Ik hoop het, ik laat het je vanmiddag weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Beterschap toegewenst...
Kunnen we je vanavond nog verwachten
Toen voelde ik mij ook goed, i.t.t. die middag. Maar blijkbaar was het ook niet zo slim om achteraf ook nog aan mijn wis. PO te werken, waardoor ik ook flink moe was.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat heb je? Gewoon griep?
Gister zag je er trouwens nog vrolijk en opgewekt uit, zoals eigenlijk altijd.Of dat was schijn natuurlijk.
Maar iig beterschap toegewenst, en mocht het langer duren kom(en) ik / we wel even een fruitmandje brengen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:01 schreef SuUz2ko het volgende:
We hebben inderdaad de brug een beetje opnieuw gebouwd. Palen tussen de palets door, en ook de palets met touwen aan elkaar vastgeknoopt.Jullie hadden dus geluk, want als we die brug van gisteren hadden gehouden waren jullie er zeker ingedonderd. Althans, je was er niet zo snel overheen gelopen..
Alwin, je moet de uitnodiging goed lezen hoor. Tip
Ik ben echt supertevreden over de inschrijving. Het was echt heel leuk om te doen. Het was lonen naar werken. Echt waar.
Op naar het feest![]()
Okey, ik contact je vanmiddag nog wel eventjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef DearPrudence het volgende:
Ik hoop het, ik laat het je vanmiddag weten.
Da's minder....quote:Toen voelde ik mij ook goed, i.t.t. die middag. Maar blijkbaar was het ook niet zo slim om achteraf ook nog aan mijn wis. PO te werken, waardoor ik ook flink moe was.
Maargoed, ik ga zo even naar school PO afleveren, en dan weer mijn bedje in..![]()
En bedankt.
Ik zal hem héél goed doorlezen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:01 schreef SuUz2ko het volgende:
We hebben inderdaad de brug een beetje opnieuw gebouwd. Palen tussen de palets door, en ook de palets met touwen aan elkaar vastgeknoopt.Jullie hadden dus geluk, want als we die brug van gisteren hadden gehouden waren jullie er zeker ingedonderd. Althans, je was er niet zo snel overheen gelopen..
Alwin, je moet de uitnodiging goed lezen hoor. Tip
Ik ben echt supertevreden over de inschrijving. Het was echt heel leuk om te doen. Het was lonen naar werken. Echt waar.
Op naar het feest![]()
Ik heb thuis twee pc's aan staan, hoop dat er niets in slaat. Anders ben ik behooooorlijk wat kwijt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Nou, gezellig naar het strand kunnen we dus wel vergeten, ach, dan vermaken we ons hier wel.
2 uur komt ze met de boot, pc gaat nu uit, wil geen inslag e.d.
.
Have fun.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Nou, gezellig naar het strand kunnen we dus wel vergeten, ach, dan vermaken we ons hier wel.
2 uur komt ze met de boot, pc gaat nu uit, wil geen inslag e.d.
.
Tsja, dat kan je van te voren natuurlijk nooit weten. Slaap lekker, en hopen dat je vanavond weer genoeg hersteld bent om lekker te kunnen barbeknoeien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik laat het je vanmiddag weten.
[..]
Toen voelde ik mij ook goed, i.t.t. die middag. Maar blijkbaar was het ook niet zo slim om achteraf ook nog aan mijn wis. PO te werken, waardoor ik ook flink moe was.
Maargoed, ik ga zo even naar school PO afleveren, en dan weer mijn bedje in..![]()
En bedankt.
Dat viel best mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:03 schreef NerdoNielso het volgende:
Haha, ja ik zie Alwin net kletsnat naar binnen lopen
Tsja, ik stond dus ook met Joram, Henk, Joep en Hans bij Ons Genoegen, onder een heel smal afdakje te kijken naar de stromende regen. Wel een mooi gezicht.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Have fun.
Wil ik trouwens net de deur uit, om mijn PO af te leveren, gaat het regenen! tsss..
Ach, mijn PC is nogsteeds aan het rekenen en het is al wat opgeklaart, blijft lekker aanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef MrAli het volgende:
Ik moet trouwens ook met branden eens wat beter opletten.
Ik heb nu al een aantal keer met m'n brakke harses (* Mr. Ali ziet bliksemflits!) dingen dubbel gebrandt, The Sims 2, Silent Hill 2 en nu ook Elephant.
Het begon hier nu ook weer te donderen+flitsen+stortregenen. Zit je achter je pc, wordt je half verblind door de flitsen buitenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn hond is tijdens onweer altijd zo vreselijk onrustig.. gaat je overal achterna lopen, heel moeilijk doen als je naar een andere kamer loopt.. aaah! Nu maar de gordijnen dicht, en rustgevende muziek op.. kijken of dat helpt, tot nu lijkt het wel zo, hij ligt nl. lekker te slapen...
(Denk dat het meer door de gordijnen komt. )
Muziek schijnen honden sowieso prettig te vinden. Er zijn zat mensen die zetten als ze een dagje weg gaan, en de hond blijft thuis, zachtjes rustige muziek op.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn hond is tijdens onweer altijd zo vreselijk onrustig.. gaat je overal achterna lopen, heel moeilijk doen als je naar een andere kamer loopt.. aaah! Nu maar de gordijnen dicht, en rustgevende muziek op.. kijken of dat helpt, tot nu lijkt het wel zo, hij ligt nl. lekker te slapen...
(Denk dat het meer door de gordijnen komt. )
Volgens mij kan de gewone install van Kaspersky 'm ook goed wegwerken hoor... dat heb ik gedaan, gewoon system scan -> delete all infected files, nu nog een keer gescanned, niks gevonden...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:25 schreef NerdoNielso het volgende:
Menschen: http://www.kasperskylab.nl/FAQ/4012202.htm
Removal voor het behoorlijk actieve virus rondom msn
Spread the word...
Fijn dat het zo goed gegaan isquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:54 schreef errrrr het volgende:
Ruben heb ik ook gemist hoor
Kees is vanochtend vroeg geopereerd. Alles is goed gegaan, het zag er goed uit volgens de chirurg. Hij had wel pijn, duh. Er was bij de operatie lucht ergens in gekomen (logisch...), en daarom ging hij hikken, wat extra pijn deed -> kon slecht slapen. Morgen zou hij iig wel aanspreekbaar zijn. We zullen de groeten / succeswensen van iedereen wel doorgeven(Heb dit allemaal van z'n vader, had even gebeld...)
En mijn PC, die hard aan het rekenen was, was dus uitgezet door mijn oudersIk ga het ze nu morgen echt duidelijk maken, dit kan echt niet zo. En hij was ook vaag traag, toch nog maar even kijken naar dat virus
Goed, slaap lekker, nog maar 6 uurtjes slaap
Mooi zo, doe hem idd maar de groeten van me, maar dit lees je prolly pas als je weer terug bentquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:54 schreef errrrr het volgende:
Ruben heb ik ook gemist hoor
Kees is vanochtend vroeg geopereerd. Alles is goed gegaan, het zag er goed uit volgens de chirurg. Hij had wel pijn, duh. Er was bij de operatie lucht ergens in gekomen (logisch...), en daarom ging hij hikken, wat extra pijn deed -> kon slecht slapen. Morgen zou hij iig wel aanspreekbaar zijn. We zullen de groeten / succeswensen van iedereen wel doorgeven(Heb dit allemaal van z'n vader, had even gebeld...)
En mijn PC, die hard aan het rekenen was, was dus uitgezet door mijn oudersIk ga het ze nu morgen echt duidelijk maken, dit kan echt niet zo. En hij was ook vaag traag, toch nog maar even kijken naar dat virus
Goed, slaap lekker, nog maar 6 uurtjes slaap
Een meisje dat NFSU speelt, ik blijf het heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:29 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. sinds een lange tijd maar eens weer NFSU gespeeld... nooit echt ver gekomen eigenlijk.
Maargoed, ik merk wel dat het een tijdje duurt om er weer in te komen.
Nu maar even inpakken.
Hebben we gedaanquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed gegaan isecht waar! Zou de kans nu dan groot zijn dat hij van veel van dat narigheid af is?
Wens heb in ieder geval beterschap.
Goede morgenquote:Op zondag 5 juni 2005 04:31 schreef MrAli het volgende:
Bij Nienke was het gezellig, even bijbabbelen met Pieter (d'r broer).
Verder vond ik de Koog niet veel aan.
Ga dan ook niet slapen.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, om 5 uur je oogjes dicht doen om om 9 uur weer op te moeten is niet slim. Eerste wedstrijd was om 10 uur,.
Heb ik jou nog nooit zien doen.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:33 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nachtje doortrekken kan gezellig zijn
Hehe, ik vond het wel meevallen hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 12:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hij lag gewoon op bed, met wat slangetjes enzo, maar wel helemaal helder. Had nog wel pijn (als hij bewoog), zei hij, maar hij verveelde zich ook al, dus dat is een goed teken![]()
Ik geloof m'n ogen nietquote:(..)
Ali, jij was de enige die niet genoeg op had
Het is ook nóóit goed.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:37 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, ik vond het wel meevallen hoor
[..]
Ik geloof m'n ogen niet
't is meestal niet m'n favoriete bezigheid iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |