quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mijn grootmoeder heeft uitzaaiingen naar haar longen.
Leuk ook om zo even tijdens het eten te horen te krijgen.
Zulke programma's bestaan wel. Maar ze werken nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze geen coputerprogje hebben, waar je gewoon je gegevens invoert en dat er dan direct een mooi rooster uit komt rollen
Mijn hemelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
9!!! wowquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben 9 kilo afgevallen door mijn keelontsteking
sterkte ermee!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
maak er maar 5 vanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
9!!! wow
veel! ( heb je nu een strak buikje of was je eigenlijk wel gehecht aan die 9 kilo? )
haha oke.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zulke programma's bestaan wel. Maar ze werken niet
Ik heb op de uni MS Project wel eens gebruikt, daar kun je projectplanningen mee maken. Dan geef je aan dat het uiterlijk in oktober 2004 af moet zijn, dan maakt dat programma een planning tot september 2028 (niet overdreven), zelfs de expert die ons begeleidde wist niet wat we fout hadden gedaan...
ik kan op 1 dag wel 2-3 kilo afvallen.. of laten we het anders noemen.. "lichter worden"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
maak er maar 5 vanheel veel gegeten nu en laatste keer dat ik woog was vanmiddag na 2 uur sporten.. maar ik schrok me er toen dood van
dat ze dan meedoenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef Andyvie het volgende:
Volgens mij wordt het niet gewaardeerd als wij alleen spelen
Ben jij nou zo'n ontzettend mild en vredelievend persoon of pak je je broertje wel op een andere manier terug als hij hier weer eens vanalles over jou aan het verkondigen is?quote:
en waar bemoei jij je mee?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:02 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n ontzettend mild en vredelievend persoon of pak je je broertje wel op een andere manier terug als hij hier weer eens vanalles over jou aan het verkondigen is?
Of hoort dat gewoon bij jullie onderlinge relatie?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:02 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n ontzettend mild en vredelievend persoon of pak je je broertje wel op een andere manier terug als hij hier weer eens vanalles over jou aan het verkondigen is?
Of hoort dat gewoon bij jullie onderlinge relatie?
oo dit bedoel jequote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
1 wie heeft er altijd de afstand bediening dat gebeurd nu ook al dus
2. meestal mag je dat zelf wel bepalen
3 net of dat niet kan (uitgezonderd van je sexdates natuurlijk)
4 naakt rondlopen dude!![]()
5 als je dat gewoon verteld dat die blijft slapen geen probleem (remember dimitri en jurgen?)
6 doe je nu ook al
7 die ene keer dat je er niet gelijk op kunt, ze vliegen omhoog als je thuis komt en achter de pc wil!
conclusie: what else is new?!![]()
ik heb andere dingen aan mun hoofd om me met zo'n nutteloze opmerking bezig te houden, dan is negeren vaak een betere reactie !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zoals hier bijvoorbeeld.
[..]
Ik bemoei me met de verbazingwekkende inhoud van dit topic.![]()
Je weet hoe je ermee om moet gaan dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:17 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb andere dingen aan mun hoofd om me met zo'n nutteloze opmerking bezig te houden, dan is negeren vaak een betere reactie !
right.... like they believe that!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:06 schreef creno het volgende:
[..]
oo dit bedoel je
there all lies ! lies I tell ya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |