Oh, Oh, Oh, welke letter mis ik nouquote:Op maandag 30 mei 2005 16:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
MAGNETR*N
Wat zoek ik??? Het is geen U, geen I, geen A en geen E. Rararara, wat is het...?
Ik zou niet meer bijkomen van het lachenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je zou maar zo'n programma moeten presenteren
quote:Wij leggen nu uw thuisnetwerk aan voor geen ¤49,95 maar tijdelijk voor ¤19,95
Actie: Wij leggen nu uw thuisnetwerk aan met ongelimiteerd dataverkeerd voor meer info........
en dan de hoop hebben dat er een succesvolle tv carriere voor je in 't verschiet ligtquote:Op maandag 30 mei 2005 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je zou maar zo'n programma moeten presenteren
Er zijn helaas genoeg gevallen bekend waarbij dat gebeurt isquote:Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dan de hoop hebben dat er een succesvolle tv carriere voor je in 't verschiet ligt
Je zal die oplossing maar niet vindenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je zal die oplossing maar niet vinden
mja, als je ziet hoeveel van die verdomde tellsell crap voorbij komt met allemaal verschillende mensen alsof die allemaal iets wordenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn helaas genoeg gevallen bekend waarbij dat gebeurt is
Jaaa john williams... die doet nu rtl boulevard... hij is de nieuwe beaunegert!!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn helaas genoeg gevallen bekend waarbij dat gebeurt is
Hij zal wel meer verdienen als onsquote:Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou niet meer bijkomen van het lachen
Mn kuikentje ... wat doe je !quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:42 schreef Fisher het volgende:
*Fisher is bezig met afsluiten, ziet dat hij nog steeds z'n weekrapportage moet maken whoeps
Koekoeksklokquote:Op maandag 30 mei 2005 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
Nog eentje dan, omdat het zo leuk is:
[afbeelding]
Woord is kloekloeksklenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[afbeelding]
hey! VT4, de Belgen moeten er ook aan geloven.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |