Als ik niks anders open heb staan, 220 (2600+ Barton @ 2200 mhz).quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd naar de ratings van anderen
Ik verwacht dat 106 niet zo heel hoge score is...
haha ik doe geen TSCquote:Op donderdag 2 juni 2005 03:45 schreef Beach het volgende:
Vorig jaar deed ik mee met de TSC stampede, maar nu pas ik (ik heb DPC volledig opgezegd)
Ik hoop wel dat mijn favo subteam wint (als ze tenminste weer de koffiedrinkers hebben)
Ze moeten het uiteindelijk uit de officiele stats rippen, ze verzinnen die getallen heus niet. Ik vraag me alleen af in welke eenheid die stats daar staan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:51 schreef mvdlubbe het volgende:
Die stats lijken allemaal nergens op. En zijn allemaal ook nog eens verschillend. Dat is stom.
had ik me ergens moeten aanmelden om daar in de Fok!-lijst te komen? Behalve dan op fok.gromba.nlquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:29 schreef iisschots het volgende:
Dit is de eerste DPCH van de stampede. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1041489
Apart dat wij de meeste members hebben, maar de minste outputquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:29 schreef iisschots het volgende:
Dit is de eerste DPCH van de stampede. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1041489
Ik begrijp er ook geen zak van. Als ik me bij gromba aanmeld krijg ik nu de melding dat de naam al geregistreerd is maar als ik in de stats kijk zie ik mijn naam er niet bij staan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
had ik me ergens moeten aanmelden om daar in de Fok!-lijst te komen? Behalve dan op fok.gromba.nl
heb je al iets ingeleverd (af).quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:40 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen zak van. Als ik me bij gromba aanmeld krijg ik nu de melding dat de naam al geregistreerd is maar als ik in de stats kijk zie ik mijn naam er niet bij staan.
Ik stond er ook niet bij, maar nu heb ik *eindelijk* iets afquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:40 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen zak van. Als ik me bij gromba aanmeld krijg ik nu de melding dat de naam al geregistreerd is maar als ik in de stats kijk zie ik mijn naam er niet bij staan.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:42 schreef Jordy-B het volgende:
had ik me ergens moeten aanmelden om daar in de Fok!-lijst te komen? Behalve dan op fok.gromba.nl
Voor jullie beiden geldt dat je 1 juni blijkbaar (nog) niets had ingeleverd, maar voor vandaag staan jullie allebei hier in de lijst. Morgend dus wel in de stats!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:40 schreef mvdlubbe het volgende:
M'n eerste vier jobs waren de 30ste al ingeleverd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef Mist het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie beiden geldt dat je 1 juni blijkbaar (nog) niets had ingeleverd, maar voor vandaag staan jullie allebei hier in de lijst. Morgend dus wel in de stats!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |