Maar dan ook wel heel veelquote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef Aventura het volgende:
Imago: ik lijk heul erg op dat andere meisje dat er ook is
Ja ik word vet bedreigd op irc ook he` als ik hier postquote:
Niks van aantrekken, hier ruikt het veel lekkerder dan op irc.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik word vet bedreigd op irc ook he` als ik hier post
Ja maar de bedreigingen komen van 3 lushtersquote:Op maandag 30 mei 2005 22:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, hier ruikt het veel lekkerder dan op irc.
How dare theyquote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar de bedreigingen komen van 3 lushters
etterpuistquote:Op maandag 30 mei 2005 23:03 schreef Skaai het volgende:
De etterpuist meent niks van wat hij over Lush zegt!
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:03 schreef Skaai het volgende:
De etterpuist meent niks van wat hij over Lush zegt!
quote:
jij mag niet lekken.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:09 schreef Skaai het volgende:
<@Sanne> voor mij is Lush de ultieme mannen vervanging![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 30 mei 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer puisten sinds ik Lush heb ontdekt![]()
ben nog niet klaar hoor, moet nog ff goed kijken want dat rockstar lijkt me ook wel wat en bruisballen en en enquote:
kijk das n handy weetje , daarom ben ik blij dat jullie er allemaal zijn woensdagquote:Op maandag 30 mei 2005 23:19 schreef PeRi het volgende:
Fuel schijnt niet zo geweldig te zijn. Volgens heaven7 geloof ik.
waar is dat voor dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:22 schreef Sanne het volgende:
Retread is heerlijk Mother
En misschien is Big wel wat voor je. Dat is heel apart spul.
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:30 schreef Sanne het volgende:
Krijg je volumineus BIG hair van.
Oeh, die moet ik even onthouden dan.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:30 schreef Sanne het volgende:
Krijg je volumineus BIG hair van.
dat is heel vervelend ja! Misschien dat je morgen op je mede fokkers kunt vertrouwen, en je door hun laten adviserenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:22 schreef mother-mother het volgende:
* mother-mother is verkouden
ik ruik niet echt veel meer
![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:18 schreef E.T. het volgende:
M'n babyface was alleen aan de onderste randjes (die 'rechte randjes' zeg maar) een beetje gekorreld. Maar hij is echt helemaal goed
ja ik ga vanavond ff stomen , komt wel goed denkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:25 schreef ymme het volgende:
[..]
dat is heel vervelend ja! Misschien dat je morgen op je mede fokkers kunt vertrouwen, en je door hun laten adviserenMaar ja het blijft een vervelende kwestie, dat als je het niet kunt ruiken, het ook niet goed kunt beoordelen natuurlijk. Ik hoop voor je dat je morgen weer beter bent, of in iedergeval je reukvermogen terug hebt
![]()
Ik ken het, ik heb het nu al op een etensbord liggen. De zepen dan, de rest zoals bruisballen etc wat ik niet elke dag nodig heb, die zitten gewoon in de doos van Lush.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kom van de lush
en heb gekocht
lijstje volgt later
moet nu wel echt iets van een mandje gaan halen voor al mn rommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |