maak dan even een foto van haarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:23 schreef PDOA het volgende:
Echt klote, tegenover me zit een extreem lekker vrouwmens en nu zit ik de hele dag met een tent in m'n broek. Nu heb ik wat printjes gemaakt en durf niet naar de printer te lopen omdat ik bang ben dat ze het merkt. Wat een kutdag!
ja handig!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maak dan even een foto van haar
en wat als ze het merkt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:23 schreef PDOA het volgende:
Echt klote, tegenover me zit een extreem lekker vrouwmens en nu zit ik de hele dag met een tent in m'n broek. Nu heb ik wat printjes gemaakt en durf niet naar de printer te lopen omdat ik bang ben dat ze het merkt. Wat een kutdag!
Misschien heeft zij idem, maar je ziet het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef Stienn het volgende:
Gewoon broek uit en gaan met die banaan!!! ...![]()
![]()
Neem het dan wel gelijk op en submit het op weblog.fok.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:50 schreef L-X het volgende:
Vraag anders of ze mee gaat naar de wc. Misschien heeft zij ook wel een natte kut van jou?![]()
Dat spreek natuurlijk voor zichquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:51 schreef Stienn het volgende:
[..]
Neem het dan wel gelijk op en submit het op weblog.fok.n;![]()
Jij bent echt zo'n n00b gek...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:04 schreef kippiej het volgende:
Als je nou effe haar dit topic laat lezen zal ze het vast wel begrijpen.![]()
Afkarnenquote:
Precies,quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:38 schreef ict-boy het volgende:
foto??
Maar dat kan je horen als ze voorbij loopt, dan sopt ze in haar schoenen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Misschien heeft zij idem, maar je ziet het niet
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |