Succesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morguh allemaal
Over 15 minuten komt mijn begeleider van school, hoop dat ik het allemaal overleef
RIP Tearquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morguh allemaal
Over 15 minuten komt mijn begeleider van school, hoop dat ik het allemaal overleef
ook jij een belabberde morgen toegewenstquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morguh allemaal
daar kan je ook niet vroeg genoeg mee beginnen zeker?quote:
Ik zal geen traan laten vallenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar kan je ook niet vroeg genoeg mee beginnen zeker?
Heb koppijn.. ben dol... me knie is nog verrot.... Begin ook pijn in me strot te krijgen....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
Geef me van jullie allemaal eens een gedetaileerd verslag over hoe je jezelf voelt deze morgen
in het kader van jullie stage is dit natuurlijk noodzakelijk
ja dat welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb je het voorstukje wel gezien vorige week?
Daar zag je die beelden en zeiden ze: "en wat doet Olivia bij Dennis in bed?"quote:
m'n ogen zal over 15min wel weer bter gaan als ze open zijn.. en lenzen heb ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg, lenzen dragende medestaigiares,
Hebben jullie ook last van je ogen/lenzen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
m'n ogen zal over 15min wel weer bter gaan als ze open zijn.. en lenzen heb ik gelukkig niet
Die mag je hebben, ik had het over aandelen.quote:
Containerschepenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die mag je hebben, ik had het over aandelen.
Het is toch algemeen bekend dat ik de kliko gebruik?
had, heb je ze tegen spotprijzen verkocht dan?quote:
Ja maar miss is er wel wat gebeurt en krijg je dat pas bij het einde te zienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Daar zag je die beelden en zeiden ze: "en wat doet Olivia bij Dennis in bed?"
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
had, heb je ze tegen spotprijzen verkocht dan?
Maar wel vaag dat ze die beelden al eerder hebben laten zien dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ja maar miss is er wel wat gebeurt en krijg je dat pas bij het einde te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |