misschien.. we gaan niks uitdagen hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
thnx dat gaat wel lukken, gaan jullie nu rellen?
Al gedaan, kheb dus echt geen idee hoeveel vrienden ik heb he.. wat tel je eigenlijk als vriend? Ook mensen die je soms ziet met uitgaan en waar je dan ff mee ouwehoert? Of alleen de types die na schooltijd belt om samen wat te gaan doen?quote:
Denk alleen mensen die echt dicht bij je staan, die je dingen vertelt die je niet aan iedereen vertelt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef Woldo het volgende:
[..]
Al gedaan, kheb dus echt geen idee hoeveel vrienden ik heb he.. wat tel je eigenlijk als vriend? Ook mensen die je soms ziet met uitgaan en waar je dan ff mee ouwehoert? Of alleen de types die na schooltijd belt om samen wat te gaan doen?Als je iedereen meetelt waarmee je goed kan opschieten ben ik dus nog wel ff bezig.
![]()
ja idd ligt er maar net aan hoequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef Woldo het volgende:
[..]
Al gedaan, kheb dus echt geen idee hoeveel vrienden ik heb he.. wat tel je eigenlijk als vriend? Ook mensen die je soms ziet met uitgaan en waar je dan ff mee ouwehoert? Of alleen de types die na schooltijd belt om samen wat te gaan doen?Als je iedereen meetelt waarmee je goed kan opschieten ben ik dus nog wel ff bezig.
![]()
MAMA!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk alleen mensen die echt dicht bij je staan, die je dingen vertelt die je niet aan iedereen vertelt.
Hoeveel kilo?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:46 schreef Houniet het volgende:
het regend als de ziekte hieren het waait zwaar
Dat is ijsmeis?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:35 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb 1 goede vriendin, Anne van den Berg![]()
wie is er ontsnapt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:52 schreef Ballicious het volgende:
Dat is korter dan dierentuin
issie gevaarlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Een soort aap en het schijnt dat er een banaan in zijn oor zit.
suc6quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ervandoor, richting amsterdam. misschien nog tot vanmiddag en anders tot morgen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |