Fijn dat het zo goed gegaan isquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:54 schreef errrrr het volgende:
Ruben heb ik ook gemist hoor
Kees is vanochtend vroeg geopereerd. Alles is goed gegaan, het zag er goed uit volgens de chirurg. Hij had wel pijn, duh. Er was bij de operatie lucht ergens in gekomen (logisch...), en daarom ging hij hikken, wat extra pijn deed -> kon slecht slapen. Morgen zou hij iig wel aanspreekbaar zijn. We zullen de groeten / succeswensen van iedereen wel doorgeven(Heb dit allemaal van z'n vader, had even gebeld...)
En mijn PC, die hard aan het rekenen was, was dus uitgezet door mijn oudersIk ga het ze nu morgen echt duidelijk maken, dit kan echt niet zo. En hij was ook vaag traag, toch nog maar even kijken naar dat virus
Goed, slaap lekker, nog maar 6 uurtjes slaap
Mooi zo, doe hem idd maar de groeten van me, maar dit lees je prolly pas als je weer terug bentquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:54 schreef errrrr het volgende:
Ruben heb ik ook gemist hoor
Kees is vanochtend vroeg geopereerd. Alles is goed gegaan, het zag er goed uit volgens de chirurg. Hij had wel pijn, duh. Er was bij de operatie lucht ergens in gekomen (logisch...), en daarom ging hij hikken, wat extra pijn deed -> kon slecht slapen. Morgen zou hij iig wel aanspreekbaar zijn. We zullen de groeten / succeswensen van iedereen wel doorgeven(Heb dit allemaal van z'n vader, had even gebeld...)
En mijn PC, die hard aan het rekenen was, was dus uitgezet door mijn oudersIk ga het ze nu morgen echt duidelijk maken, dit kan echt niet zo. En hij was ook vaag traag, toch nog maar even kijken naar dat virus
Goed, slaap lekker, nog maar 6 uurtjes slaap
Een meisje dat NFSU speelt, ik blijf het heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:29 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. sinds een lange tijd maar eens weer NFSU gespeeld... nooit echt ver gekomen eigenlijk.
Maargoed, ik merk wel dat het een tijdje duurt om er weer in te komen.
Nu maar even inpakken.
Hebben we gedaanquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed gegaan isecht waar! Zou de kans nu dan groot zijn dat hij van veel van dat narigheid af is?
Wens heb in ieder geval beterschap.
Goede morgenquote:Op zondag 5 juni 2005 04:31 schreef MrAli het volgende:
Bij Nienke was het gezellig, even bijbabbelen met Pieter (d'r broer).
Verder vond ik de Koog niet veel aan.
Ga dan ook niet slapen.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, om 5 uur je oogjes dicht doen om om 9 uur weer op te moeten is niet slim. Eerste wedstrijd was om 10 uur,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |