die andere lijntjes iets spannends kunnen maken
[of Daan die z'n laatste adem uitblaast? dat mag er dan wel bij, als extratje]

Dat ruimt lekker op 2 in één aflevering!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat doet Daan morgen al als Joost 'm die poison toedient.

LOLquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:33 schreef soapie het volgende:
Dat ruimt lekker op 2 in één aflevering!!!![]()

Op Iris heb je het niet zo, hè?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
LOLDat lijkt me echt 'n wereldaflevering worden dan
![]()

hm ik vind haar lang niet meer zo vervelend als in het begin,quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op Iris heb je het niet zo, hè?

Niet alleen een fout logo!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
we hadden 't laatst over foute logo's, maar de allereerste verdiende ook geen schoonheidsprijs hoor
[afbeelding]

Maar dat was er maar één. Nu krijgen we er twee.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
we hadden 't laatst over foute logo's, maar de allereerste verdiende ook geen schoonheidsprijs hoor
[afbeelding]

tja, wat doe je eraan he?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar dat was er maar één. Nu krijgen we er twee.
koekjesquote:(waarom moet ik nu opeens aan Bart de G. denken? )

Niks, maar ja, je bent verslaafd of je bent het niet!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
tja, wat doe je eraan he?!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |