Beter dan onder een steen vandaan. .quote:Op maandag 30 mei 2005 21:22 schreef hardcorehooligans het volgende:
of kom je uit een ei.
Kick 'm eens naar ONZ. Dit topic heeft een toekomst.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:22 schreef Sidekick het volgende:
ZEKKER weten een goed topic.
Goed plan!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kick 'm eens naar ONZ. Dit topic heeft een toekomst.
Oh, alleen ja-topics mogen zeker in POL, en de neestemmers zijn dombo's die in ONZ mogen spelen?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kick 'm eens naar ONZ. Dit topic heeft een toekomst.
well duhquote:Op maandag 30 mei 2005 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Oh, alleen ja-topics mogen zeker in POL, en de neestemmers zijn dombo's die in ONZ mogen spelen?![]()
Volgens de voorheen hooggeachte heer van Aartsen zijn alle NEE stemmers communisten of racisten. Dit kan dus wel kloppen.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh, alleen ja-topics mogen zeker in POL, en de neestemmers zijn dombo's die in ONZ mogen spelen?![]()
Zekker weeten.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:22 schreef hardcorehooligans het volgende:
en ik schrijf hoe ik wil je weet toch wat ik bedoel.
En een zaadje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |