nakken is wel stelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:38 schreef dribbel79 het volgende:
nakken is geen stelen, maar naaien, klaar.
Niks aan toe te voegen.quote:
Wat beweegt jou om dit topique zo een onwijze kutkick te geven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:19 schreef Alicey het volgende:
koffie drinken is in de praktijk ook neuken.
Ik werd er naartoe gelinkt, en ben de lijst eens gaan doornemen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat beweegt jou om dit topique zo een onwijze kutkick te geven.
Nooit in de grotere steden geweest??quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:43 schreef wimmul het volgende:
Wie de fuck praat er nu zo...ik zou echt in lachen en huilen tegelijk uitbarsten als zo'n straatschoffie zo tegen me aan zou praten.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:18 schreef Alicey het volgende:
bonken is ook neuken.
Soms ben je gewoon de lul weet je.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
ja allemaal mensen die mijn 180er niet boeken!!! wat is mis dan ja die moto maakt veel geluid en gaat te hard, slaat toch nergens op ziet er goed uit toch? snap echt niet die mensen deze niet digge! en mag ook niet meer op rijden van politie iedereen probeert te naaien
Waarschijnlijk omdat er niets te neuken was?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:10 schreef Berenanus het volgende:
Waarom las ik dit allemaal?
Heb jij iets telepathisch ofzo? Hoe wist je dat!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er niets te neuken was?
Word.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Heb jij iets telepathisch ofzo? Hoe wist je dat!?
Kan ik neit tegen he, die psycho-shit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |