abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:52:07 #251
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_29941049
kom toevallig even langs en lees dit op die pfmedia-site:
quote:
wie zijn wij?
p.f media is een jongdenkende onderneming
die websites ontwikkelt en beheerd.
aaaaaaahhhh, verander dat 'beheerd' snel in 'beheert' graag!! ik kan er echt niet meer tegen, al die kinderen die tegenwoordig stomweg maar wat doen met die d's en t's... grrrrr.

ik zou direct het vertrouwen totaal verloren hebben in een bedrijf dat dit soort fouten maakt in de eerste zin van z'n marketing-praatje...
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 04:06:14 #252
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_29946404
quote:
op woensdag 24 augustus 2005 08:43 schreef jagermaster het volgende:

[..]

de rondingen in je ontwerp zijn korrelig dat is wel jammer. zou netter zijn als het peffecte rondingen zijn en niet korrelig. [afbeelding]
zou de paypall button niet zo strak tegen de rand aan plaatsen. staat wat netter als er wat tussen ruimte is..

onderin het menu heb je een plaatje geplaatst. deze zit ook strak tegen de rand. iets meer "wit-ruimte" laat het lekkerder bekijken en de tekst eronder beter leesbaar.

ondanks de tekst op home snap ik nog niet wat jullie doen en waar jullie voor zijn.
[..]
bedankt voor je feedback. paypal button heeft nu meer white-space, evenals het plaatje onder het menu.

de korrelige randen komt denk ik door de achtergrond. ik heb in de body een background-image geplaats van 1x2 px (twee tinten geel). hierdoor ontstaat een streepjes effect dat ik persoonlijk erg mooi vindt. gevolg is wel dat de rounded borders er idd wat korrelig uitzien... ik heb de borders een beetje aangepast. is het zo beter?

http://test5.caribmedia.com/aas/

de welkomst tekst heb ik ook aangepast en in de nederlandse versie zit nu ook content onder "doelstelling", "producten" en "donaties".
pi_29946838
quote:
op donderdag 25 augustus 2005 04:06 schreef castor het volgende:

[..]

bedankt voor je feedback. paypal button heeft nu meer white-space, evenals het plaatje onder het menu.
wat mij betreft kan er nog meer white space boven en onder de paypal button en de vlaggen, dit is wel erg krap.
Honest disagreement is often a good sign of progress
website
pi_29973167
quote:
op woensdag 24 augustus 2005 09:08 schreef synxter het volgende:
http://www.pfmedia.nl/

ik zou graag jullie mening willen weten van mijn bedrijfs website
alvast bedankt
ik zie geen kvk nummer? zet dat op de beginpagina, dan weet iedereen waar die aan toe is zou ik zeggen
of heb je dat niet
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:02:59 #255
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_29976126
quote:
op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef menesis het volgende:

[..]

ik zie geen kvk nummer? zet dat op de beginpagina, dan weet iedereen waar die aan toe is zou ik zeggen
of heb je dat niet
heeft ie wel.. had het al gechecked
Where's my fear???
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:19:05 #256
128233 noukster
www.noukster.com
pi_30002569
www.noukster.com

hij heeft een totaal nieuwe lay out, en ik denk zelf dat ie zo zowel technisch als gebruiksvriendelijk goed is, maar misschien zijn er nog wat verbeteringspunten?
pi_30007205
graag een snelle check op www.autorijschooltema.nl www.temaautorijschool.nl dit is de rijschool van me stiefpa en ik hoop dat ie door de controlles van jullie heen komen

[ Bericht 17% gewijzigd door Chandler op 26-08-2005 20:04:31 ]
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_30007436
quote:
op vrijdag 26 augustus 2005 17:19 schreef noukster het volgende:
www.noukster.com

hij heeft een totaal nieuwe lay out, en ik denk zelf dat ie zo zowel technisch als gebruiksvriendelijk goed is, maar misschien zijn er nog wat verbeteringspunten?
eerste indruk: ziet er goed verzorgd uit!, alleen vind ik het grijze lettertype slecht leesbaar op de witte achtergrond
quote:
op vrijdag 26 augustus 2005 19:58 schreef chandler het volgende:
graag een snelle check op www.autorijschooltema.nl dit is de rijschool van me stiefpa en ik hoop dat ie door de controlles van jullie heen komen
ik krijg een 404

ik vind 'm er een beetje kaal uitzien. misschien kun je de linker-zijkant benutten door het logo iets naar onder te plaatsen
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:57:09 #259
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30009015
quote:
graag een snelle check op www.autorijschooltema.nl www.temaautorijschool.nl dit is de rijschool van me stiefpa en ik hoop dat ie door de controlles van jullie heen komen
eerste indruk: informatie staat op de goede plek. niet teveel gelul, to the point. zoals het hoort . vind het wel aardig kaal en het plaatje in de kop had beter gekund
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_30010651
quote:
persoonlijk vind ik felgroen vrijwel altijd lelijk in een website. maar, als het logo van de rijschool felgroen is kan ik me er iets bij voorstellen.
de bullets doen het niet.
verder is wel alle relevante informatie te vinden, maar vrij summier. het logo zelf vind ik erg simpel en het lettertype lelijk. de server is wel erg snel, maar voor html-pagina's is ook geen rekenkracht nodig. toch wel een belangrijk punt, want trage sites jagen geïnteresseerden weg.

al met al is het toch beter dan 80% van de rijleswebsites
pi_30010693
quote:
geeft hij les in een new beetle?
pi_30010743
quote:
www.noukster.com

de gepreferreerde taal kan je uit de headers halen natuurlijks. splash screens voor taalkeuze zijn nowadays nauwelijk nodig zolang je de mogelijkheid blijft bieden om tussen de talen te switchen.

-r-
pi_30011927
quote:
www.noukster.com

goeie duidelijk site. niet meer dan nodig. kijk alleen even naar dat ene van roonaan.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_30013576
quote:
www.noukster.com

ziet er goed uit. niet bijzonder, gewoon goed. regelmatig een update, très bien!
ik zou de copyrightmeldingen en "by mir" rechtsonderaan de pagina's klikbaar maken. naar bijvoorbeeld jouw eigen website of jouw emailadres.
de mediapage kun je misschien wat levendiger maken met afbeeldingen.
dat zelfde geldt voor de voorpagina. beetje statisch issie wel. misschien iets bewegends (niet té natuurlijk)
En toen was het verhaaltje uit...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:59:42 #265
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_30015833
quote:
op donderdag 25 augustus 2005 06:32 schreef ernest0 het volgende:

[..]

wat mij betreft kan er nog meer white space boven en onder de paypal button en de vlaggen, dit is wel erg krap.
heb nog meer ruimte toegevoegd en de vlaggen nu rechtsboven ipv linksboven.

het bulletin board werkt nu ook. hier moet wel nog het een en ander aan gestyled worden, het is nu nog de standaard installatie van het vanilla forum.

de url is ook aangepast: http://shelter.caribmedia.com/
pi_30217557
oke, hier is de site die ik (ism een andere partner) heb gemaakt. er zijn nog een aantal foutjes (jaja, zoals explorer 5.5 etc) en daarnaast ben ik druk bezig met de vacaturedatabase... hebben jullie nuttige / goede tips voor mij dit ik kan toepassen??? hoor het graag..

de site: www.endorphin-consultancy.nl
pi_30217713
quote:
op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef patrick-380 het volgende:
laat die site liever niet in een fullsceen pop-up scherm openen (en dan nog met zijbalken). heb ik en vele anderen een bloedhekel aan. gewoon openen in het scherm van de homepage.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_30217720
graag ook opmerkingen mbt opmaak / flash etc.
pi_30217765
laat die site liever niet in een fullsceen pop-up scherm openen (en dan nog met zijbalken). heb ik en vele anderen een bloedhekel aan. gewoon openen in het scherm van de homepage.

dit zal idd op zeer korte termijn aangepast worden. ikzelf ben hier ook geen voorstander van.
pi_30217865
quote:
op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef patrick-380 het volgende:

dit zal idd op zeer korte termijn aangepast worden. ikzelf ben hier ook geen voorstander van.
gebruik de is een keertje.
er gaat een wereld voor je open.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:04:35 #271
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_30218453
quote:
oke, hier is de site die ik (ism een andere partner) heb gemaakt. er zijn nog een aantal foutjes (jaja, zoals explorer 5.5 etc) en daarnaast ben ik druk bezig met de vacaturedatabase... hebben jullie nuttige / goede tips voor mij dit ik kan toepassen??? hoor het graag..

zoals is gezegt nieuwe vensters voor de website in popupvorm en dergelijke zijn not-done.

kan niet eens tekst selecteren om te kopieren hiernaar toe wat je zegt over endorfine met positieve energie klopt gewoon niets van. endorfine is een hormoon die werkzaam is als een neurotransmitter. het werkt pijnonderdrukkend en prestatie verhogend.

beetje jammer dat het plaatje rechtsonder op de beginpagina slecht is afgewerkt met die witte rand eromheen.

als de website wordt bezocht veranderd bovenin de pagina na ongeveer 3 seconden het plaatje naar dat kind met die roeptoeter. vind dat behoorlijk storend en aandacht weg halend verandreren.

leuk dat je met flash werkt enzo, maar me dwingen met hele scherm te gebruiken voor de website en dan deze niet effectief gebruiken vind ik nog wel het ergste. heb iets van 200 px of zo over onder de tekstframe/overflow en dan heb ik nog niet over de ruimte ernaast. dan heb ik het nog niet gehad over de pagina van de bereikbaarheid

in een website moet je zorgen dat alle pagina's het doen.. die van de vacatures doen het niet....
Where's my fear???
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:37:41 #272
46571 Tha_TE
Mind Control
pi_30219231
quote:

misschien een scrollbar handig?
pi_30219879
quote:
op zaterdag 3 september 2005 00:37 schreef tha_te het volgende:

[..]

misschien een scrollbar handig?
waar mis jij een scrollbar???
  zaterdag 3 september 2005 @ 01:25:56 #274
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_30220345
quote:

vormgeving is goed. het menutje kan nog wel wat aandacht gebruiken. (misschien persoonlijke smaak - maar ik zou tweede level items uitlijnen met het eerste level item) ook mag het menu wel wat meer ruimte (ik bedoel - je hebt nog zat!).

frames, table based layout, geen doctype, flash menu. site opent in popup, splascreen - allemaal no-no's. tegenwoordig doen we aan webstandaarden en toegankelijkheid

(toegankelijkheid: hoezo blinden gebruiken jouw website toch niet - de grootste blinde gebruikers van je website zijn de zoekmachines!).
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_30221414
quote:
op zaterdag 3 september 2005 01:25 schreef wijsneus het volgende:

[..]

vormgeving is goed. het menutje kan nog wel wat aandacht gebruiken. (misschien persoonlijke smaak - maar ik zou tweede level items uitlijnen met het eerste level item) ook mag het menu wel wat meer ruimte (ik bedoel - je hebt nog zat!).

frames, table based layout, geen doctype, flash menu. site opent in popup, splascreen - allemaal no-no's. tegenwoordig doen we aan webstandaarden en toegankelijkheid

(toegankelijkheid: hoezo blinden gebruiken jouw website toch niet - de grootste blinde gebruikers van je website zijn de zoekmachines!).
er is inderdaad nog "te veel" ruimte over en dat gaan wij volgende week aanpassen. bedankt in ieder geval voor de tip...!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')