Hier nog eentje.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:53 schreef pyl het volgende:
En de eeuwige twijfelaars, mogen die hier ook meedoen?![]()
Jean-Claude Killy is volgens mij goed. Geen idee waarom tong zolang op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:07 schreef dolle_hond het volgende:
killy
Killy is goed, sorry was even weg kreeg een nieuw bed geleverd die moest drie trappen omhoog gesjouwd worden en in elkaar gezet ook nog.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:00 schreef sooty het volgende:
[..]
Jean-Claude Killy is volgens mij goed. Geen idee waarom tong zolang op zich laat wachten.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:20 schreef Bolkonsky het volgende:
Tokay: mevrouw Saakasvili?
Veel plezier.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:24 schreef Tokay het volgende:
Ik ga even m'n wekelijkse portie soap kijken (Desperate Housewives).
Later!
Ikea ? Ik hoop dat je alle schroefjes hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Killy is goed, sorry was even weg kreeg een nieuw bed geleverd die moest drie trappen omhoog gesjouwd worden en in elkaar gezet ook nog.
Rooie Rinus en pé Daalemmerquote:
quote:
Oh ja ik vroeg me alaf waarik die nam toch van kende.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:22 schreef Tokay het volgende:
[..]Heel goed!
Sandra Roelofs, echtgenote van president Mikhail Saakashvili van Georgië.
Uut grunn ja, geen student meer.. Helaas (tied van vreet'n, zoep'n en op de proeme kroep'n) is voorbij..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:30 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Ik was bang dat niemand ze zou herkennen, maar dat valt dus mee. Zeker ook een Groninger (student)?
Tong, jij als kenner van het Nederlandse Lied, had jij Rooie Rinus en Pé Daalemmer herkend?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja ik vroeg me alaf waarik die nam toch van kende.
Nee, ik vind ze niet zo cool. Ik ga meer voor Dries Roelvink Saskia en Serge enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:34 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Tong, jij als kenner van het Nederlandse Lied, had jij Rooie Rinus en Pé Daalemmer herkend?
Off-topicquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:53 schreef pyl het volgende:
En de eeuwige twijfelaars, mogen die hier ook meedoen?![]()
Nee, maar je zit wel in de goede hoek. Het is een nogal jolige band, vooral bekend van een grote hint begin jaren '90.quote:
Paul Auster.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:42 schreef sooty het volgende:
Wie was nou jou schrijvert die ik vergeleek met Marty Feldman in #257 ?
De muziekkenner heeft het goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:30 schreef Modus het volgende:
Pater Moeskroen.
Ja na alle bagger bands van Tong bleef er nog maar één zo'n jostiband over.quote:
Ga naar Dekker van de Vegt en breng daar verandering in....je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:36 schreef sooty het volgende:
Okee, thanks. Nooit van gehoord btw.
Eén van m'n lievelingsseries.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:39 schreef pos het volgende:
fran is goed en de nanny ook
nog nooit gezien trouwens
Ik kan daar niet binnengaan; De verleidingen zijn veel te groot.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Ga naar Dekker van de Vegt en breng daar verandering in....je zult er geen spijt van krijgen.![]()
Ik ken haar dankzij Fok!, of preciezer nog: dankzij Z.quote:
Heeft ze wel wat van weg inderdaad, maar neen, niet goed.quote:
maar ik ken haar denk je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Heeft ze wel wat van weg inderdaad, maar neen, niet goed.
Net zo min als Ani di Franco.
Ze is nochtans Frans, maar ze zingt daarentegen ook weer in het Engels.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:44 schreef Bolkonsky het volgende:
Ziet er vrij Amerikaans uit.
Dat weet ik nooit van te voren...............quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:45 schreef pos het volgende:
maar ik ken haar denk je?
das mooi...dan blijft er nog wat te raden overquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat weet ik nooit van te voren...............![]()
Weet ik niet. Toen was ik aan het RJPvD'en............quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:48 schreef Tokay het volgende:
Was ze gisteren bij Barend en Van Dorp?
Ja, dat vind ik al héél goed....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:54 schreef Bolkonsky het volgende:
Als ik nou zeg dat ze me héél bekend voorkomt, telt dat dan ook?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:55 schreef Tokay het volgende:
KT Tunstall ofzo?
quote:Singer/songwriter, who records under the name
, was born in Israel in 1974 to a Dutch-Javanese mother and a Russian-Israeli father.
Ik dacht aanvankelijk dat dit een grap was.............quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:50 schreef Bolkonsky het volgende:
Zal wel behandeld zijn tijdens een van de R.A.M.-uitzendingen van afgelopen jaar, die ik niet gezien heb omdat ik voetbal moest kijken.![]()
Beste Tokay, zelfs ik kende Not going anywhere.....Dat betekent zoveel dat iedereen dat kent, moet je weten.quote:
Humor is mij in het geheel vreemd...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk dat dit een grap was.............![]()
Beste pyl, dat zelfs jij het liedje van mevrouw kende, wil nog niet zeggen dat het bij mij een belletje doet rinkelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:11 schreef pyl het volgende:
Beste Tokay, zelfs ik kende Not going anywhere.....Dat betekent zoveel dat iedereen dat kent, moet je weten.
Een beetje vent beschikt anders over een gezonde dosis humor, Bolko!quote:
Google weet het ! Mag dat ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:02 schreef pyl het volgende:
released her full-length debut, La Biographie de Luka Philipsen, in 2000. On it, she combined trip-hop, folk, and French pop to sublime effect. Lyrically and thematically, she was inspired by her
----knip---
Komt er een man bij de dokter...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Een beetje vent beschikt anders over een gezonde dosis humor, Bolko!
Beste Tokay, ik luister nooit naar de radio (behalve nu en dan Radio 1) en kijk nooit naar muziekzenders. Vanmiddag raadde ik nog Gwen Stefani, maar vraag me niet wat ze zingt. Ik ben er zelfs een beetje trots op dat ik weet dat Radiohead bestaat, maar dat ik er nog nooit een noot van heb gehoord. Ik weet maw van de moderne popmuziek (modern wil zeggen die van de laatste 20 jaar) hoegenaamd niets.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:15 schreef Tokay het volgende:
Beste pyl, dat zelfs jij het liedje van mevrouw kende, wil nog niet zeggen dat het bij mij een belletje doet rinkelen.
Ook ik zal hem eerst moeten horen voor ik zeg dat ik hem kenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
[..]
En toch kende zelfs ik Not Going Anywhere....![]()
Okay, Bolko, tot ziens!quote:
helemaal goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:37 schreef Tokay het volgende:
Dr. Ruth
Tsss......en dat wil muziekmod worden..............quote:
vergeet je trouwens jiskefet nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:38 schreef pyl het volgende:
Mmmm....pos, da's een meubelstuk uit een Amerikaanse sitcom, vermoed ik.
O ja, dank voor de tip; had ik zondag gemist idd.quote:
23.50quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja, dank voor de tip; had ik zondag gemist idd.Hoe laat?
Noah is goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef pos het volgende:
janic noa?
Handen af van pos, hè!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:44 schreef Berkery het volgende:
al laat de spelling laat nog wat te wensen over.
quote:
Een kunstenaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:46 schreef pyl het volgende:
Tokay, da's een intrigerende foto....een wetenschapper?
Jawel, maar dat uhhh.... is dan ook mijn taak....quote:
Mmmm.... en wat maakt-ie zoal?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:47 schreef Tokay het volgende:
Een kunstenaar.
Dat vind ik wel heel erg privé, Tokay....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:48 schreef Tokay het volgende:
Er hangt iets groots van hem aan mijn muur.
En ik maar denken dat ik de enige was die bedenkingen had bij die zin.quote:
Uit het buitenland.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef pyl het volgende:
En waar kwam-ie ook alweer vandaan, zei je?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:06 schreef Tokay het volgende:
Wassily Kandinsky is goed, en dit hangt aan mijn muur.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
Had je, afgaande op mijn muzieksmaak, eerder een poster van Eminem verwacht?
Justinquote:
Dat is David Lynch.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:27 schreef pyl het volgende:
Is dat David Lynch?
Hè jammer, die had pos ook geweten...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:29 schreef Tokay het volgende:
Dat is David Lynch.
Da's een heel verstandige opmerking...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:33 schreef Tokay het volgende:
Als je wil gaan slapen, dan moet je dat vooral doen.
Heb je voor het stembureau geslapen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:27 schreef pyl het volgende:
O ja: ik heb al gestemd, natuurlijk...
Ik kwam er toch langs, je weet wel, tijdens het rondje met het hondje...quote:
Mocht het hondje mee naar binnen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:40 schreef pyl het volgende:
Ik kwam er toch langs, je weet wel, tijdens het rondje met het hondje...![]()
Ja hoor, de mensen van het stembureau juichen een hoge opkomst juist toe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:42 schreef Tokay het volgende:
Mocht het hondje mee naar binnen?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:43 schreef pyl het volgende:
Ja hoor, de mensen van het stembureau juichen een hoge opkomst juist toe.
Die ene beroemde quote waarin hij twee keer 'hep' zegt?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:47 schreef pyl het volgende:
Dankzij het 'Non' van dat monsterverbond tussen communisten en extreem-rechts mogen de dames toch maar mooi een tijdje tegen de nieuwe minister-president aankijken. Je zou er bijna Cruyff van gaan citeren.
Oquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:52 schreef pyl het volgende:
Ja, die.
On second thoughts: nee, maar één keer...........
Is goed.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:56 schreef pyl het volgende:
Tokay: ik moet nodig aan de slag. Laat die meneer maar gewoon staan, zou ik zeggen.
Zag ik ook, ja. Een wezenskenmerk van een beetje historicus is overigens dat-ie het haast per definitie nooit met zijn collega eens is............quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:32 schreef Z het volgende:
Ik het NRC werden twee historici gevraagd wat zij stemden en die waren allebei tegen. Dus trek ik de logische conclusie dat alle historici tegen zijn. Maar waarom dan ...
Politicus zeer zekerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:30 schreef Z het volgende:
Wat betreft het plaatje heb ik geen flauw idee. Het zou zo maar een Engelse politicus kunnen zijn.
Uhuh!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:39 schreef Oblivion het volgende:
Nee, hij is frans, en hij kan goed dichten?![]()
Oh...?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef pyl het volgende:
Obli speurt nu als een waanzinnige naar dat ene topic waarin....
![]()
En wat dacht jij toen? Verhip da's die vent over wie pyl het laatst had?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef Oblivion het volgende:Ik heb gisteren zowaar een keer tv gekeken...![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef pyl het volgende:
[..]
En wat dacht jij toen? Verhip da's die vent over wie pyl het laatst had?
Ja, hè?![]()
Ik wilde je via een omweg naar Artusi leiden; zoals je weet tracht ik dat op allerlei manieren, niets is me te dol, te bewerkstelligen. Telepathie is ook maar een middeltje.quote:
Ja, zeg, wie is hier de quizmaster?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:00 schreef Tokay het volgende:
Is het plaatje nou al geraden?
Hmm, goede vraag...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:05 schreef pyl het volgende:
Ja, zeg, wie is hier de quizmaster?
Jamin?quote:
*Zitten gaat....quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik wilde je via een omweg naar Artusi leiden; zoals je weet tracht ik dat op allerlei manieren, niets is me te dol, te bewerkstelligen. Telepathie is ook maar een middeltje.
Ja, ga maar even zitten.![]()
Hmpfff....gauw weglopen, hè, als het spannend wordt...![]()
Dominique De Villepin, mais naturellement!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef MrWizzel het volgende:
De Villepin
Voel je vrij om een nieuwe te posten, ik ben 'hard' aan het werk....quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dominique De Villepin, mais naturellement!
Hè hè!![]()
Shit wist ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:58 schreef Oblivion het volgende:
Oh die zijn vorig topic nog geweest....
*zoeken gaat...![]()
Snif,,,,quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:09 schreef Oblivion het volgende:
*kuch* Pyl, ik zit nog steeds te wachten met mijn goede gedrag...![]()
Naar Fantasy Island keek ik een stuk minder vaak....quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:11 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
En wat is de uitspraak die hier bij hoort.
Die dooie kok?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Snif,,,,.... je bent zelfs alweer vergeten wie Artusi was, zie ik....
Ik sta voor de ruïnes van mijn wereldbeeld.....
Dramaqueen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:11 schreef pyl het volgende:
Ik sta voor de ruïnes van mijn wereldbeeld.....
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:13 schreef Oblivion het volgende:
Die dooie kok?![]()
Je wilt me meenemen naar een dooie kok?![]()
Graag!quote:Kan jij niet voor me koken...![]()
Zeg, jij zit toch niet te googlen he?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:18 schreef Tokay het volgende:
Die dwerg heet trouwens Hervé Villechaise.
Wel, ik heb het wel gelezen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, gekkie, ik wil dat je dat kookboek van hem aanschaft, gaat lezen, het boek niet meer weglegt tot je het helemaal uithebt, dan naar Fok! gaat en zegt: dankjewel pyl, dit is inderdaad een goede tip.
Ik heb er nota bene enkele posts in CUL aan gewaagd (in "wat eten we vandaag" - of hoe heet dat topic?), maar dat lees jij kennelijk niet....
Oh, dat opent deuren...quote:Graag!![]()
Nee Obli, helaas weet ik dit soort nutteloze feiten uit mijn hoofd.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:20 schreef Tokay het volgende:
Hint? Hmmm, leuke band van vroeger.
Lekkere muziek waar je vrolijk van wordt. (Ik wel tenminste).
Hmmm, ik geef je de voordeel van de twijfel...quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee Obli, helaas weet ik dit soort nutteloze feiten uit mijn hoofd.
Nou ja, in dat geval iets van Artusi natuurlijk. Ik heb het boek hier niet bij de hand, maar ik wil later nog wel eens een leuk menu'tje voor je samenstellen, met graagte.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:20 schreef Oblivion het volgende:
Oh, dat opent deuren...![]()
Wat zou je koken....?
Over dramaqueens gesproken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:21 schreef Oblivion het volgende:![]()
Die zijn er zoveel...
*met ogen rolt....
Das Italiaans he?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou ja, in dat geval iets van Artusi natuurlijk. Ik heb het boek hier niet bij de hand, maar ik wil later nog wel eens een leuk menu'tje voor je samenstellen, met graagte.![]()
Hey, it takes one to know one...quote:
Maar natuurlijk Berkery!quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:27 schreef Berkery het volgende:
Matt Bianco?
Man die Italiaanse piemol kan nog wat van mij leren...quote:
Ja, Matt heeft geen Matje meer.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:31 schreef Oblivion het volgende:
Mat Bianco heeft wel wat haar moeten inleveren...![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:30 schreef Oblivion het volgende:
Man die Italiaanse piemol kan nog wat van mij leren...![]()
quote:Ik wil dan pyl-food!![]()
Doemaar een acteurquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja hoor dat is goed. Welke categorie heeft de voorkeur?
Ja heeft daar wel eens een bad guy vertolkt maar hij werd pas bekend als de maat van Sipowicz in New York Police.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
En dus een Nederlandse achternaam.
Dus wel Jimmyquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:41 schreef pos het volgende:
jimmy smit ofzoiets geloof ik? mn vriendin en ik vonden hem errug leuk nl
Jimmy Smits inderdaad. Ik meen te hebben gelezen dat ie eigenlijk Smeets heet maar zijn vader heeft dat veranderd om meer Amerikaans te zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:41 schreef pos het volgende:
jimmy smit ofzoiets geloof ik? mn vriendin en ik vonden hem errug leuk nl
Ik keek vroeger altijd LA Lawquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jimmy Smits inderdaad. Ik meen te hebben gelezen dat ie eigenlijk Smeets heet maar zijn vader heeft dat veranderd om meer Amerikaans te zijn.
Dan is hij ook geen probleem, denk ik.quote:
idd nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan is hij ook geen probleem, denk ik.
[afbeelding]
Helemaal goed!quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:52 schreef pos het volgende:
[..]
idd nietBlair Underwood moest wel heel diep nadenken
Okay stem ze Tongquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is dat meisje dat samen met Laura Palmer slachtoffer was van Leland/Bob. Teresa geloof ik.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:10 schreef pos het volgende:
floris en cindella?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is de Staalfabriek van Packard toch?
Of was het het nou een papierfabriek?
Everett McGill en Wendy Robie heten ze in het echt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:22 schreef pos het volgende:
mooi stelEd en Nadine....weet geen echte namen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt een beetje op Jennifer Connelly
Hoi Pyl
doe eens een latere fotoquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Nog niet geraden...
"Bekend gezicht" zit er nog het dichtste bij...............![]()
Nee, da's niet leuk, want dan weet je het meteen.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:28 schreef pos het volgende:
doe eens een latere foto
mn hersens krakenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, da's niet leuk, want dan weet je het meteen.....![]()
Nope.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Judy Garland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |