WTF!?! Waar heb je het over??quote:Op maandag 30 mei 2005 22:13 schreef GSMboy het volgende:
Wie wete nog een leuke telefoongrap?
Ik heb een keer het eindstukje van manamana een keer laten horen bij een callcenter door de telefoon. Juistém dat stukje van dat de telefoon in het liedje overging voor de beste foon-kwaliteit
En jullie grappen zijn.......
hahahahahahaahhahahaquote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef cyberterrorist het volgende:
iemand bellen met een huistelefoon
dan de speaker aanzetten, en de hoorn er dichtbij leggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!11!!!
die is echt goedquote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef BadderAapje het volgende:
tegen je bedrijfsleider zeggen dat die de heer vogel/beerof een andere dierennaam moet bellen..
en dan het telefoonnummer van een dierentuin geven![]()
Wel es gedaan bij een callcenterquote:Op maandag 30 mei 2005 22:48 schreef H-blast het volgende:
[..]
hahahahahahaahhahahawerkt hier thuis niet
politie bellen en dan met een andere telefoon de brandweer bellen, en dan de hoorns tegen elkaar![]()
Ah, je hebt hem ook nog steeds in je sig staan, zie ikquote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
die vond ik laatst weer
[/offtopic-spam-aandacht-vraag-post]
Of jou gaan bellen!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef nummer9 het volgende:
Zoek hier iemand die 'Vis' van zijn achternaam heet. Bel hem/haar op.
Dhr/mevr Vis:'
"Met Vis"
Jij:
"Met meneer/mevrouw Hengel, heb ik jou even beet!"
[edit]
Net te laat
En als 'ie dan iets terugzegt:quote:Op maandag 30 mei 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Of meneer Koek opbellen,
en dan zeggen:
Heb ik u mooi ff tuc
![]()
![]()
![]()
Ik had nog wel gevraagd of de KPN mij een geheim nummer wilde gevenquote:Op maandag 30 mei 2005 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of jou gaan bellen!![]()
![]()
!!!!
Snap je hem?
nummer 9 bellen?![]()
![]()
Echt zo van... "9" en dan bellen
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
die vond ik laatst weer
[/offtopic-spam-aandacht-vraag-post]
Ik ben jarenlang bezig geweest! Samen met wat vrienden ben ik hier hele dagen mee bezig geweest! Als je maar overtuigend genoeg bent kun je mensen alles wijsmaken. Pak iemand die goed kan praten, vooral overtuigend is, verzin iets belachelijks en in 99% van de gevallen krijg je t nog voor elkaar ook!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:50 schreef washandje het volgende:je hebt ervaring Fool?
Zijn wel toffe grapjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |