Is het dan al zeker dat Lindenbergh naar Ajax gaat?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef fransie102 het volgende:
Lindenbergh naar Ajax en meteen geselecteerd.
Het zal wel weer op de wedstrijd tegen Tsjechië uit aan gaan komen .. hopelijk beleven we dan niet een tweede Ierlandquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
Ja plus het feit dat de Tsjechen en Roemen nog tegen elkaar spelen.
Ik zeg toch niet dat IK liever Van der Vaart of Lindennbergh in de basis ziet. Maar Marco beslist wel vaker anders, het zou best kunnen dat hij Van Bommel toch op de bank laat beginnen. En ja, dat geloof ik inderdaad zelf, want Van Basten is tot alles in staat, zo blijkt maar weer elke keer.quote:
6 punten tegen Roemenie en Finland en die wedstrijd tegen Tsjechie doet er niet meer toe. Oranje is dan vrijwel zeker bij de beste 2 nummers 2, er vanuit gaande dat de andere wedstrijden geen puntverlies meer opleveren...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zal wel weer op de wedstrijd tegen Tsjechië uit aan gaan komen .. hopelijk beleven we dan niet een tweede Ierland![]()
Doet me denken aan ene John Veldman.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef fransie102 het volgende:
Lindenbergh naar Ajax en meteen geselecteerd.
Wie is je favoriet? Mitea? Of toch Lobont?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:44 schreef Cart_man het volgende:
Wie komt er gezellig een biertje drinken met mij zaterdag.
Heb dan mijn roemenie shirt aan voor de verandering.
Hagi.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wie is je favoriet? Mitea? Of toch Lobont?
Goede spelers spelen in het NL-elftal en daar speelt maar af en toe een verdwaalde feyenoorderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef JaWi het volgende:
Waarom komt je afkeer voor het NL-elftal vandaan eigenlijk C_M?
Noem naast Kuyt een een speler die de laatste jaren in Oranje heeft uitgeblonken ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef JaWi het volgende:
Waarom komt je afkeer voor het NL-elftal vandaan eigenlijk C_M?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |