Die bril zit in de wegquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
wil 't dan niet lukken met dat zusje van megter?
dat is inderdaad wel heel erg ernstig inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:22 schreef tijgerwillie het volgende:
ooh ooh stelling voor vandaag
ik heb een collega (vrouw) ik vind het niet kunnen maar goed
zij loopt dus in een spijkerbroek die opgetrokken is tot op de oksels (zo'n hoog model) dan heeft ze daarop zo'n t-shirt gewoon wit zo'n groot ding zonder iets van tekst of wat dan ook en dan heeft ze die nog in haar broek zitten ook
wat vinden jullie hiervan, schaamteloos toch kan gewoon echt niet
als ik t zo hoor, lijkt t me niet echt mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:22 schreef tijgerwillie het volgende:
zij loopt dus in een spijkerbroek die opgetrokken is tot op de oksels (zo'n hoog model) dan heeft ze daarop zo'n t-shirt gewoon wit zo'n groot ding zonder iets van tekst of wat dan ook en dan heeft ze die nog in haar broek zitten ook
Ik hoor ergens bejaardensex roepenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:23 schreef LaFoxXx het volgende:
als sex leuk is, waarom zou je een sexrelatie dan niet leuk vinden! Ervaringsdeskundige is een groot woord.. zo zou k mezelf niet willen noemen, maar zeg nou eerlijk wie wil er nou op zn 50ste of ouder geen sex meer? niemand toch.. sex blijft leuk, ongeacht de leeftijd.. dus ook relaties die om sex draaien blijven interessant!
mensen die mij kennen weten dat het ook voor de supermeiden is bedoelquote:
Chicks with dicksquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:22 schreef tijgerwillie het volgende:
interesse?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:23 schreef LaFoxXx het volgende:
als sex leuk is, waarom zou je een sexrelatie dan niet leuk vinden! Ervaringsdeskundige is een groot woord.. zo zou k mezelf niet willen noemen, maar zeg nou eerlijk wie wil er nou op zn 50ste of ouder geen sex meer? niemand toch.. sex blijft leuk, ongeacht de leeftijd.. dus ook relaties die om sex draaien blijven interessant!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:22 schreef tijgerwillie het volgende:
sorry, heb de bril van balli niet bij de handquote:
Lieve tijgerwilliequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:22 schreef tijgerwillie het volgende:
pcies, kan toch echt niet hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:23 schreef somegirl het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel heel erg ernstig inderdaad.
Stinkt ze ook nog? dat past ook wel bij dat soort types
zoals eerder benoemd... wanhopigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:25 schreef Ballicious het volgende:
@ lafoxxx, wie mag? Draco of ik?
Eerst maar es een foto'tje he balliequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:25 schreef Ballicious het volgende:
ZOu t draco lukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |