Succesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morguh allemaal
Over 15 minuten komt mijn begeleider van school, hoop dat ik het allemaal overleef
RIP Tearquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morguh allemaal
Over 15 minuten komt mijn begeleider van school, hoop dat ik het allemaal overleef
ook jij een belabberde morgen toegewenstquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morguh allemaal
daar kan je ook niet vroeg genoeg mee beginnen zeker?quote:
Ik zal geen traan laten vallenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar kan je ook niet vroeg genoeg mee beginnen zeker?
Heb koppijn.. ben dol... me knie is nog verrot.... Begin ook pijn in me strot te krijgen....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
Geef me van jullie allemaal eens een gedetaileerd verslag over hoe je jezelf voelt deze morgen
in het kader van jullie stage is dit natuurlijk noodzakelijk
ja dat welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb je het voorstukje wel gezien vorige week?
Daar zag je die beelden en zeiden ze: "en wat doet Olivia bij Dennis in bed?"quote:
m'n ogen zal over 15min wel weer bter gaan als ze open zijn.. en lenzen heb ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg, lenzen dragende medestaigiares,
Hebben jullie ook last van je ogen/lenzen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
m'n ogen zal over 15min wel weer bter gaan als ze open zijn.. en lenzen heb ik gelukkig niet
Die mag je hebben, ik had het over aandelen.quote:
Containerschepenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die mag je hebben, ik had het over aandelen.
Het is toch algemeen bekend dat ik de kliko gebruik?
had, heb je ze tegen spotprijzen verkocht dan?quote:
Ja maar miss is er wel wat gebeurt en krijg je dat pas bij het einde te zienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Daar zag je die beelden en zeiden ze: "en wat doet Olivia bij Dennis in bed?"
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
had, heb je ze tegen spotprijzen verkocht dan?
Maar wel vaag dat ze die beelden al eerder hebben laten zien dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ja maar miss is er wel wat gebeurt en krijg je dat pas bij het einde te zien![]()
Zeggen de adminsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, als we naar sate-saus verkassen krijg jij een grote rolcontainer![]()
dies veel te groot voor mij alleenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, als we naar sate-saus verkassen krijg jij een grote rolcontainer![]()
Ik hoop dat er wat gebeurt is en dat Johanneke dat pas opt laatst te zien krijgtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Maar wel vaag dat ze die beelden al eerder hebben laten zien dan.
En Dennis gaat niet eens met Olivia op dreamdate, dus dat kan het ook niet zijn...
Hardop...quote:
zelfkennis is idd prettig, maar waarom zou de mijne niet kloppen.. geef eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelfkennis is oke![]()
Alleen klopt jouw zelfkennis niet![]()
vanmiddag heb ik wel "tijd"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hardop...
Ey ik gooi dalijk satesaus denk ik ff dood... en flikker er vb2.2.9 op
die is in ieder geval aanzienlijk sneller......
als iemand helemaal geen reet te doen heeft mogen ze me helpen
En nog om vragen ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
zelfkennis is idd prettig, maar waarom zou de mijne niet kloppen.. geef eens een voorbeeld?
mja, daar begin ik mee om 10.00 uur en daar ben ik om uiterlijk 12.00 uur mee klaarquote:
Dat is goed. Ik heb helaas geen tijd, anders kwam ik helpen. Maar toch succesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hardop...
Ey ik gooi dalijk satesaus denk ik ff dood... en flikker er vb2.2.9 op
die is in ieder geval aanzienlijk sneller......
als iemand helemaal geen reet te doen heeft mogen ze me helpen
Nou het gaat om die smiliesquote:
Die Dennis gaat nog wel om hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:53 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er wat gebeurt is en dat Johanneke dat pas opt laatst te zien krijgt
Dat ze het nu niet laten zien om de spanning er een beetje in te houden.
Anders hebben alle 4 die zaadjes zich al laten gaan
owjah kutwerkje... ben gisteren weer ff bezig geweest met een forum wat ik zelf aan 't schrijven ben ook een kutwerkjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nou het gaat om die smiliesmoet in een functie worden geflikkerd zeg maar
(in vb3 wat we nu hebben ging dat erg makkelijk...nu niet... en nee kan da niet rippen omdat het db generated is en geen zin heb om simpel scripte te make
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |