jazeker!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:27 schreef Lotte. het volgende:
Is dat hij van the new radicals?
* Berkery heeft het genoegen nog niet gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:35 schreef Lotte. het volgende:
Kom op guyz het staat in beeld tijdens de clip
ben blijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
* Berkery heeft het genoegen nog niet gehad
Berkery for mod!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
* Gambolputty heeft het genoegen nog niet gehad
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sinds wanneer zit Jordan Knight van NKOTB in een metalband
Gadver, hebben ze opeens een leven gekregen ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:12 schreef Neva het volgende:
ik mis glo en tse trouwens al de hele avond..![]()
een levenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gadver, hebben ze opeens een leven gekregen ofzo![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Nog nooit van gehoord.
beetje blote zangeres vragen als ik bij life of agony staquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weer de hoogste tijd voor een blote zangeres, dacht ik zo. Wie?
[afbeelding]
+1 voor Sack blabbathquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kamelot dan
Geen woord aan gelogen hoor: http://www.sackblabbath.comquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:44 schreef Neva het volgende:
je naam is verwarrend had het met huisgenoot over van wie het liedje paranoid nou was.. ik zo droog sack blabbath![]()
![]()
Ja, dat zou jij niet weten. Heeft ie nog steeds z'n Gallagher-look?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:53 schreef peaceman het volgende:
keith caputo....
ergens had ik al zo'n idee dat je er een vraag over zou stellenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat zou jij niet weten. Heeft ie nog steeds z'n Gallagher-look?
peaceman+1
was ook best grappig, jammer dat het topic een vroege dood gestorven isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:57 schreef belsen het volgende:
Humor op teletekst
Ik moest er wél om lachen...
Welterusten overigens...
Beter staan ze inderdaad op Lowlands * Duim * Duimquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ergens had ik al zo'n idee dat je er een vraag over zou stellen![]()
jazeker heeft ie die nog, maar bovenal had ie er erg veel zin in, doodzonde dat je er niet bij kon zijn, maar stiekem hoop ik voor jou (en voor mij) dat ze ook LL aan doen....
ff vraag bedenken....
dan laat ik m open voor de ochtenploeg, weltrusten sack!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog steeds geen idee, en ik ga ook slapen. Weltrusten
Goede cd hoor, ben zelf geen LOA fan maar dat album vind ik zeer okéquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef peaceman het volgende:
Welke band is afsluiter van de eerste dag van het Cactusfestival?
nee, ken ik NOG niet, komt op het lijstje!
Fun lovin' criminals dan toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:04 schreef peaceman het volgende:
nee nog niet goed....goedemorgen![]()
extra hint: ze hebben een nummer gemaakt wat te maken heeft met een tekenfilmfiguur..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:16 schreef peaceman het volgende:
dan zou ik het kunnen weten....
The Frames misschien?
Nope, ik kan dan helaas niet. Maar de troost is dat ik dan pas terug ben van Rock Werchter, dus zo erg is het ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef cafca het volgende:
[..]
goeie band. Ga je naar het cactusfestival, peaceman?
Vanwege deze zin vroeg je het zeker Cafca? Nou dat was meer vanwege mijn eerdere vraag... dan bestudeer je zo'n programma. Ziet er wel goed uit eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:16 schreef peaceman het volgende:
dan zou ik het kunnen weten....
Ja, toch redelijk gevarieerd programma, en de prijs valt ook wel meequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vanwege deze zin vroeg je het zeker Cafca? Nou dat was meer vanwege mijn eerdere vraag... dan bestudeer je zo'n programma. Ziet er wel goed uit eerlijk gezegd...
De Nieuwe Modquote:
Hulde voor de nieuwe Modquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
De Nieuwe Modgaat er met de buit vandoor berkery +1
Wat isquote:Technically,refers to a lifestyle and fashion more than music itself. During the early '60s, legions of teenagers in Great Britain began dressing in stylish, neo-Italian fashions and listening to American R&B, particularly Motown. Soon, these teens were dubbed
s. The original
bands were all R&B cover bands, but soon they began writing their own material that was generally in the vein of their influences.
bands played R&B harder and faster than the original recordings -- it was relentless, amphetamine-driven rock & roll. Many of the
bands were barely heard outside of the United Kingdom, since the lifestyle was primarily a British phenomenon. Two bands -- the Small Faces and the Who -- were able to crossover to the United States market, but that was after both bands began developing and expanding their R&B-based sound. By the time psychedelia came around in the late '60s,
had died out in Britain. However,
-- both the music and the lifestyle -- came back in full force in the late '70s, thanks to the Jam..
Hmm oke...ken ze niet, maar dan had de nieuwe mod toch de laatste....sorryquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:55 schreef cafca het volgende:
[..]
overigens, the needles blijken wel te bestaan: http://www.garageband.com/artist/THE_NEEDLES
Tuurlijk, het punt is hem ook van harte gegund, ik ken ze namelijk ook niet, het was een pure gok. (ik wou alleen ff checken achteraf)quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm oke...ken ze niet, maar dan had de nieuwe mod toch de laatste....sorry
Ik vond hem wel grappigquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Lekker flauw, maar wel juist![]()
cafca + 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |