Er zijn wel Keepers die ook wel eens in de spits spelen/speelden Jorge Campos bijv.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:17 schreef brighton het volgende:
Bouma begon als linksbuiten, nu linksback.
Fränkel begon op linksback, nu linksbuiten. (al speelt hij ook nog linksback, maar niet als 1e keus)
Richard Roelofsen begon als spits, nu centrale verdediger.
Zijn de eerste drie die me te binnen schieten. Iemand al een idee over de keeper...?
En nu kunnen ze dat bij RKC weer gaan doen met Tim Bakensquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Boulahrouz werd op het laatst ook vaak door Jol in de spits gezet.
idd, dacht dat ie meer zang- dan voetbalkwaliteiten had.quote:
OKquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:14 schreef zjroentje het volgende:
Van Bommel niet tong.
Gregor van Dijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:14 schreef NRH het volgende:
Een nieuwe: Spelers die zowel in Noord-Nederland (Groningen, Friesland) als in Zuid-Nederland (Limburg) hebben gespeeld!
Leuke 4-4-3 opstellingquote:Jerzy Dudek,
Csaba Feher,Brett Emerton, Sami Hyypia, Sunday Oliseh
Peter Niemeyer, Tomas Galasek, Ebi Smolarek, Jesper Gronkjaer
Jon Dahl Tomasson, Ronaldo, Mateja Kezman
Nederlandse Keepers zijn niet zo duurquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:40 schreef numero_uno het volgende:
Vrij aanvallend iddspeelt ook nog es zonder keepr
Cocu weerquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:48 schreef brighton het volgende:
Nu een elftal Nederlandse spelers die transfervrij terugkeerden naar Nederland graag
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:00 schreef Mindlight het volgende:
Boschker
...., De Haan, Rijkaard, ....
Erwin Koeman, Cocu, Ronald de Boer
Litmanen, Van Hooijdonk, Dennis de Nooijer
Trainer Guus Hiddink
Verder even geen inspiratie moet nu weg
wie?quote:
Jantje Heintze natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
we zoeken dus nog een linksback
daar werd ie aan uitgeleend of dan echt te spreken over terug komen dat weet ik nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:35 schreef DrDentz het volgende:
huh, Ronald de Boer?
edit; oooh.. hij heeft ook ff bij twente gespeeld
voor mn tijd he![]()
hij was gewoon verkocht hoor en daarna terug gekocht.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daar werd ie aan uitgeleend of dan echt te spreken over terug komen dat weet ik niet
wie?quote:
Song is geen benigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:01 schreef El_Bassie het volgende:
is Song ook niet tweebenig? (niet rigobert, maar chong-gug)
de foto boven is Haarlem. Hij speelde daarvoor voor FC Amsterdamquote:
zover was ook welquote:Op zondag 5 juni 2005 23:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
de foto boven is Haarlem. Hij speelde daarvoor voor FC Amsterdam
2 x Quashie?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef brighton het volgende:
Lev Yashin
Abel Xavier, Murat Yakin, Franck Queudrue
Hakan Yakin, Xavi, Nigel Quashie
Ugur Yildirim, Dwight Yorke, Niall Quinn, Nigel Quashie
Jan Heintze, Ivan Nielsen, Ralf Edström Ove Kindval, Erik Nevland, Jari Litmanen, Frank Arnesen, Sören Lerbyquote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef brighton het volgende:
Doe maar een elftal Scandinaviërs die bij een eredivisieclub speelden
Benny Gallquote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef brighton het volgende:
Doe maar een elftal Scandinaviërs die bij een eredivisieclub hebben gespeeld
Doelmannen zal wat lastiger worden denk ik. Spelers in overvloed. ik denk dat we dan wel aan de 200 spelers kunnen komen, als het niet meer is.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:55 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kun je er met gemak 2 of 3 elftallen mee vullen
ach met oa Ivan Nielsen en Jan Heintze achterin heb je geen keeper nodigquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doelmannen zal wat lastiger worden denk ik. Spelers in overvloed. ik denk dat we dan wel aan de 200 spelers kunnen komen, als het niet meer is.
Oke, maar het elftal is goed?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:58 schreef brighton het volgende:
De Fin Rahkamaa had ook nog op doel gekund, die stond een vorig seizoen volgens mij nog onder contract bij Twente...
Dat is een Slowaakquote:Op maandag 6 juni 2005 18:16 schreef rubbereend het volgende:
Igor Demo
Je hebt gelijk.quote:
Dan ben jij voor NEC ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef NRH het volgende:
Barretto (Vitesse)
Dan heb ik het toch goed opgeschreven met Barretto (Vitesse)???quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
Een elftal spelers van een voor jou vijandige club die je graag bij je favoriete club had zien spelen. Vermeld er dan bij wat je favoriete club is.
Voorbeeld.
Wim van Hanegem ( Ajax )
Ik denk dat jullie Jantje Peters graag bij Vitesse hadden gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef NRH het volgende:
Kan je verder niet helpen. NEC heeft niet zoveel spelers die de moeite waard zijn.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe moet ik nou een elftal met spelers van TOP vormen, die ik graag bij FC zou willen zien voetballen?
Het wordt steeds moeilijker orginele opdrachten te verzinnen.:)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:41 schreef brighton het volgende:
Hij is al eens langsgeweest
Theo Zwarthoed, Laurent Blanc, Chris de Witte, Serginho Greene...
is ook al eens geweest toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:52 schreef Terreros85 het volgende:
een elftal spelers die op jonge leeftijd moesten stoppen met voetballen
types zoals Robbie de Wit
Leuk een twaalftal.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:45 schreef brighton het volgende:
Dennis Gentenaar
Edward Sturing, Theo Bos, Dave Bus, Michael Jansen
Nicky Hofs, Jan Peters, Theo Janssen, Stijn Schaars
Andy van der Meyde, Roy Makaay, Jhonny van Beukering
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:00 schreef NRH het volgende:
Van Basten, Gullit..
(Keeper zou wel eens moeilijk kunnen worden)
scoren kan best maar in een finale denk k niet. Campos speelde ook nogal eens in de spits maar bij Mexico moest hij altijd in de goal volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:53 schreef tong80 het volgende:
Gerd Muller, Platini, Breitner, Pele etc.....
Misschien heeft Chilavert ooit gescoord op een toernooi ?
geweldig, in de Mexicaanse competitie was hij topscorer maar op t WK keepte hij danquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:57 schreef tong80 het volgende:
Campos ging op late leeftijd pas keepen. Is zelfs als prof als spits begonnen.
Serieus?? Dat heb ik nooit gewetenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geweldig, in de Mexicaanse competitie was hij topscorer maar op t WK keepte hij dan
en hoe heet die belg ook alweer die kluivert in 98 een verkrachter noemdequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:27 schreef tong80 het volgende:
Franky Vercauteren en vandereijken waren hier ook niet geliefd.
die of die duitser met de schwalbe in de finale van '74quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:40 schreef Erasmusch het volgende:
Staelens
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:45 schreef tong80 het volgende:
Hözenbein hoort er zeker bij. Als straf zetten we hem reserve.
Zo erg haten we emquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]oja, kon ff niet meer op de naam komen
Wooter, Hosé (en de hele jaargang met Hosé, ze werden kampioen bij de A1 op een manier die nog nooit vertoond was maar ze braken vervolgens nauwelijks door)quote:Op maandag 27 juni 2005 16:31 schreef tong80 het volgende:
Een elftal spelers die nooit aan de hoge verwachtingen uit hun jeugd hebben kunnen voldoen. Voorbeeld Oulida.
Was niet echt een groot talent.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:23 schreef El_Bassie het volgende:
Musampa
]quote:
Kalacquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:33 schreef brighton het volgende:
Doe maar een combinatie elftal van Australiërs en Zuid Afrikanen die in Nederland speelden. (Omdat van beiden een apart elftal volgens mij niet mogelijk is...)
dat zijn er 11. wie zetten we op doel Tong?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Petur Peterson, Frits Flinkenvleugel, George Graham, Hans van der Haar, Harris Huisingh, Helenio Herrera, Jan Jeuring, Kees Kuys, Rene van Rijswijk, Velibor Vasovic, Zinezine Zidane.
11 Vlamingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Een elftal buitenlandse spelers met een naam die ook in Nederland voor had kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |