ik dacht dat het alles verwoordde hoe je je voelde ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi geweest met de commentaren op de brief in kwestie.
Daar gaat het hier niet over.
Mee eens, het werd mij ook een beetje te gortig. De commentaren dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi geweest met de commentaren op de brief in kwestie.
Daar gaat het hier niet over.
maar thaleia, waarom zo triest in je reactie ? dat een huisje, boompje, beestjes en kindjes en zo voor jou er niet inzit ?quote:
dat doet het ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik dacht dat het alles verwoordde hoe je je voelde ...![]()
Je weet inderdaad niets over me, dus je oordeel kun je beter opschorten.quote:en miss_sly, ik heb het nog nooit gevraagd, maar als ik het goed begrijp wil je partner geen kinderen. Als je kinderwens zo diep ziet en je zo bedroeft, denk je dan nooit om iemand te zoeken bij wie je wel kan proberen je kinderwens in vervulling te laten gaan.
ik heb enorm veel begrip voor jullie immens verdriet ... ik vind de brief gewoon 'té', maar laat het me daar maar mee laten ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:06 schreef katinka het volgende:
kritiek met mate ja, denk je dat degenen die ongewenst kinderloos zijn op een discussie zitten te wachten? Open dan alsjeblieft een nieuw topic.
Petitlapin kijk een beejte uit met wat je zegt
Waarschijnlijk hebben mensen hier over heen gelezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel ik niet meteen elke vorm van discussie de nek om wil draaien wil ik wel graag vragen om hier niet al te diep in te gaan op hoe men wel of niet met kinderloosheid om gaat.
Merisse heeft dit topic gestart om met lotgenoten (en andere geinteresseerden) te praten over wat het met je doet om 'ongewild kinderloos' te zijn en ik denk dat dit topic daar ook in de eerste plaats voor gebruikt moet worden. Zij willen hun verhaal kwijt, oa over onbegrip dat ze tegenkomen en dan lijkt het me niet helemaal done om dan hier nog eens datzelfde onbegrip over zich heen te krijgen.
Ja, het is een forum en iedereen mag reageren hoe ze willen, maar mss is het dan handiger om daar een ander topic voor te openen.
Merisse, mocht je nou denken 'waar bemoeit die zich nou weer mee', just let me know, ok?
ik denk dat ik me maar braaf uit OUD verwijderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:11 schreef miss_sly het volgende:
Je weet inderdaad niets over me, dus je oordeel kun je beter opschorten.
Verder ging dit topic niet over discussie, maar over het verdriet. Kopieer de tekst en open een nieuw topic, kun je zoveel dicussieren als je wilt.
ik wist niet dat het alleen voor lotgenoten wasquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:20 schreef E.T. het volgende:
Waarschijnlijk hebben mensen hier over heen gelezen.
Zoals BE zegt, de discussie omtrent 'ongewenste kinderloosheid' graag in een ander topic, zodat dit een lotgenoten-topic blijft.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:23 schreef thaleia het volgende:
En een lotgenoot ben je dus alleen als je ongewenst kinderloos bent en daar dezelfde gevoelens bij hebt en op dezelfde manier mee omgaat als de opsteller van de brief? Vind ik vreemd, maar dan laat ik het hier ook maar bij. Veel sterkte verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |