Leuk! Lijstjes!! Wel goed dat je zoveel proefjes meekreeg ook al moest je er om vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn aankopen:
voor mn moeder seanik en irresitible bliss, met tin uiteraard, en i should coco. omdat het cadeaus waren kreeg ik er samples bij van soft, honey i washed te kids, en aqua marina
voor mezelf 500 ml flying fox douche gel
babyface plus tin
sweetie stack
pied de pepper [ruikt lekker zeg]
cosmic dream catcher m,assage bar
en kreeg er geen proefjes bij
dus ik vragen.
en toen kreeg ik een proefje van sleepy head erbij, aqua marina [potje helemaal bomvol!]
ik vroieg om trichomania en kreeg m mee
en toen vroeg ik om de lemony flutter butter spul en kree m ook mee
duie was helemaal uitverkocht trouwens. ze moest er 1 maken uit het test potje.
en toen ik nog een keer terug ging kreeg ik weer aqua marina en een stukje cosmic dream catcher
dus voor de liefhebbert het ik wel een potje aqua marina over
Vind het zo jammer dat ik morgen niet meegaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:41 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Leuk! Lijstjes!! Wel goed dat je zoveel proefjes meekreeg ook al moest je er om vragen.
Ben benieuwd naar de lijstjes van de rest morgen! En mijn Lush pakketje ligt nu op het postkantoor en kan hem morgen pas ophalen![]()
Ze heeft sjansquote:
ME TOOquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, en ik wil ook een goodie bag! [afbeelding]
dus mocht er 1 over zijn hou ik me wel aanbevolen
al geef ik t bar weinig kans
Kun je voor mij niets scoren morgen??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze heeft sjans![]()
Ik hoop echt dat ik morgen vroeg wakker word en m'n bed uitkom. Dan kan ik stemmen, en ook eerder weg van werk.
wat een toeval hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:09 schreef PeRi het volgende:
Ik ben echt verliefd op de FlyingFox lijn, ik vind het zo'n geweldige geur!
En op de echte natuurlijkvoor meneer dit leest en zich buitengesloten voelt
![]()
info@lush.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar is trouwens het lush forum?
waar mail je je suggesties naartoe?
ik heb er ook nog wel 1
Ik sta elke keer voor mn kastje uit te zoeken welke ik wil. Ik wil niet telkens dezelfde. Het liefst zou ik alles tegelijk willen gebruikenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:17 schreef ymme het volgende:
Over 2 uurtjes (hopelijk minder, ligt aan dat klote openbaarvervoer) ben ik thuis,
en dan weer lekker douchen met mijn milky bar! Die is zo onwijs lekker
Ik doe een paar dagen lang met de zelfde zeep wassen, totdat ik weer wat anders wil, en dan pak ik weer een andere. Ik heb er nu zoveel dat ik Sodsoap en nog 1 in de verpakking heb laten zitten, hopend dat de geur er niet zo snel van af gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |