quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik geef niemand gelijk....ben met niks eens!![]()
Hup, resize je plaatje!quote:Deze afbeelding is 1704 * 2272 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
pff dat doet hij automatisch en ik ben daar neit zo handig in!! doen ze maar lekker zelf met al dat gezeur!! steeds dei regels ik haat regels!!!! IK STEM NEE!!!!!quote:
FAQ - Plaatjes postenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:23 schreef keizerpinguin het volgende:
pffff ik zoek me helemaal scheel in dat FUCK FAQ gedeelte kan het niet vinden hoor![]()
dit was mijn betere dag... morgen van (officieel) half elf tot achtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
'k ook
en morgen betere tijdenvan 9 tot 17:15
Hier schijnt'ie heurjquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
stuur eens wat meer zon naar het oosten wilje?
volgende keer niet meer meteen wegrennen hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
welkom thuis en trouwens, leuk je zondag gezien te hebben.
Ach.. zo is iequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef creno het volgende:
[..]
volgende keer niet meer meteen wegrennen he
hier ook al.. maar dan omdat ik er zo verdome vroeg uit moest en pas om half 2 sliepquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
gaaaap
janksmoelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
hier ook al.. maar dan omdat ik er zo verdome vroeg uit moest en pas om half 2 sliep
Ik moet werken tot 20:00quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:03 schreef creno het volgende:
vrijdag aanstaande is er weer een CLUB ROUGE in breda !
O jee, als dat net zoveel moeite kost als op mijn afdeling, dan wens ik je alvast alle geluk van de wereld toequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een helse taak op me genomen. Ik ga het rooster voor onze afdeling proberen te maken
meer voordelen dan nadelen dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:10 schreef creno het volgende:
voordeel van mun eigen huisje:
- ik bepaal wat er op tv gekeken word
- ik bepaal wat ik eet
- ik bepaal wie er langskomt
- ik bepaal of er naakt rondgelopen word
- ik bepaal hoe warm het is
- ik bepaal wie er mag blijven slapen ongeacht hoe lang je die persoon kent
- ik kan met mun voeten op tafel gaan zitten
- ik kan op mijn pc wanneer ik dat wil
als je niet eens op je eigen pc zou mogen zou ik ook wel heel snel uit huis willen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:10 schreef creno het volgende:
- ik bepaal wat ik eet
ja die moeder van me ! dan zit ze het spel Zuma te spelen, en kan ik dus gaan staan wachten voor ik erop kan....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
als je niet eens op je eigen pc zou mogen zou ik ook wel heel snel uit huis willen.
Ik wil sowieso wel een eigen huisje hoor
Dat ken ik. Maar dan met de simsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:31 schreef creno het volgende:
[..]
ja die moeder van me ! dan zit ze het spel Zuma te spelen, en kan ik dus gaan staan wachten voor ik erop kan....
1 wie heeft er altijd de afstand bediening dat gebeurd nu ook al dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:10 schreef creno het volgende:
- ik bepaal wat ik eet
Er is nu al een nieuw rooster, gemaakt door m'n chef en daar is veel commentaar op, ga kijken of ik het beter kan..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O jee, als dat net zoveel moeite kost als op mijn afdeling, dan wens ik je alvast alle geluk van de wereld toe
mensen zijn soms best wel star als iets anders moet dan ze hadden gedacht
Tis wel leuk en leerzaam om te doen. Want het lijkt heel makkelijk om een rooster te maken, maar stiekum komt er wel veel meer bij kijken dan je denkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is nu al een nieuw rooster, gemaakt door m'n chef en daar is veel commentaar op, ga kijken of ik het beter kan..
ik snap niet dat ze geen coputerprogje hebben, waar je gewoon je gegevens invoert en dat er dan direct een mooi rooster uit komt rollenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Tis wel leuk en leerzaam om te doen. Want het lijkt heel makkelijk om een rooster te maken, maar stiekum komt er wel veel meer bij kijken dan je denkt.
Het zou fijn zijn ja.. maar eer je alle uitzonderingen er in hebt gezet heb je het met de hand net zo snel voor elkaarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze geen coputerprogje hebben, waar je gewoon je gegevens invoert en dat er dan direct een mooi rooster uit komt rollen
hoezo evil?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:01 schreef Cazman het volgende:
Club Rouge ziet er evil uit. Wel wat bekenden gezien daaro zoals Vlarp en KK
ja oke soms heb je veel uitzonderingen. Maar soms is een progje best handig.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn ja.. maar eer je alle uitzonderingen er in hebt gezet heb je het met de hand net zo snel voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |