alsof wij nou zoveel verwachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zoo jammer van die newbies![]()
nu zit ik in maastricht, donderdaag gelukkig weer eindhoven!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kan ook nie anders... hier in eindhoven
@ jitz.. .me doel was me eige inleven in de wereld van tear... is idd gelukt
krijg er nog een knuffel voor ook nog
@ balli... wtf bedoel je![]()
nepperdquote:
stappe zeker? (altstad?)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu zit ik in maastricht, donderdaag gelukkig weer eindhoven!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tear zou zachtjes gaan zitten huilen als hij dit zou lezen...
quote:
dat noem ik positieve discriminatie! ik vind eigenlijk dat er geen nieuwe mannelijke stagiaires meer mogen worden genoteerd in de OP. Beetje het natuurlijk evenwicht in stand houden! anders komen er alleen maar rellen over van wie ijlien nou eigenlijk is...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, vrouwelijke hebben het over het algemeen wat makkelijker door hoe alles hier werkt![]()
Eindhovenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu zit ik in maastricht, donderdaag gelukkig weer eindhoven!
verschil moet er wezenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, vrouwelijke hebben het over het algemeen wat makkelijker door hoe alles hier werkt![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat noem ik positieve discriminatie! ik vind eigenlijk dat er geen nieuwe mannelijke stagiaires meer mogen worden genoteerd in de OP. Beetje het natuurlijk evenwicht in stand houden! anders komen er alleen maar rellen over van wie ijlien nou eigenlijk is...
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat noem ik positieve discriminatie! ik vind eigenlijk dat er geen nieuwe mannelijke stagiaires meer mogen worden genoteerd in de OP. Beetje het natuurlijk evenwicht in stand houden! anders komen er alleen maar rellen over van wie ijlien nou eigenlijk is...
nop, schoolquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
stappe zeker? (altstad?)
@ balli ze is je voor
dude te laatquote:
Dat moet in de OPquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zie het tweede Stagiaires koppel ontstaan![]()
door de geheimzinige Pianoman?quote:
Zou je wel wille weten he..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:50 schreef Ballicious het volgende:
Lafoxxx, waar woon je?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dude te laat
snoppie is mijn fok! vriendin... en onze relatie is fok!king goed
Ik heb nog een deel eigendomsbewijs van je..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dude te laat
sufferdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dude te laat
kijk daar begint het alweer!quote:
en wat voor een koppelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zie het tweede Stagiaires koppel ontstaan![]()
Ijlien is van jitzzzze natuurlijk en tijgerwillie van Vigilequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
das wel minder. ben je limbabwaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop, school![]()
en dan vrijdagmorgen weer stage
een hoepelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |