Is het dan al zeker dat Lindenbergh naar Ajax gaat?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef fransie102 het volgende:
Lindenbergh naar Ajax en meteen geselecteerd.
Het zal wel weer op de wedstrijd tegen Tsjechië uit aan gaan komen .. hopelijk beleven we dan niet een tweede Ierlandquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
Ja plus het feit dat de Tsjechen en Roemen nog tegen elkaar spelen.
Ik zeg toch niet dat IK liever Van der Vaart of Lindennbergh in de basis ziet. Maar Marco beslist wel vaker anders, het zou best kunnen dat hij Van Bommel toch op de bank laat beginnen. En ja, dat geloof ik inderdaad zelf, want Van Basten is tot alles in staat, zo blijkt maar weer elke keer.quote:
6 punten tegen Roemenie en Finland en die wedstrijd tegen Tsjechie doet er niet meer toe. Oranje is dan vrijwel zeker bij de beste 2 nummers 2, er vanuit gaande dat de andere wedstrijden geen puntverlies meer opleveren...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zal wel weer op de wedstrijd tegen Tsjechië uit aan gaan komen .. hopelijk beleven we dan niet een tweede Ierland![]()
Doet me denken aan ene John Veldman.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef fransie102 het volgende:
Lindenbergh naar Ajax en meteen geselecteerd.
Wie is je favoriet? Mitea? Of toch Lobont?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:44 schreef Cart_man het volgende:
Wie komt er gezellig een biertje drinken met mij zaterdag.
Heb dan mijn roemenie shirt aan voor de verandering.
Hagi.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wie is je favoriet? Mitea? Of toch Lobont?
Goede spelers spelen in het NL-elftal en daar speelt maar af en toe een verdwaalde feyenoorderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef JaWi het volgende:
Waarom komt je afkeer voor het NL-elftal vandaan eigenlijk C_M?
Noem naast Kuyt een een speler die de laatste jaren in Oranje heeft uitgeblonken ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef JaWi het volgende:
Bekijk het stadion bij een wedstrijd en je weet genoeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef JaWi het volgende:
Uitslag ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:42 schreef VoreG het volgende:
Van Persie met 3 goals belangrijk tegen Quick
Erg mooi
Bedanktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:37 schreef Mindlight het volgende:
Van excelsior site:
Vrijdag 3 juni op Woudestein:
Jong Oranje tegen Jong Roemenië
27/5/2005 Jong Oranje speelt op vrijdag 3 juni de belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd tegen Roemenië in Stadion Woudestein. In de selectie voor Jong Oranje van bondscoach Foppe de Haan zitten onder meer Nicky Hofs (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (SC Heerenveen) en Daniël de Ridder (Ajax). Deze wedstrijd die om 19.30 uur begint staat onder leiding van scheidsrechter Igor Ischenko (Oek). Jong Oranje staat momenteel derde in Groep 1, die wordt aangevoerd door Roemenië. Alleen de nummers 1 en 2 gaan door naar de play-offronde. Die beslist vervolgens over plaatsing voor het EK 2006. De voorverkoop voor deze wedstrijd verloopt via de administratie van Excelsior. De toegangsprijzen bedragen: Henk Zon tribune 10 euro, overige vakken 7 euro. Jeugd tot en met 12 jaar alle vakken 4 euro. Op de dag van de wedstrijd zijn er tevens kaarten verkrijgbaar aan de kassa’s van het stadion.
Leuk voor hem. Is een goed begin op weg naar zaterdagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:42 schreef VoreG het volgende:
Van Persie met 3 goals belangrijk tegen Quick
Erg mooi
Van Persie belangrijk voor Oranjequote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had niet anders verwacht.
Ik zag hem bij het Sportjournaal wel praten met de PSV-ers, na het uitstappen uit de bus. Ik hoop dat Das Phantom in de spits staat. Ruud mag oprotten van mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:03 schreef JaWi het volgende:
Ruud is er helemaal niet bij, toch?
Tja, moet me aanpassen aan het niveau van de oranjesupporter.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:10 schreef JaWi het volgende:
Ik had iets fatsoenlijkere argumenten van je verwacht.
Dit is wel een erg jammerlijk niveau.
Ga door ajb. Heerlijk. Doe nog eens schelden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tja, moet me aanpassen aan het niveau van de oranjesupporter.![]()
Ik had het voorspeld.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
7-0 tegen topamateurs. Wat een niveauverschil blijkt weer.
Stemt me gerust dat je tegen Nederland bent. Aangezien je wel vaker de verliezende partij steunt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:01 schreef Cart_man het volgende:
Whahahahahahahahahaha. Ja echt, ik ben stikjaloers.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ooit, in een ver verleden een topic geopend met als onderwerp: Waarom moet ik voor Nederland zijn (of iets in die trend), over inhoudelijk posten gesproken. Ga niet weer aan die discussie beginnen. Nederland.![]()
![]()
Hahaha! Dat is wel grappig uit de mond van een Mod die zogenaamd alles op VBL in de gaten moet houden!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:46 schreef golfer het volgende:
Ik heb C_M nog nooit op een behoorlijke of inhoudelijke post kunnen betrappen.
Het enige wat ie kan is met dodelijke ziektes smijten en zijn jaloezie op alles wat uit Amsterdam komt constant ventileren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |