Alweer een.quote:Speler União Leiria overleden in oefenpotje
Een wedstrijd met vrienden is uitgelopen op een drama voor Hugo Cunha (28). De middenvelder van União Leiria zakte tijdens het duel in elkaar en overleed later in het ziekenhuis.
Voorzitter João Bartolomeu reageerde geschokt op het dramatische nieuws. 'Hij was jong en was gezond. Op dit moment heb ik geen woorden om te beschrijven wat ik voel.' Volgens clubarts Amilcar Silva wees niet op gezondheidsproblemen.
Hugo Cunha had zijn eerste seizoen bij União Leiria achter de rug, waarin hij slechts zeven keer in de basis mocht starten. De middenvelder speelde daarvoor voor Vitória Guimarães en Campomaiorense.
vi.nl
Maar waarom doen de clubs dat niet dan... In heel veel bedrijfstakken heb je wel een jaarlijkse/tweejaarlijkse keuring..quote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is wel goed zo'n eerste aanzet, nu nog een verplichte keuring bij de clubs.
Als je alszijnde een fysio of arts iets merkt aan een speler geef je dat lijkt me aan bij de technische staf.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen idee wat clubs precies doen, lijkt me wel dat de spelers vaak getest worden. Maar ik denk niet dat veel clubs een hartonderzoek in het schema hebben zitten.
Maar dat is juist zo moeilijk. Iemand kan kerngezond zijn maar wel een afwijking hebben aan z'n hart. De betreffende speler weet het meestal zelf niet eens.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als je alszijnde een fysio of arts iets merkt aan een speler geef je dat lijkt me aan bij de technische staf.
Die moeten dan toch die speler wat vaker laten keuren/nakijken
Het is idd moeilijk om het zeker vast te stellen, en een heleboel spelers verkiezen de sport boven de gezondheid... (zou ik misschien ook wel doen)quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar dat is juist zo moeilijk. Iemand kan kerngezond zijn maar wel een afwijking hebben aan z'n hart. De betreffende speler weet het meestal zelf niet eens.
dan krijgen ze een kogelvrije glazen stolp meequote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef DeTolk het volgende:
Ja, dan heb je een bus van 9 ton....
En dan worden ze op straat doodgeschoten
quote:Voetbalhooligan
Anderlecht-middenvelder Christian Wilhelmsson heeft voor een rel gezorgd in eigen land. Tijdens een wedstrijd in tweede klasse ging hij als supporter zijn boekje te buiten.
Wilhelmsson ging kijken naar Mjällby, zijn eerste club. In de 65e minuut was er een betwistbare penaltyfase. Wilhelmsson ging hevig te keer en moest na het laatste fluitsignaal stoom aflaten. Hij sprong het veld op en schold de scheidsrechter de huid vol.
De Zweedse pers smeert alles breed uit en spaart de kritiek niet. "Hij is een idool en dat gedrag is dus schandalig.
Christian Wilhelmsson wordt woensdag verwacht op de eerste training van Anderlecht, maar donderdag verschijnt zijn zaak voor de Disciplinaire Commissie van de Zweedse voetbalbond.
"Die scheids was echt wel heel slecht", verdedigt Wilhelmsson zich in de kranten. "Ik heb dus geen spijt van wat ik deed. Alleen jammer dat ik dat deed voor zoveel volk. Ik had hem beter uitgescholden in de spelerstunnel.
Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck heeft woensdag een gesprek met de speler. "Ik wil checken of dit waar is." In Zweden wacht een schorsing.
quote:Half jaar voorwaardelijk voor Vandenbussche
Brugge - De rechtbank van Brugge heeft voormalig Sparta-keeper Brian Vandenbussche (foto) tot een half jaar voorwaardelijke gevangenisstraf en een boete van 250 euro veroordeeld. De keeper van Heerenveen werd met twee anderen berecht wegens de mishandeling van een Nederlandse man tijdens een avondje stappen.
De 24-jarige doelman raakte in 2002, toen hij nog bij Sparta speelde, met zijn twee metgezellen betrokken bij een caféruzie in Blankenberge. Daarbij werd de Nederlander door een winkelruit geduwd. Hij liep zware snijwonden op en heeft blijvende littekens. De drie moeten bovenop hun straf ook ruim 11.000 euro schadevergoeding betalen. De twee kompanen van Vandenbussche hebben dezelfde straf gekregen als de doelman.
quote:'NOS klopt Talpa': WK 2010-rechten binnen
29/6/2005 18:19
De wedstrijden van het WK 2010 in Zuid-Afrika zijn te zien (en horen) bij de NOS. Een woordvoerder van de Nederlandse Omroep Stichting heeft dat bekendgemaakt.
De NOS bemachtigde de uitzendrechten als onderdeel van de European Broadcasting Union (EBU), die door de FIFA als winnaar werd uitgeroepen. Talpa, dat de rechten op het eredivisievoetbal verwierf, blijft daardoor met lege handen achter.
Bron: http://www.vi.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |