nou forumpje schrijven enzo is niet moeilijk.. halve dag en ik heb er 1 voor je... Maar het is wel zo handig om er een fatsoenlijk cms systeem bij te hebben... en dat kost helaas weer een hoop tijd...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah kutwerkje... ben gisteren weer ff bezig geweest met een forum wat ik zelf aan 't schrijven ben ook een kutwerkje
klopt wel, maar als je geen zin hebt schiet het ook niet op hèquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nou forumpje schrijven enzo is niet moeilijk.. halve dag en ik heb er 1 voor je... Maar het is wel zo handig om er een fatsoenlijk cms systeem bij te hebben... en dat kost helaas weer een hoop tijd...
Mjato PHP
er is brand en ze laten jou maar zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom rent de hele afdeling ineens weg? Zo belachelijk zie ik er niet uit vandaag..
Je hebt toch wel gedouched he jitzzzze?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom rent de hele afdeling ineens weg? Zo belachelijk zie ik er niet uit vandaag..
Laat die stagiair maar blussenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
er is brand en ze laten jou maar zitten
Natuurlijk heb ik gedouched. Waarom probeer je je eigen gedrag op mij te spiegelen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gedouched he jitzzzze?
Goeiemorgen!
Mijn stagebegeleider is er niet vandaag![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gedouched. Waarom probeer je je eigen gedrag op mij te spiegelen?![]()
Ze hebben nu pas hun lenzen in...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is wijven shampoo, latente homoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Ik ruik helemaal naar Dove Silk Soft![]()
mja, ben nog niet een FB geweest, ff kijken hoelang we nog hebbenquote:
Kijk dan eens even.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ben nog niet een FB geweest, ff kijken hoelang we nog hebben
iddquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
klopt wel, maar als je geen zin hebt schiet het ook niet op hè
Ik zweer zelf bij zwitsalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat dan? Één of ander smeerseltje voor een egale huid?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |