beetje rustig he, dit soort creativiteit ontstijgt het niveau van heel fokquote:Op maandag 30 mei 2005 16:14 schreef Hugster het volgende:
het blijft wel een zeeuwse bokkelul... maartoch...
goedzo jaap, jij bent een echte bmw kennerquote:Op maandag 30 mei 2005 16:13 schreef Youp het volgende:
lul... er bestaat echt een 516
kut t is een 518
ik weet niet allesquote:Op maandag 30 mei 2005 16:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
goedzo jaap, jij bent een echte bmw kenner
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
die laatste auto ook in een gymzaal
Nogal ja, maar wel een goed bericht naar me ouders dat ik snel van hun een Golf 4 moet krijgenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
Da's goed klote aKra!
Waarom een golfquote:Op maandag 30 mei 2005 16:22 schreef aKra het volgende:
[..]
Nogal ja, maar wel een goed bericht naar me ouders dat ik snel van hun een Golf 4 moet krijgen![]()
Ik moet gewoon een bak hebben waar ik veel mee kan rijden die relaxed is etc. etc., noem anders eens wat op... (diesel!)quote:
dieselquote:Op maandag 30 mei 2005 16:23 schreef aKra het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een bak hebben waar ik veel mee kan rijden die relaxed is etc. etc., noem anders eens wat op... (diesel!)
Moet ik een Nissan Almera rijden dan...quote:Op maandag 30 mei 2005 16:23 schreef Youp het volgende:
een golf................
blijf dan nog maar ff die jap rijden
100km p/dag, 5 dagen in de week... (IVA Driebergen...)quote:Op maandag 30 mei 2005 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
diesel
neem iets met stijl man....
alfa crap noemen maa dan wel een fiat kopen?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:27 schreef aKra het volgende:
[afbeelding]
Maar vind me pa nooit goed (oude garde, onderhoud == Alfa) die wilt vast en zeker een nieuwe Fiat Panda kopen![]()
![]()
Niet als ze in een personenwagen liggenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:27 schreef Youp het volgende:
alexxx heeft verstand van diesels...
ga je het doen dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:25 schreef aKra het volgende:
[..]
100km p/dag, 5 dagen in de week... (IVA Driebergen...)
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:23 schreef aKra het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een bak hebben waar ik veel mee kan rijden die relaxed is etc. etc., noem anders eens wat op... (diesel!)
Moet je wel balletjes mentaliteit hebben hequote:Op maandag 30 mei 2005 16:29 schreef aKra het volgende:
[..]
Denk dat ik mezelf er gewoon in moet storten en kijken wat er van komt...
Idd, we zien welquote:Op maandag 30 mei 2005 16:29 schreef aKra het volgende:
[..]
Dat is toch een stuk beter dan een golf man!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:31 schreef aKra het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%3D%26submit1%3DZoek
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:12 schreef Fugie het volgende:
en dan krijg je de gemidelde kamp bak waar iedere turk blij mee is:
Je hebt het toch echt nog steeds verkeerd hoor, De BMW 5 serie (E39 type) is er toch echt vanaf de 520i. (Je bent BMW liefhebber of niet natuurlijkquote:
onderdelen worden steeds lastiger te krijgen ehquote:Op maandag 30 mei 2005 16:37 schreef aKra het volgende:
Rover 25?
ooit van de E28 gehoord?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:35 schreef Grote-Smurf het volgende:
[..]
Je hebt het toch echt nog steeds verkeerd hoor, De BMW 5 serie (E39 type) is er toch echt vanaf de 520i. (Je bent BMW liefhebber of niet natuurlijk)
Die zullen wel nog steeds leverbaar blijven hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
onderdelen worden steeds lastiger te krijgen eh
Toch niet. Onderdeln afdleing ROver is nu van Caterpillar.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
onderdelen worden steeds lastiger te krijgen eh
nee... het gaat er op dat hij een topic had kunnen openen met een 516 ipv zoiets doms als nuquote:Op maandag 30 mei 2005 16:40 schreef Grote-Smurf het volgende:
[..]
Ja, en de E34 ook. HET PLAATJE IS EEN E39, daar ging het toch om ?
meest waardeloze op sinds het peu tijdperk en er komen allemala on topic reacties.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:35 schreef Hlc het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Zou jij niet blij zijn met zo een bak? ik wel dus![]()
waarin stortenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:29 schreef aKra het volgende:
[..]
Hoezo??quote:Op maandag 30 mei 2005 16:51 schreef Fugie het volgende:
zouden de modjes deze sc eik sluiten ?
Blijkbaar nietquote:Op maandag 30 mei 2005 16:51 schreef Fugie het volgende:
nouja, wel meer redenen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:53 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hoezo??
Oh ik snap het al, het slowchat logo mist
Weet zeker dat hij niet toestemt, als ik het over Alfa heb begint hij meteen over: "garageauto"quote:Op maandag 30 mei 2005 16:56 schreef PeuRac het volgende:
Als je van je pa zo'n 147 mag kopen kan dat erg goed hoor, die scoren vrij hoog mbt betrouwbaarheid en de diesels helemaal (betrouwbaarste op de markt)
Geen Alfa, maar wel een auto welke veel te duur is in onderhoud en waarbij je op sommige simpele dingen als een distri riem gewoon een week levertijd hebt op de onderdelenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:05 schreef aKra het volgende:
[..]
Weet zeker dat hij niet toestemt, als ik het over Alfa heb begint hij meteen over: "garageauto"
Volkswagen Golf Comfortline 1.6i of een 1.9 TDi (en dan chiptunen) en dan gewoon mooie velgen en leuke audioinstallatie en dan ben ik er wel... (Owja, en Xenon
)
jij bent de ts. jij kan een slotje verzoeken.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:51 schreef Fugie het volgende:
quote:
en waarvan de kwaliteit echt niet meer is dan die van een moderne alfaquote:Op maandag 30 mei 2005 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen Alfa, maar wel een auto welke veel te duur is in onderhoud en waarbij je op sommige simpele dingen als een distri riem gewoon een week levertijd hebt op de onderdelen![]()
Zo 2000quote:Op maandag 30 mei 2005 17:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
kan je alvast oefenen als je strax als een konijn tekeer bent geweest en met de vrouw en 3 kids op vakantie gaat
Heb ik naar gekeken maar voor <10.000 vind je alleen lelijke modellenquote:
206 2.0 XS HDiquote:Op maandag 30 mei 2005 17:09 schreef aKra het volgende:
Ja dat is wel weer waar inderdaad, maar ik ben wel enorm kieskeurig... Skoda Fabia vind ik ook wel een leuke auto, maar weer gebaseerd op de Golf... Wat zijn nog meer leuke auto's dan? (Behalve de benzineslokkende Firebirds en de mega onpraktische Dodge Ram van's)
jij bent één moeilijke perelikker wist je dat ?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:14 schreef aKra het volgende:
Juah
Een 206 is nog wel te regelen (ik werk bij Peugeot) een Fiat Stilo is de meest geile bak (vind ik) en Mazda MX-5 is een two-seater dus geen slim plan
En Seat Leon is ontzettend duur voor nieuwe model
wat ik al zei... geen alfa... maar wel een fiatquote:Op maandag 30 mei 2005 17:17 schreef aKra het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ubmit1%3DZoek#A68198
Maar ik ga nog steeds voor de zak chips
die cabrio is een 5quote:Op maandag 30 mei 2005 16:19 schreef Fugie het volgende:
mooi he, een m3 blok uit een 316, in een 525 touring en dan met een cabrio eindigen. Hoe custom moet het worden
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent één moeilijke perelikker wist je dat ?
GVD, belt net een vriend van me op dat hij ook aan de desbetreffende phone voor een hoop minder kan komen. Heb ik daar een halve middag met die kut site van t-mobile voor lopen spelenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:16 schreef Spyronius het volgende:
Tering Jantje wat is die t-mobile site een kut site zeg, maar 5 keer proberen is het me eindelijk gelukt een nieuw abo met phone te kiezen.
Maar goed het is gelukt![]()
Tuurlijk niet ze zijn allemaal op zoek naar mijn username zodat ze m'n super skyline OP kunnen zienquote:Op maandag 30 mei 2005 17:24 schreef Fugie het volgende:
volgens mij zitten er allemaal mensen naar de OP te kijken omdat ze denken dat een 516 iets aparts is ofzo en dan zien ze mijn OP, wat een anti-qlimax is day
daarom posten ze in mijn bmw topic jaquote:Op maandag 30 mei 2005 17:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ze zijn allemaal op zoek naar mijn username zodat ze m'n super skyline OP kunnen zien![]()
waarom mag t geen 2-seater zijn dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:14 schreef aKra het volgende:
Juah
Een 206 is nog wel te regelen (ik werk bij Peugeot) een Fiat Stilo is de meest geile bak (vind ik) en Mazda MX-5 is een two-seater dus geen slim plan
En Seat Leon is ontzettend duur voor nieuwe model
oew wat een stouterds, ff tjab roepequote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Zijn verkapte teeveepeetjes, hoeven ze niet constant te posten in sc's
Omdat het best fijn is als er vrienden mee kunnen, voor het uitgaan bijv. of iets gezelligs doenquote:
Als ik mijn rijbewijs + een vast inkomen heb, dan ga ik autoshoppen. En dan is de Seat Marbella een van de kanshebbers.quote:
Ik ook bijna!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:44 schreef PeuRac het volgende:
nog ff en ik kan weer naar huis![]()
eerst ff langs de supermarkt
Hij kan 135 km/hquote:Op maandag 30 mei 2005 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik mijn rijbewijs + een vast inkomen heb, dan ga ik autoshoppen. En dan is de Seat Marbella een van de kanshebbers.
dat scheelt wel werk jaquote:Op maandag 30 mei 2005 17:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
je kan beter zeggen wanneer je helder ben
ja -Xerxes- en -DeltaHPE- kunnen daar wel wat over zeggenquote:Op maandag 30 mei 2005 18:06 schreef BaraCuda het volgende:
Aangezien ik hard opzoek ben naar een "nieuwe" auto en BMW's roesten bij het leven ben ik mijn horizon aan het verbreden
Nu kwam ik op de Lancia Delta HPE 2.0 HF Turbo 193pk heeft dat ding.
Zijn er mensen hier die ervaring met deze wagen hebben?
Enige nadeel wat ik op autoweek kan vinden is dat hij enorm veel benzine zuipt en daar kan ik niet echt wakker van liggen. Het is natuurlijk een italiaan, en de vooroordelen over de elektronica zijn ook wel bekend, maar heeft er iemand iets nuttigs te vertellen over deze wagen?![]()
1:4,5 zelfs...quote:Op maandag 30 mei 2005 18:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja -Xerxes- en -DeltaHPE- kunnen daar wel wat over zeggen
ik weet nog wel dat z'n verbruik na een beetje trappen 1:5 was
Hij wil best vooruit ja, maar het argument dat de stoelen zo lekker zitten slaat echt als een pik op een pak boter, die heb voor voor een paar honderd ¤¤ ook in een Ladaquote:Op maandag 30 mei 2005 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
maar als ik autoweek mag geloven klapt het er enorm op en zitten de stoelen ubergeil
Tja dat was het enige wat autoweek te melden hadquote:Op maandag 30 mei 2005 18:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij wil best vooruit ja, maar het argument dat de stoelen zo lekker zitten slaat echt als een pik op een pak boter, die heb voor voor een paar honderd ¤¤ ook in een Lada
iddquote:Op maandag 30 mei 2005 19:00 schreef Hyperdude het volgende:
Als je twijfels hebt over de kwaliteit van BMW en dan maar naar Lancia's gaat kijken ben je wel heel risky bezig.![]()
En ja net zo klote ruitenwissers als een 155 en Tipo/Tempra; daar is ie nl. op gebaseerd.
quote:Op maandag 30 mei 2005 19:08 schreef Hugster het volgende:
-Xerxes- heeft deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oh zoquote:Op maandag 30 mei 2005 19:39 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik zag geheel toevallig dat het over mij ging, van/aldaar
Ik heb net voor bijna 600 euro rekeningen betaald; jij hebt er tenminste nog (leuke) kleren aan over gehouden, ik niks. Ofja, da's niet waar he, water en elektriek enzo en verzekering en blablablaquote:Op maandag 30 mei 2005 19:41 schreef ThaFreak het volgende:
paar kleren gekocht, gelijk 400 euro armer.....
waaaaaaaaaar gaat dat heen![]()
afzetters, allemaalquote:Op maandag 30 mei 2005 19:45 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik heb net voor bijna 600 euro rekeningen betaald; jij hebt er tenminste nog (leuke) kleren aan over gehouden, ik niks. Ofja, da's niet waar he, water en elektriek enzo en verzekering en blablabla
Ik stem ook neequote:Op maandag 30 mei 2005 19:50 schreef Spyronius het volgende:
Dankzij dit franse nee gestem, kan ik minder dingen doen in de VS![]()
Tieffus fransen, tieffus euro![]()
Komt door die k*t Fransenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
slijmende crew alert
het is baggertraag kerel
Maar zijn er negatieve dingen aan deze auto of gewoon vooroordelen ala alfa?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Die dus
Hij rijdt geweldig, stenen uit de straat trekken enzo, mooi speelgoed.
Heb wel al sinds afgelopen week dinsdag voor bijna 200 euro aan benzine er doorheen gejast
En als het regent is het kut rijden merkte ik vandaag; zelfs in de 3 als de turbo er in kicked begint ie nog te spinnen. Met allebei de wielen dus (sperdiff enzo)
Maar hij bevalt prima verder ja
In 98 is een nieuwer model ja, met andere bumpers die standaard in kleur zijn, standaard de recaro's erin en standaard het elektronisch sportonderstel.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar zijn er negatieve dingen aan deze auto of gewoon vooroordelen ala alfa?
En uit welk jaar is die van jou? ik heb begrepen dat ik 98 een nieuwer model is gekomen...
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:29 schreef -Xerxes- het volgende:
En of er negatieve dingen zijn weet ik nog niet; ik heb hem nog geen week
Owja, negatief: meer zuipen dan z'n baas en spinnen in de 3 met nat wegdek door gewoon gas te geven.quote:
Draaikolken zijn okquote:Op maandag 30 mei 2005 20:34 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Owja, negatief: meer zuipen dan z'n baas en spinnen in de 3 met nat wegdek door gewoon gas te geven.
Verder is het één-en-al feest (en een draaikolk in de tank)
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:42 schreef Spyronius het volgende:
http://www.skywork.nl/MUTEDNATION/POWERLEAGUEHAMSTER.mpg
alleen bij mij houd dat proces de hele rit aanquote:Op maandag 30 mei 2005 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als er draaikolken zijn is er tijdens dat proces een zeer bruut iets aan de gang![]()
Tering heb jij nooit hoofdpijn als je wakker word met al die kleurenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:51 schreef ijsmeis het volgende:
Speciaal voor Youp.
Mijn onduidelijke rommeldebommel kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
En je hebt nog maar de helft van mijn kamer gezien.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:54 schreef Youp het volgende:
WHOOOT en dan begint mijn moeder te flippen omdat mijn kamer een 'teringbende' is
wel vet dat traanplaat en die kleuren enzo
markquote:Op maandag 30 mei 2005 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tering heb jij nooit hoofdpijn als je wakker word met al die kleuren![]()
Het lijkt wat feller op de fotoquote:Op maandag 30 mei 2005 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tering heb jij nooit hoofdpijn als je wakker word met al die kleuren![]()
Ja is die jeep een V8?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen bij mij houd dat proces de hele rit aan![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En je hebt nog maar de helft van mijn kamer gezien.
Weet je wat ik nu wel doe? me rolluik open iedere ochtend.
Normaal doet mijn vader dat, maar zo komt ie tenminste niet op mijn kamer.
nee een 6 in lijn. Maar zuipt alsnog en ik klaag wel. Jeep kopen?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja is die jeep een V8?dan moet je niet klagen :0
zo maar dan een paar tintjes lichter zijn mijn muren... had mn moeder gedaan toen ik op vakantie was... toen ik terugkwam had ik het nieteens in de gatenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het lijkt wat feller op de foto.
Het is gewoon groen, zoiets:
[afbeelding]
Jezus wat een kleurenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het lijkt wat feller op de foto.
Het is gewoon groen, zoiets:
[afbeelding]
Hoiquote:
Doe mij eens de belangrijkste gevens van je auto, dan zal ik morgen eens een kennis van me bellen.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee een 6 in lijn. Maar zuipt alsnog en ik klaag wel. Jeep kopen?![]()
grijs tapijt had ook wel erbij gepast hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wilde persé iets wat zilver was.
Aangezien me bed en me muurkasten die kleur hebben.
Tapijt wil ik nietquote:Op maandag 30 mei 2005 21:00 schreef Spyronius het volgende:
[..]
grijs tapijt had ook wel gepast hoor
Moet jij zelf je kamer stofzuigen. Kut zeg voor jequote:Op maandag 30 mei 2005 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tapijt wil ik niet.
Ik vind zijl veel makkelijk met knoeien, stofzuigen, etc. (alhoewel dat nu even niet van toepassing is)
En héél soms komen de katten nog wel eens op mijn kamer en die vinden het soms leuk om zoiets kapot te krabben.
Daar word je volwassen vanquote:Op maandag 30 mei 2005 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet jij zelf je kamer stofzuigen. Kut zeg voor je![]()
ff klikkenquote:Op maandag 30 mei 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe mij eens de belangrijkste gevens van je auto, dan zal ik morgen eens een kennis van me bellen.
Ik mail je morgen welquote:
prijs valt over te pratenquote:
goedzo ventje, weet je ook eens wat echt autorijden isquote:Op maandag 30 mei 2005 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Fugie![]()
Ik heb afgelopen week in een Opel Vectra 1.6 gecruised in Italie![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
goedzo ventje, weet je ook eens wat echt autorijden is![]()
Maar hoe zijn de ruitenwissers?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:34 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Owja, negatief: meer zuipen dan z'n baas en spinnen in de 3 met nat wegdek door gewoon gas te geven.
Verder is het één-en-al feest (en een draaikolk in de tank)
overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 30 mei 2005 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar hoe zijn de ruitenwissers?
Want bij een alfa 155/145 kun je met 180km.h echt geen ruitenwissers aan zetten
dan waaien ze eraf namelijk :0
een Jeep is toch (nog) niks voor mij, ik mis wegligging enorm en het scheuren wat ik deed met m'n Alfa.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:00 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe, ga je die Jeep nu alweer weg doen
Kan je wel gelijk een echte auto kopen natuurlijk
De dochter van een pomphouder aan de haak slaanquote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
een Jeep is toch (nog) niks voor mij, ik mis wegligging enorm en het scheuren wat ik deed met m'n Alfa.
benzine kosten tellen uiteraard ook mee, hoewel ik dat wel kan betalen... het is alleen belachelijk 600 euro per maand in een auto te stoppen![]()
quote:
* Sjoewe net wakkerquote:
ik kan geen andere auto bedenken dan een Alfa neequote:Op maandag 30 mei 2005 22:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De dochter van een pomphouder aan de haak slaan
Zo'n auto moet je sowieso pas kopen als je een vrouw, 2.4 kinderen en een hond hebt
Maar wat wil je hierna? Weer een alfa?
Hey Negerquote:
Eieren aan het leggenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
de gekke kip is neuken (hijs naar een vriendin)
Masseratiquote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan geen andere auto bedenken dan een Alfa nee
Jullie mogen uiteraard suggesties doen![]()
Maar eerst die Jeep weg, hij heeft nog 2 weken. Anders ga ik onderhoud plegen en gaan we er eerst mee op vakantie.![]()
Ik zou het niet weten; het heeft nog niet geregent bij de 180+ zegmaar.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar hoe zijn de ruitenwissers?
Want bij een alfa 155/145 kun je met 180km.h echt geen ruitenwissers aan zetten
dan waaien ze eraf namelijk :0
Nee niks niet neukenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
de gekke kip is neuken (hijs naar een vriendin)
sjonnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:49 schreef aKra het volgende:
Ik ga nu pas slapen, ik heb de ultieme boomklever gevonden![]()
![]()
Honda CRX V-TEC (1.6?)
En dan een leuke voor zo'n 4000-5000 euro kopen en dan voor 1000-2000 euro aan zieke tuning shit erop(turbo?!)
met wat geluk ook de condenser naar de tief.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:33 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Alleen de clima is al naar de kut
Volgende week dinsdag word ie nagekeken, misschien alleen bijvullen, kan beuren, doe ik niet moeilijk over, maar ik heb al tegen de verkoper gezegd dat als de aircopomp a 900 pleuro naar de kloten is dat we toch samen iets moeten regelen, want dat kan natuurlijk niet![]()
hey meisquote:
Haha, je bent duidelijk al wakkerquote:
Een oude?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef Youp het volgende:
ik ga ff beneden kijken... op de parkeerplaats staat een oud mitsubishitje een GTtje [b]zo'n japanse mini muscle car [b] ... ff kijken wat het precies voor model is en hoe hij opgeknapt is enzo
Tja die jappen wisten wel hoe ze moesten namakenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een oude?
Dan kan het best een toyota celica zijn van het eerste type.
mên dat was een rip-off
nee het is geen celica liftback... het is een Mitsubishi Celeste GTquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een oude?
Dan kan het best een toyota celica zijn van het eerste type.
mên dat was een rip-off
Nog erger dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:20 schreef Youp het volgende:
[..]
nee het is geen celica liftback... het is een Mitsubishi Celeste GT
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja die jappen wisten wel hoe ze moesten namaken
ja maar dan met enkele koplampjes, knalrood en perfect opgeknapt.. mooi leren bekleding stoeltjes bank en zijpanelen, allemaal klokjes in het dash, oliedruk, ampere, toerenteller de hele reut en super mooi allemaal, bijna als nieuwquote:
ja slecht bedacht en goed gejat enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja die jappen wisten wel hoe ze moesten namaken
doe foto posten dan lulquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:23 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar dan met enkele koplampjes, knalrood en perfect opgeknapt.. mooi leren bekleding stoeltjes bank en zijpanelen, allemaal klokjes in het dash, oliedruk, ampere, toerenteller de hele reut en super mooi allemaal, bijna als nieuw
Whehe, het hele bedenken stuk sloegen ze gewoon overquote:
ehhh. dat is toch waar het spreekwoord om draait?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, het hele bedenken stuk sloegen ze gewoon over
je hebt toch wel een cam in je telefoon??quote:
neequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt toch wel een cam in je telefoon??
Mja je zou denken dat ze het toch ooit eerst zelf zouden proberenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ehhh. dat is toch waar het spreekwoord om draait?
Waren ze te lui voorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja je zou denken dat ze het toch ooit eerst zelf zouden proberen![]()
Heb je zijn telefoon wel eens gezienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt toch wel een cam in je telefoon??
ssssssssssssssssssst...!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je zijn telefoon wel eens gezien.
De amerikanen zijn kwa techniek niet erg veel opgeschoten sinds de 1960'squote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en nu zijn ze de amerikanen zover voor dat die nergens meer zijn
en natuurlijk de voorloper van de Z's, de Toyota 2000GTquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef Youp het volgende:
who cares of t een ripp-off ist is speciaal zo'n karretje nu (zeker mooi opgeknapt) aangezien ze enorm zeldzaam zijn
net als de Z cars van Datsun en al dat spul
Liftback!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en natuurlijk de voorloper van de Z's, de Toyota 2000GT [afbeelding]
Sorry, maar:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef PeuRac het volgende:
GVD HOEREN ZOOI![]()
![]()
Loop ik net naar buiten terwijl ik net ophang, heeft iemand een gepanserdglazen deur dicht gedaan, waar ik dus vol tegenaal loopdikke snee in mn neus, plus een gewone bloedneus, giga koppijn en nu wordt mn neus blauw en 2x zo groot
![]()
neus gebroken?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef PeuRac het volgende:
GVD HOEREN ZOOI![]()
![]()
Loop ik net naar buiten terwijl ik net ophang, heeft iemand een gepanserdglazen deur dicht gedaan, waar ik dus vol tegenaal loopdikke snee in mn neus, plus een gewone bloedneus, giga koppijn en nu wordt mn neus blauw en 2x zo groot
![]()
Beter ff het zekere voor het onzekere nemen, straks loop je er bij als Micheal Jacksonquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef PeuRac het volgende:
Iedereen hier roept dat ik naar t ziekenhuis moet gaan omdat mn neus mischien gebroken is![]()
T bloed spuit er echt uit
de liftback is ook een 2000GTquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
we hadden het over de Z's en de 2000gt.
dat zijn toch coupé's of ben ik nou gek
Ik kan niet tegen zulke verhaaltjesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef PeuRac het volgende:
GVD HOEREN ZOOI![]()
![]()
![]()
Dat is een celica 2000gt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef Youp het volgende:
[..]
de liftback is ook een 2000GTik dacht ff dat je die bedoelde
Niet vergeten pics te maken trouwensquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef PeuRac het volgende:
Iedereen hier roept dat ik naar t ziekenhuis moet gaan omdat mn neus mischien gebroken is![]()
T bloed spuit er echt uit
Knakquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter dan dat'ie geen stijve lul had op dat moment.
Anders breek ik 'mquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:58 schreef Youp het volgende:
oh, zeer geruststellendga naar t ziekenhuis mafkees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |