Game onquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef PeuRac het volgende:
GVD HOEREN ZOOI![]()
![]()
Loop ik net naar buiten terwijl ik net ophang, heeft iemand een gepanserdglazen deur dicht gedaan, waar ik dus vol tegenaal loopdikke snee in mn neus, plus een gewone bloedneus, giga koppijn en nu wordt mn neus blauw en 2x zo groot
![]()
t is een turbo hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:15 schreef Bond het volgende:
[..]
14.500![]()
Okee leuk hoor maar niet voor zoveel, goede morgen trouwens
ga naar de dokter ipv medelijden hier te zoeken...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik wou dat ik mee kon lachen, maar het doet serieus veel pijn![]()
ik lach me krom als over een paar dagen blijkt dat je neus toch scheef staatquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef PeuRac het volgende:
die haat ik, ben er nu al jaren niet geweest en dat hou ik graag zo ;[
Er zijn toch ook zeer leuke auto's voor minder, dan w8 je met die voor na de lottoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef Youp het volgende:
of een alpinatje
ik moet serieus de lotto winnen
ja maar dit is wel ff een partijtje zeldzaamquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Bond het volgende:
[..]
Er zijn toch ook zeer leuke auto's voor minder, dan w8 je met die voor na de lotto![]()
Ik zal niet terug schelden hoorquote:
Ga nou maar. Heb je tenminste wat te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef PeuRac het volgende:
die haat ik, ben er nu al jaren niet geweest en dat hou ik graag zo ;[
idd gewoon gaanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga nou maar. Heb je tenminste wat te doen.
Loop nu met een natte lap over mn neusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga nou maar. Heb je tenminste wat te doen.
Wat zijn vonden?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loop nu met een natte lap over mn neust voelt al wat beter aan zo, alleen die lelijke vonden bovenop mn neus willen maar niet stoppen met bloeden
![]()
wonden bedoelde ikquote:
Geilquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:38 schreef Sjoewe het volgende:
Peu, serieus. Of je gaat ff naar de dokter, of je zit straks met een blijvend verminkte gok, waar iedereen gillend van wegrent en vliegen de liefde in willen bedrijven
Als het je piemel was geweest had je al vier keer bij de dokter gezetenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:37 schreef PeuRac het volgende:
ik ga eerst ff mn huisarts bellen, maar die trut zit van 10 tot 11 koffie te drinken![]()
Nu je het zegtquote:
Uiteraard, mn piemel is wel wat belangrijker als mn neus, die was na t vorige ongeluk toch al verminktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als het je piemel was geweest had je al vier keer bij de dokter gezeten![]()
Wordt iig geen auto's meer verkopen vandaagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, mn piemel is wel wat belangrijker als mn neus, die was na t vorige ongeluk toch al verminkt
Je leeft nogquote:
T zou me verbazen als er klanten kwamen vandaag, sinds afgelopen woensdag is er niemand meer geweest hieroquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wordt iig geen auto's meer verkopen vandaag
ik heb al gespaard...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Bond het volgende:
Youp wil zoveel Youp eerst sparen
Goedlopende zaak zo te horenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zou me verbazen als er klanten kwamen vandaag, sinds afgelopen woensdag is er niemand meer geweest hiero![]()
Wat heb je in de aanbieding Nickquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Bojo iets voor jou?
of Peu voor naast je pap's Triumph TR6
of iets voor Youp?
of Herman... of of
Het grote PTA-schuif-je-auto-door-spelquote:
quote:
Ik had voorzien dat 'ie zelfmoord zou plegen uit pure vervelingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]de enige verkoper heeft ook nog eens ontslag genomen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:48 schreef PeuRac het volgende:
Zeg maar alvast dag met het handje tegen je stagevergoedingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:48 schreef PeuRac het volgende:
Le-zen, ik ben al weg als hij weggatquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:52 schreef Hugster het volgende:
en dan kom jij daar serieus voor een XJ-R kijken die je met alles erop en eraan wil gaan bestellen, wordt je geholpen door de (no diss)19 jarige stagair omdat de enigste verkoper ontslag heeft genomen
Noord?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:51 schreef Youp het volgende:
och over stage gesproken... ik moet (vandaag) nog ff bij de directeur van bmw midden/noord limburg langs
Sorry, ik rij wel naar Enschede, daar hebben ze tenminste volwassen verkopersquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:52 schreef Hugster het volgende:
en dan kom jij daar serieus voor een XJ-R kijken die je met alles erop en eraan wil gaan bestellen, wordt je geholpen door de (no diss)19 jarige stagair omdat de enigste verkoper ontslag heeft genomen
ik deed er een paar minuten over om hem in te voeren, en toen stond dat er nog niet, heb nog meer te doen dan dot topicquote:
Gaan ze eerder naar Ede, das 20min hier vandaanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry, ik rij wel naar Enschede, daar hebben ze tenminste volwassen verkopers
mijn ideequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry, ik rij wel naar Enschede, daar hebben ze tenminste volwassen verkopers
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe ik krijg flashbacks, toen een vriend van me bij de bruna werkte. Die eigenaar deed de deur open 's ochtends en liet hem daar vervolgens achter. Oftwel gratis playboys hoogst intellectuele tijdschriften voor de hele vriendenkliek.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Venlo
.
Daar kom ik alleen nog maar omdat daar de Kentucky Fried Chicken zit.
ik koop ze voor de 60% v/d waarde van je overquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:56 schreef Hugster het volgende:
[..]reminds me dat ik nog een paar boekenbonnen moet verbrassen
wie de fuck geeft er nou boekenbonnen aan mij voor m'n verjaardag
gelukkig kan je er ook tijdschriften van kopen![]()
ik kom daar helemaal nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Venlo
.
Daar kom ik alleen nog maar omdat daar de Kentucky Fried Chicken zit.
Ik verkoop ze altijd aan m'n moeder. Iedereen geef mij ook altijd CD-bonnen omdat ze mij altijd met platen in de weer zien. MAAR DIE KAN JE ER DUS NIET MEE BETALENquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:56 schreef Hugster het volgende:
[..]reminds me dat ik nog een paar boekenbonnen moet verbrassen
wie de fuck geeft er nou boekenbonnen aan mij voor m'n verjaardag
gelukkig kan je er ook tijdschriften van kopen![]()
waar in Tilburg kun je n beetje redelijk uitgaan, k ga donderdag nl met een kennis uit in Tilburgquote:
Dus je komt ook nooit bij de Mac???quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat de complete staff uit negers bestaat vind ik al te erg
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik koop ze voor de 60% v/d waarde van je over
Wat zoek je? discotheek? ouwehoer kroeg? skihutkroeg?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar in Tilburg kun je n beetje redelijk uitgaan, k ga donderdag nl met een kennis uit in Tilburg
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat de complete staff uit negers bestaat vind ik al te erg
voor 25euro neem ik ze overquote:
hier lopen nog WEL nederlanders bij de mac, maar ookquote:
Nee, Murkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij ons werken er geen donkere mensen bij de Mac hoor.
hier ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij ons werken er geen donkere mensen bij de Mac hoor.
Branden in de hel zul jequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:02 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik nou zeg dat ik regelmatig met een neger aan het chillen ben, moet ik dan alvast een onderduik adres gaan zoeken?
Komop wie wil er nou voor de lol bij de KFC werkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
er loopt zonder geintje GEEN 1 autochtoon rond daar
dat is ook discriminatie
Hij bevestigd wel alle vooroordelen trouwensquote:
neequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:02 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik nou zeg dat ik regelmatig met een neger aan het chillen ben, moet ik dan alvast een onderduik adres gaan zoeken?
ben ik down met jouquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee
ik heb ook molukse vrienden en met een paar negroide klasgenoten heb ik het wel naar m'n zin![]()
die gasten lopen he hele dag kip te snoepen volgens mijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Komop wie wil er nou voor de lol bij de KFC werken
nicequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Down ziet er meestal anders uitquote:
Ik heb het een keer gegeten, ik moet serieus nekken, zo smerig vind ik hetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
die gasten lopen he hele dag kip te snoepen volgens mij
die kolosale ASS partijen van die "vrouwen" daar![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gegeten, ik moet serieus nekken, zo smerig vind ik het
Van alle fastfood dingen kan je nog het beste bij de FEBO werken. Beetje de hele dag krokketten achter een luikje leggen![]()
in gesprek?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:12 schreef PeuRac het volgende:
tering, ik probeer al bijna 15min lang mn huisarts te bellenbitch
Hugo het wandelende informatienummerquote:
quote:
ben je zo afgescheept? als je neus gebroken is moet je daar binnen een paar uurtjes bij zijn anders zit hij alweer scheef vastquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:15 schreef PeuRac het volgende:
Zo, eindelijk aan de lijn![]()
Ik moet t ff aankijken en morgen terug bellen
wij hebben dr 2quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]!!!!11111oneoneone
Limburg [afbeelding]
Je kunt je afvragen wat erger is.....quote:
Werkt niet met de telefooncentrale welke wij hebben.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]!!!!11111oneoneone
Limburg [afbeelding]
Onde je lamboquote:
in t hemeltjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ach wees gerust, een avondje stappen in Volendam is altijd nog het ergste
Is dat echt zo? Net zoals bij een tand dus? Ze zij dat als ik het goed zou koelen het geen kwaad konquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ben je zo afgescheept? als je neus gebroken is moet je daar binnen een paar uurtjes bij zijn anders zit hij alweer scheef vast
kruimelen met puddingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Kersenvlaai heb ik liever dan een Big Mac![]()
Dus jij gaat om 1:30 tijdens het stappen ff snel een punt kersenvlaai halen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Kersenvlaai heb ik liever dan een Big Mac![]()
ze snazen daar wel als gekkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ach wees gerust, een avondje stappen in Volendam is altijd nog het ergste
ja een maat van me heeft het ook meegemaakt en die loopt nu dus al 9 jaar met een scheve gok omdat hij hem niet durft recht te laten breken.. en mn moeder zegt dat altijd en die heeft vroegah in t ziekenhuis gewerkt enzo...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Net zoals bij een tand dus? Ze zij dat als ik het goed zou koelen het geen kwaad kon![]()
Sjoewe snapt het preciesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus jij gaat om 1:30 tijdens het stappen ff snel een punt kersenvlaai halen?
nietusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Me ouders hebben abrikozenvlaai gehaald. Maar dat is goooooooooooor.
Als het kon zou ik het doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wij waren daar een keer met de boot, en wat maten van me waren mee, dus wij dachten ff paar units kantelen. Zaten we in de kroeg. "Hee jullie komen hier niet vandaan he?" "Neegelukkig niet " "Nou ik zou maar oppassen......"quote:
ik zweer bij shoarma/kebab/pizzaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar ik ga ook niet naar de Mac in Nederlandquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wij waren daar een keer met de boot, en wat maten van me waren mee, dus wij dachten ff paar units kantelen. Zaten we in de kroeg. "Hee jullie komen hier niet vandaan he?" "Neegelukkig niet " "Nou ik zou maar oppassen......"
LeukStelletje cokejunks
Ik bel straks wel naar t ziekenhuis hieroquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:19 schreef Youp het volgende:
[..]
ja een maat van me heeft het ook meegemaakt en die loopt nu dus al 9 jaar met een scheve gok omdat hij hem niet durft recht te laten breken.. en mn moeder zegt dat altijd en die heeft vroegah in t ziekenhuis gewerkt enzo...
zou ik zeker doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bel straks wel naar t ziekenhuis hiero
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:24 schreef Sjoewe het volgende:
Wel het dorp achter Nederlands langst lopende muzikale wanprestatie. BZN
Dan had ik met een blok beton om mn nek in het IJselmeer gelegenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:22 schreef Youp het volgende:
[..]zo'n mensen
-edit-
"oh jullie houden de rituele verbrandingen besloten?"
tsjah... je moet er toch iets voor over hebben he om ff te kunnen lachenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan had ik met een blok beton om mn nek in het IJselmeer gelegen![]()
Bij de Tros altijdquote:
ze hebben een diablo verneukt en jij geilt op het laswerk?!?!? Koop een opelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:25 schreef Hugster het volgende:
dat laswerk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dyno FILMPJE![]()
![]()
Link
Trosquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij de Tros altijdPlaybacken op een charterschip, playbacken in de jungle, playbacken op een booreiland
Dat ding is prachtigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ze hebben een diablo verneukt en jij geilt op het laswerk?!?!? Koop een opel
verneuktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vind hem niet lelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Whehehe, wordt verdacht eh?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Tros
je bent wel goed op de hoogte
gast, dat ding is helemaal standaardquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Terig gek, dat is misschien wel de meest geile uitlaat ter wereld en jij vergelijkt em met een Opelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
het gaat om het ideequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
gast, dat ding is helemaal standaard
alleen andere velgen en motorisch getuned, zelfs de kleur is 100% OEM
dacht dat ze daar nog wel overheen gingenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:30 schreef Hugster het volgende:
succes![]()
wat een toeren maakt die Lambo trouwens
is dat 8K ofzo?
teringquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:31 schreef Youp het volgende:
[..]
dacht dat ze daar nog wel overheen gingen
heerlijk hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
tering
moet je eens goed luisteren in dat filmpje
dat ding BLIJFT maar klimmen in toeren gewoon
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
V12 zeker?
Stonk het zo erg dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:38 schreef Youp het volgende:
[..]
heerlijk he
en dan dat "hoesten" als hij klaar is met doortrekken
dat gassen na de run vind ik bijna nog het geilstquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:38 schreef Youp het volgende:
[..]
heerlijk he
en dan dat "hoesten" als hij klaar is met doortrekken
400 PKquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:43 schreef aKra het volgende:
Honda CRX V-TEC met 150~180PK op 1010KG
Ontzettende sjonniebak maar gewoon zo-vet met die power!
(Sorry ijsmijs)
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat gassen na de run vind ik bijna nog het geilst
kippenvel shit dit
Hugo zit met een boner?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat gassen na de run vind ik bijna nog het geilst
kippenvel shit dit
Okay raKa!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:46 schreef aKra het volgende:
Ik praat over standaard modificaties meisijs!
En voeten als hem... Gaat vooral om de race-koppeling, ik heb er in gezeten en ben uiteindelijk weggereden door een hoop gas te geven en maar gewoon de koppeling los te latenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
Diablo schijn je wel armen als Arnold voor nodig te hebben.
het gaat me nog niet eens om het rijden en de wegliggingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
beetje fitnessen is een kleine prijs voor het plezier van zo'n dingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
ik snap jouquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
het gaat me nog niet eens om het rijden en de wegligging
Maar gewoon die V12 aan het werk, en zo'n bruut gelaste uitlaat, met zulk geluid...![]()
hoeveel?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar euhh.. kopen of niet?
(Alfa)
Kopenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:01 schreef Youp het volgende:
[..]
hoeveel?
maar ik denk t niet.. mn moeder en mn bankrekening zien me aan komen met nog een auto![]()
oeh kinkyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kopen. Of ik schiet je neer met mijn lasso.
Ik heb geen rijbewijsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:04 schreef Youp het volgende:
[..]
oeh kinky
ik heb al een oldtimer manen een motor... koop jij hem
oke..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:06 schreef Youp het volgende:
[..]
sorry had ik even gemist
ik zit wel op school he
Je mag 'm bij mij stallenquote:
* Youp mompelt iets van symbolisch bedragquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oke..
maar goed, maak het geld even over, dan kan je de auto morgen ophalen
ik wacht altijd totdat jij weg bentquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:20 schreef Xtreem het volgende:
TF, kerel, je doet het erom he? iedere dat ik weg ga, kom jij.....
Dit is al de 4e keer dat ik je benouwd zie typenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:13 schreef Youp het volgende:
bij ons is het zonnescherm omlaag en de zon is net, om de hoek
wat niet wil zeggen dat t hier niet ondragelijk benouwd is
ja erg hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit is al de 4e keer dat ik je benouwd zie typen.
Het is benauwd.
koop een aircoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:19 schreef Youp het volgende:
[..]
ja erg heik denk gewoon niet na bij het typen af en toe
maar het is hier dus benauwd
Even een tussendoortjequote:
Niet echt een spannend verhaal, maar dit is het logo van de auto waar ik nu 3 kwart jaar mee van a naar b kom.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Spyro, je hebt een avatar!
En leg nu het verhaal achter je avatar eens uit
dat zijn gevaarlijke auto's volgens de euroNCAPquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:31 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Niet echt een spannend verhaal, maar dit is het logo van de auto waar ik nu 3 kwart jaar mee van a naar b kom.
Saab 900 2.3L bj '97
Dat zag ik laatst ja, had er misschien nog een keertje over nagedacht als ik dat gezien had voordat ik hem gekocht had. Maar goed, hij rijdt lekker, snel genoeg, had uiteraad liever een turbo, maar daar was het budget niet naar. Maar heb nog geen last van gehad dat m'n ophanging spontaan afbrak wanneer ik aan het laagvliegen wasquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat zijn gevaarlijke auto's volgens de euroNCAP
6 @ 50 per pagequote:
Yup, 900 had dat nog, met de overgang naar de 9-3, wat volgens mij toen eind '97 was, hebben ze Scania van het logo afgehaald. Want Saab was al in handen van GM in volgens mij '94.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Stond er in 1997 nog Scania op de Saab logo's? Ik dacht dat het teon al van GM was?
Ik heb al bijna een volle pot opquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
koffie
zit nu aan de 6e dubbele espresso
Dat vind ik nog een compliment, het zijn eigenlijk vectra's in een net pak.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
Saabs van tegenwoordigDat zijn gewoon subaru's in een net pak.
thee is voor oude wijven en zieke hoerenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:58 schreef aKra het volgende:
Hmmm... Lekker thee!
d'ohquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar wel mooier dan een Vectra. (Vectra is ook als Holden te koop btw)
Ik wist niet dat ze alles van Vauxhall kopieerdenquote:
die waar Vtec bij staatquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:02 schreef aKra het volgende:
ijsmeis, welke CRX`en hebben V-Tec en waar moet ik opletten enzo?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:04 schreef Youp het volgende:
t 12jarige 'terrorkutje' van een van mn klasgenoten
[afbeelding]
Het is VTEC .quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:02 schreef aKra het volgende:
ijsmeis, welke CRX`en hebben V-Tec en waar moet ik opletten enzo?
Dus ik moet op EE8 zoeken, wat is ED9 dan bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is VTEC .
Enne als je het over de Type 2 CRX hebt is een ee8 een VTEC.
En hoe bedoel je waar op letten?.
SPAM!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb wel wat linkjes voor je van ons prachtige forum![]()
Type CRXen:
http://212.83.225.172/crx/forum/forum_posts.asp?TID=353&PN=1
Waar opletten bij aankoop:
http://212.83.225.172/crx/forum/forum_posts.asp?TID=55&PN=1
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:11 schreef aKra het volgende:
[..]
Dus ik moet op EE8 zoeken, wat is ED9 dan bijvoorbeeld?
Gewoon tips enzo
quote:'88/'89 - 1.6 - 130 pk - herkenbaar aan o.a. cockpitje vierkant dit is 1 van de weinige dingen die niet of nauwelijks worden omgezet - code = ed9
'90/'91 - 1.6 - 124pk - facelift o.a. andere achterlichten (randje) andere stootstrips, en de verwelkoming van een ander blok en cat - code = ed9
Ehm het is allemaal GM:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze alles van Vauxhall kopieerden
En ze hebben heus ook eigen modellen gemaakt hoor
Ik weet wel dat het allemala van GM is, maar de ene afdeling van GM heeft nu eenmaal iets meer eigen initiatief als de andere.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ehm het is allemaal GM:
In Europa zijn het Opels
In de Uk Vauxhals
In Australie Holdens
En in de VS zelf worden die dingen als Chevy gebadged
hij is 17 en heeft iets met kleine meisjes ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:19 schreef Spyronius het volgende:
hmm ben jij zo oud, of zo jong, dat er lui bij jouw in de klas zitten die een vriendin van 12 hebben?? Hebben ze hun pedopas wel bij zich?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |