Doet het niet!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:35 schreef Gesloten het volgende:
Fietsen stelen
Kijk vanaf minuut 6 en je breekt alles open![]()
Een slot van 100 euro?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:36 schreef Asmodean het volgende:
Koop gewoon een keer een goed slot, zo'n eentje van 100 euro ofzo, dan ben je heel wat goedkoper uit dan dat je telkens een nieuwe fiets koopt.
Hij fietste best lekker....en ik zou best aan je verzoek willen voldoen..ware het niet dat mijn gejatte fiets gejat isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:10 schreef MeneerMuis het volgende:
Diegene die mijn vriendin d'r fiets heeft gejat @ Rotterdam Alexander (treinstation) mag hem weer teruggeven
Beetje slot kost al snel meer dan 80 euroquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Een slot van 100 euro?
Een alarmsysteem op je fiets is goedkoper dan.
compleet mee eensquote:Op maandag 30 mei 2005 17:36 schreef Asmodean het volgende:
al die reacties van dat hij maar een andere fiets moet gaan jatten zijn echt achterlijk, dan ben je zelf net zo'n kneus. Koop gewoon een keer een goed slot, zo'n eentje van 100 euro ofzo, dan ben je heel wat goedkoper uit dan dat je telkens een nieuwe fiets koopt. Dat neemt niet weg dat ik het natuurlijk gigantisch kut vind voor de topicstarter
![]()
Er is van mij ooit een mountainbike gejat die IN een afgesloten hok stond, OP slot, onder het oog van de portier van de garage...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |