Misschien had ze haar badjas ook wel gewassenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:55 schreef Fujiwara. het volgende:
Moet dat nu buurvrouw?
Ik zit hier rustig boven te vervelen, kijk ik uit m'n raam de tuin van de buren in, staat daar mijn buurvrouw haar was op te hangen, gekleed in enkel een string!
Nu zeg ik je... is dat nu per se nodig? Is het zo'n kleine moeite om een badjas aan te trekken? Ik bedoel... je woont niet in een villawijk met afgeschermde tuin hoor.
Ik heb nu trouwens wel een harde.
En geen smoesjes van:quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:56 schreef hwgoring het volgende:
ÜBER GEIL!!!
die zou ik helemaal kapoet flicken!!!
BAM BAM BAM
Hier regent het niet, maar schijnt de zon.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:05 schreef buitenbeentje het volgende:
Hier regent het, en dan buiten de was ophangen.![]()
Tja, het topic staat wel in KLB...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:04 schreef timbob het volgende:
het hangt er maar net van af hoe ze eruitziet he..
Dacht net hetzelfde. Tenzij de TS heaumeau isquote:
In een pauperwijk kun je dat verwachten, me dunkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:55 schreef Fujiwara. het volgende:
Moet dat nu buurvrouw?
Ik bedoel... je woont niet in een villawijk met afgeschermde tuin hoor.
Poets je bril eens analfabeetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:08 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je woont in een villawijk, en vind Lonsdale hip? D8 dat dat voor paupers in een tokkie-wijk was.
Net alsof dat mens op fok kijktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef Fujiwara. het volgende:
Ik ben alleen bang dat er wat zwaait als ze er achter komt dat ik die foto hier neer zet.
Posten kreng.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef Fujiwara. het volgende:
Ik ben alleen bang dat er wat zwaait als ze er achter komt dat ik die foto hier neer zet.
aslof de buurvrouw fokker isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef Fujiwara. het volgende:
Dan maak je haar gezicht toch onherkenbaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef Fujiwara. het volgende:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:16 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
er gaan wat handjes op en neer zwaaien
*fap fap fap
Egoistquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn buurvrouw zont alti jd naakt in de tuin. En af en toe hangt ze de was ook naakt op. No big deal toch?
(En nee, ik maak geen pics. Want ze komt ook op FOK! en ik houd dat uitzicht lekker voor mezelf. BUUF is de koffie klaar?)
En als een vrouw/meid op strand alleen een string heb.. ga je dan ook zo zielig een topic openen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:55 schreef Fujiwara. het volgende:
Moet dat nu buurvrouw?
Ik zit hier rustig boven te vervelen, kijk ik uit m'n raam de tuin van de buren in, staat daar mijn buurvrouw haar was op te hangen, gekleed in enkel een string!
Nu zeg ik je... is dat nu per se nodig? Is het zo'n kleine moeite om een badjas aan te trekken? Ik bedoel... je woont niet in een villawijk met afgeschermde tuin hoor.
kun jij ook nog op een normale manier egens op reageren ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef fayakill het volgende:
PHOTO YOU DUMB FUCK
Die linkjes werken nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:26 schreef la.femme.nikita het volgende:
endanzijnerooknogmensendieechtdenkendatdezefotohetzoumoetendoen.jpg
neehoordaargaatheusnietiedereenvanuit.tif
;-)
Buurvrouw! Ik wist niet dat u ook op Fok zat!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:29 schreef TrenTs het volgende:
Mijn buurman ging afgelopen zomer in een bruine onderbroek met uitgerekte pijpen wijdbeens zitten bellen op zijn grasveldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |