aaaaaaahhhh, verander dat 'beheerd' snel in 'beheert' graag!! ik kan er echt niet meer tegen, al die kinderen die tegenwoordig stomweg maar wat doen met die d's en t's... grrrrr.quote:wie zijn wij?
p.f media is een jongdenkende onderneming
die websites ontwikkelt en beheerd.
bedankt voor je feedback. paypal button heeft nu meer white-space, evenals het plaatje onder het menu.quote:op woensdag 24 augustus 2005 08:43 schreef jagermaster het volgende:
[..]
de rondingen in je ontwerp zijn korrelig dat is wel jammer. zou netter zijn als het peffecte rondingen zijn en niet korrelig. [afbeelding]
zou de paypall button niet zo strak tegen de rand aan plaatsen. staat wat netter als er wat tussen ruimte is..
onderin het menu heb je een plaatje geplaatst. deze zit ook strak tegen de rand. iets meer "wit-ruimte" laat het lekkerder bekijken en de tekst eronder beter leesbaar.
ondanks de tekst op home snap ik nog niet wat jullie doen en waar jullie voor zijn.
[..]
wat mij betreft kan er nog meer white space boven en onder de paypal button en de vlaggen, dit is wel erg krap.quote:op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef castor het volgende:
[..]
bedankt voor je feedback. paypal button heeft nu meer white-space, evenals het plaatje onder het menu.
ik zie geen kvk nummer? zet dat op de beginpagina, dan weet iedereen waar die aan toe is zou ik zeggenquote:op woensdag 24 augustus 2005 09:08 schreef synxter het volgende:
http://www.pfmedia.nl/
ik zou graag jullie mening willen weten van mijn bedrijfs website
alvast bedankt
heeft ie wel.. had het al gecheckedquote:op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef menesis het volgende:
[..]
ik zie geen kvk nummer? zet dat op de beginpagina, dan weet iedereen waar die aan toe is zou ik zeggen
of heb je dat niet![]()
eerste indruk: ziet er goed verzorgd uit!, alleen vind ik het grijze lettertype slecht leesbaar op de witte achtergrondquote:op vrijdag 26 augustus 2005 17:19 schreef noukster het volgende:
www.noukster.com
hij heeft een totaal nieuwe lay out, en ik denk zelf dat ie zo zowel technisch als gebruiksvriendelijk goed is, maar misschien zijn er nog wat verbeteringspunten?
ik krijg een 404quote:op vrijdag 26 augustus 2005 19:58 schreef chandler het volgende:
graag een snelle check op www.autorijschooltema.nl dit is de rijschool van me stiefpa en ik hoop dat ie door de controlles van jullie heen komen
eerste indruk: informatie staat op de goede plek. niet teveel gelul, to the point. zoals het hoortquote:op vrijdag 26 augustus 2005 19:58 schreef chandler het volgende:
graag een snelle check op www.autorijschooltema.nl www.temaautorijschool.nl dit is de rijschool van me stiefpa en ik hoop dat ie door de controlles van jullie heen komen
persoonlijk vind ik felgroen vrijwel altijd lelijk in een website. maar, als het logo van de rijschool felgroen is kan ik me er iets bij voorstellen.quote:op vrijdag 26 augustus 2005 19:58 schreef chandler het volgende:
graag een snelle check op www.autorijschooltema.nl www.temaautorijschool.nl dit is de rijschool van me stiefpa en ik hoop dat ie door de controlles van jullie heen komen
geeft hij les in een new beetle?quote:op vrijdag 26 augustus 2005 19:58 schreef chandler het volgende:
de gepreferreerde taal kan je uit de headers halen natuurlijks. splash screens voor taalkeuze zijn nowadays nauwelijk nodig zolang je de mogelijkheid blijft bieden om tussen de talen te switchen.quote:op vrijdag 26 augustus 2005 17:19 schreef noukster het volgende:
www.noukster.com
hij heeft een totaal nieuwe lay out, en ik denk zelf dat ie zo zowel technisch als gebruiksvriendelijk goed is, maar misschien zijn er nog wat verbeteringspunten?
goeie duidelijk site. niet meer dan nodig. kijk alleen even naar dat ene van roonaan.quote:op vrijdag 26 augustus 2005 17:19 schreef noukster het volgende:
www.noukster.com
ziet er goed uit. niet bijzonder, gewoon goed. regelmatig een update, très bien!quote:op vrijdag 26 augustus 2005 17:19 schreef noukster het volgende:
www.noukster.com
heb nog meer ruimte toegevoegd en de vlaggen nu rechtsboven ipv linksboven.quote:op donderdag 25 augustus 2005 06:32 schreef ernest0 het volgende:
[..]
wat mij betreft kan er nog meer white space boven en onder de paypal button en de vlaggen, dit is wel erg krap.
laat die site liever niet in een fullsceen pop-up scherm openen (en dan nog met zijbalken). heb ik en vele anderen een bloedhekel aan. gewoon openen in het scherm van de homepage.quote:op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef patrick-380 het volgende:
de site: www.endorphin-consultancy.nl
gebruik dequote:op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef patrick-380 het volgende:
laat die site liever niet in een fullsceen pop-up scherm openen (en dan nog met zijbalken). heb ik en vele anderen een bloedhekel aan. gewoon openen in het scherm van de homepage.
dit zal idd op zeer korte termijn aangepast worden. ikzelf ben hier ook geen voorstander van.
zoals is gezegt nieuwe vensters voor de website in popupvorm en dergelijke zijn not-done.quote:op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef patrick-380 het volgende:
oke, hier is de site die ik (ism een andere partner) heb gemaakt. er zijn nog een aantal foutjes (jaja, zoals explorer 5.5 etc) en daarnaast ben ik druk bezig met de vacaturedatabase... hebben jullie nuttige / goede tips voor mij dit ik kan toepassen??? hoor het graag..
misschien een scrollbar handig?quote:op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef patrick-380 het volgende:
oke, hier is de site die ik (ism een andere partner) heb gemaakt. er zijn nog een aantal foutjes (jaja, zoals explorer 5.5 etc) en daarnaast ben ik druk bezig met de vacaturedatabase... hebben jullie nuttige / goede tips voor mij dit ik kan toepassen??? hoor het graag..
vormgeving is goed. het menutje kan nog wel wat aandacht gebruiken. (misschien persoonlijke smaak - maar ik zou tweede level items uitlijnen met het eerste level item) ook mag het menu wel wat meer ruimte (ik bedoel - je hebt nog zat!).quote:op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef patrick-380 het volgende:
er is inderdaad nog "te veel" ruimte over en dat gaan wij volgende week aanpassen. bedankt in ieder geval voor de tip...!!!quote:op zaterdag 3 september 2005 01:25 schreef wijsneus het volgende:
[..]
vormgeving is goed. het menutje kan nog wel wat aandacht gebruiken. (misschien persoonlijke smaak - maar ik zou tweede level items uitlijnen met het eerste level item) ook mag het menu wel wat meer ruimte (ik bedoel - je hebt nog zat!).
frames, table based layout, geen doctype, flash menu. site opent in popup, splascreen - allemaal no-no's. tegenwoordig doen we aan webstandaarden en toegankelijkheid
(toegankelijkheid: hoezo blinden gebruiken jouw website toch niet - de grootste blinde gebruikers van je website zijn de zoekmachines!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |