Over wie heb je het? PeuRac?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
Het is mijn vriend niet!
hebben ze ook niet droplulquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hou niet van BMW. Die ontkennen dat ze vrachtwagens hebben gebouwd
Ik had ooit iets meegekregen dat jij een vriend had die een CRX had ofzo?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet wie aKra bedoelde, maar als ie het over Tim of crx666 heeft.
Beide niet.
had ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:28 schreef aKra het volgende:
[..]
Ik had ooit iets meegekregen dat jij een vriend had die een CRX had ofzo?!
Er is een vrachtwagenversie van de Isetta geweestquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:28 schreef Youp het volgende:
[..]
hebben ze ook niet droplulwel vliegtuigmotoren...
ze zijn geen bestelwagen aan het maken en de isetta.. kom op hey...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is een vrachtwagenversie van de Isetta geweestEn ze zijn nu een bestelwagen aan het ontwikkelen, als ik de geruchten mag geloven.
Had ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:28 schreef aKra het volgende:
[..]
Ik had ooit iets meegekregen dat jij een vriend had die een CRX had ofzo?!
quote:Hallo mensen;
Er is een probleem met mijn webmail (*****@eur.nl) . Deze zit vol en nu probeer ik dingen te wissen. Dit is helaas onmogelijk omdat er als ik op delete druk een error in beeld komt die zegt dat ik het eerst naar mijn inbox.trash moet verplaatsen. Dit is allemaal leuk en aardig maar dit gaat ook niet! Wat moet ik nu doen? Jullie hebben het allemaal lekker op orde! Zou u wel naar dit emailadres willen sturen want op mijn eur adres kan ik niets ontvangen!
MVG
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
mijn broertje is ook een mooie, is zijn mailbox vol van de Erasmus, wil hij berichten verwijderen, gaat het niet, krijgt hij een error... stuurt hij dit naar de helpdesk
[..]
Je vindt dit normaal?quote:
quote:Dit is allemaal leuk en aardig maar dit gaat ook niet! Wat moet ik nu doen? Jullie hebben het allemaal lekker op orde!
Ik heb de servicedeskmedewerker hier bijna een keer over de balie getrokkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:54 schreef Sjoewe het volgende:
Ik sla het mailen over, ik begin met kogelbrieven.
Mja ik heb ooit een 'fietsongeluk' gehad ergens in Vleuten ofzo. Sturen haakten in elkaar, bla bla, maar goed mijn hele voorvork naar de klote en wiel krom, dus ik maar naar de plaatselijke fietsenmaker, want ik moest toch verder. Gingen ze verdomme eerst zitten snacken. Anderhalf uur moeten wachten, want echt zo was het eindelijk op gingen ze k*nk*rdek*nk*r nog een rondje halen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb de servicedeskmedewerker hier bijna een keer over de balie getrokken
Hij wilde niet meewerkenIk moest nieuw papier hebben voor in de plotter, en dat moest NU gebeuren want ik had het nodig, maar meneer wilde eerst koffie drinken.... dat ging er niet in bij mij
Hij kijkt me nu nog steeds bang aan
('t is ook een ventje van 1.50m btw
)
http://www.thelist.com/countrycode/353/quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:06 schreef Youp het volgende:
+353 1 4333272
ik krijg die domme plus niet er voor...waar staat +353 voor?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.thelist.com/countrycode/353/
come hold me tighttttttt.quote:
komt mij allesbehalve bekend voor eigenlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
come hold me tighttttttt.
I'll kiss you my darling..
be minee tonight..
wat erg dat ik dat uit mijn hoofd ken
Dat wat jij zei hoort er eigenlijk ook niet voorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
komt mij allesbehalve bekend voor eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |