met wie?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik moet nog, de schoonmaakster was nog bezig
Wat?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik heb je nog gequote, en daarmee een misverstand uit de wereld gehlopen.
goede afvoer van de afvalstoffen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vanochtend 3 koppen groene thee op (thuis) en nu ook alweer een halve liter water op
krijg je ervan als je geen stage meer loopt hèquote:
ik ook zoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga zo lunchen...
deel 164 alvast openen?
ik ook!! gelukkig is de wc vlakbij, maar ook dicht bij de snoep automaat, dat is dan weer een beetje jammerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet ook bijna ieder halfuur
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:56 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik ook!! gelukkig is de wc vlakbij, maar ook dicht bij de snoep automaat, dat is dan weer een beetje jammer
anders quote je iets van 11 min geleden ofzo!quote:
de vernieuwings fasequote:
Anders ga je even aan je lul trekken tot hij bloed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:57 schreef babba_ het volgende:
[..]
anders quote je iets van 11 min geleden ofzo!
idd, 1 keer in het half jaar is wel okequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaa, moet af en toe hé? Niet alles was vroegah beter![]()
ik kom langs mn stagebegeleidster op weg naar de pleequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:56 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik ook!! gelukkig is de wc vlakbij, maar ook dicht bij de snoep automaat, dat is dan weer een beetje jammer
en totdat je begint te poepenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:58 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Anders ga je even aan je lul trekken tot hij bloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |