alleen Alivequote:Op zondag 21 augustus 2005 14:26 schreef evil-me het volgende:
pearl jam vind alleen alive leuk de rest beetje countryband achtig zo saai. Maar ja ik ben gewoon muziekfan dus ik schat dat ik wel ga
dat was idd erg goed in die regenquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:27 schreef evil-me het volgende:
ik zag trouwens het gespring bij REM daaar had ik zo graag tussengestaan dat was echt prachtig.
voor als ze komen: Ik was dronkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Klingon het volgende:
Oja, onze foto's van 2005 (met o.a. The Hives en meer) zwerven nog steeds ergens rond bij een vriend van mij. Of die ooit nog komen is nog maar de vraag
De kans is best aanwezig dat ik volgend jaar wel weer kanquote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef evil-me het volgende:
LP update: ze hebben 11 september 2004 laatste show gespeeld en toen kwam er dus dat jay z gedeelte door. Nu werken ze aan een album. Dus ik denk dat lp wel bevestigd gaat worden aangezien ze dan aan een nieuwe toer beginnen rond hun nieuwe album.
Depeche Mode: komt 17 oktober met een nieuw album. www.depechemode.de zijn ze al bevestigd als headliner. Zelfs als afsluiter van de laatste dag voor bij het vuurwerk. of niet ik kan niet goed genoeg duits.
system of a down: hebben dus al weer een tijdje een nieuw album
ook cool er gingen geruchten dat rock in park in/rondom het olympisch stadion in muchen zou wordne gehouden. Als er een vierde dag komt dan zal dat op maandag zijn. en ik wil geen vierde dag of vierde podium. ik bedoel dan moet je dus nog meer gaan kiezen en ik zit ook nog met een studie denk ik.
quote:0?/06/2006 Nurburg (Germany) Rock am Ring Festival *
0?/06/2006 Nuremburg (Germany) Rock im Park Festival *
* Rock am Ring and Rock im Park are scheduled for June 2-4, 2006.
It is not yet known which exact dates Depeche Mode are playing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |