whehe 3 keer al geprobeerd,,quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef Slarioux het volgende:
Nog een keer doen, had ik ook.
Het kan ook heel snel gaan... (0,02% per seconde)... ligt eraan waar 'ie mee bezig is en hoeveel hits er gevonden worden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:52 schreef masterr112 het volgende:
[..]
whehe 3 keer al geprobeerd,,
nadat ik jouw post las nog een keer gedaan en hij doet het![]()
tnkx..
pff gaat wel langzaamdie eerste job zit pas op 0,18%
![]()
![]()
quote:
quote:Inleiding:
Vanaf 1 juni gaat de vierde zogeheten stampede van start, waarbij een grote groep computergebruikers zich bundelt om hun computer voor een goed doel in te zetten. Ditmaal is de keus gevallen op het project Find-a-Drug, dat zoekt naar medicijnen voor ziekten als kanker en HIV. Je kunt het vergelijken met Whatpulse. Voor het eerst zal ook Fok! aan deze actie meedoen. Wil je hier ook bij helpen, lees dan vooral verder.
Zo'n stampede ontstaat niet vanuit het niets. De stuwende kracht erachter wordt gevormd door de Dutch Power Cows, een team dat aan diverse projecten meedoet en je wellicht kent van Tweakers.net. Voor al deze projecten geldt dat ze gedaan worden met een client die berekeningen uitvoert op de momenten dat de processor niet actief wordt gebruikt. De computer wordt er dus niet langzamer van. Zo ook de Find-a-Drug client, die chemische reacties simuleert tussen moleculen en ziekte-eiwitten in de hoop dat zo'n molecuul als ingrediënt voor een medicijn kan dienen.
Het leuke van deze projecten is dat er ook wordt bijgehouden wie hoeveel heeft bijgedragen en zo kunnen er zelfs teams worden opgezet. DPC bewijst al jarenlang dat dit kleine landje tot veel in staat is op dit gebied. Bij een stampede worden er als extra element onderlinge teams opgezet die gedurende een maand gaan strijden om de eerste plaats. En ditmaal heeft Fok! voor het eerst ook zo'n stampedeteam, dat gaat proberen om de tweakers te verslaan. Wil jij met andere Fokkers de competitie aangaan en tegelijk je pc inzetten voor een goed doel, volg dan het onderstaande stappenplan.
Je hebt waarschjinlijk een processor die Hyper-threading ondersteund.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:37 schreef Beezz het volgende:
Ik heb vanochtend dat proggie geinstalleerd. Maar nu heb ik 2 venstertjes, klopt dat?
En ze zijn allebei bezig, 1 zit er op 15.5 % en de ander op 0.17 %.
kloptquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:39 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Je hebt waarschjinlijk een processor die Hyper-threading ondersteund.
Ik zie in mn taakbeheer uberhaupt geen processor staanquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:41 schreef tazmanian het volgende:
[..]
klopt
als je HT aan hebt staan gaat hij 2 jobs doen maar omdat de ene ook al 100% vereist gaat de ander minder snel, het programma ondersteunt geen HT dus
controleer maar eens in je taakbeheer of je bij procs 2 processoren hebt staan.
Wat boeit dat?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:38 schreef iamredleader het volgende:
Heb vanochtend gedownload, ben nu op school, ff kijken als ik thuiskom wat de resultaten zijn.
Denken de Fokkers nou echt dat we GoT gaan verslaan?
Klopt, heb ik ook regelmatig, tot dat iemand zei, dat de CGI-server brak is en dat de client een lijst en bij de volgende retry hij de volgende server in de lijst pakt (oid).quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef masterr112 het volgende:
hmmz als ik op register druk krijg ik de volgende foutmelding:
[CGIREG](10523) cgi reply not valid
iemand??
Je zit al 14 uur lang naar die schermpjes te staren?quote:
Ik ben ook vanmorgen om een uur of half 11 gestart en zit met de ene op 20% 0 hits en de 2e op 2,5% 0 hitsquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef GekkeMat het volgende:
Ik doe ook mee vanaf vanmorgen moet thuis ook nog instaleren![]()
sinds 9:30 bezig nu op 9,08% met 8 hits
Zo diep ben ik nou ook weer niet gezaktquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je zit al 14 uur lang naar die schermpjes te staren?.
Hah! Die van mij is op 92% met 150 hits!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh! Die ene is op 62% met 14 hits en die ander op 46 met 18 hits. Wat dat ook moge betekenen.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:01 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik zet er nog even een op. *tromgeroffel*.
Als je meerdere processoren hebt krijg je meer venstersquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo diep ben ik nou ook weer niet gezakt.
En waarom mag jij wel meerdere THINK venstertjes?.
2 ja. Maar ik krijg er met auto 3.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:02 schreef tazmanian het volgende:
[..]
Als je meerdere processoren hebt krijg je meer vensters
En aangezien Hypertreading doet alsof er 2 procs zijn dus 2 vensters
Het kan, maar helpt je niet. Standaard wordt de software op 'Auto detect' gezet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:42 schreef mvdlubbe het volgende:
En ik heb een P4 HT. Maar ik krijg 3 THINK venstertjes. 0 1 en 2..
Is dat gewoon om optimaal gebruik te maken van, weetikveel, brakke code?
Ik heb dit gevonden:quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Hah! Die van mij is op 92% met 150 hits!. Oh. Nu istie weer overgegaan op snoozing
.
Hoe sluit jij de graphics? met 'Hide' hoop ik of in de graphics window zelf: View->Graphics (uncheck)quote:If you right click the Think icon in the SysTray and see that there is a checkmark by Snooze, consider what you may have done to cause this to happen. If one Exits when closing the THINK Graphics window, then it Snoozes. The correct way to close THINK Graphics when given a choice is to click on "Hide".
Allemaal automatisch, als ie klaar is, stuurt ie op (als het online is), en pakt ie de volgende uit de list of haalt op van de server.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:04 schreef tazmanian het volgende:
Als je nu eenrecieve uitvoerd komen er jobs bij maar moet je ook af en toe op send klikken of gaat dat allemaal automatisch?
Gewoon met hide ja..maar soms sluit dat ding zich uit zichzelf uitquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:21 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Ik heb dit gevonden:
[..]
Hoe sluit jij de graphics? met 'Hide' hoop ik of in de graphics window zelf: View->Graphics (uncheck)
Zelfde met Queue window
Een hit is een molecuul waarvan voorspeld is (door jouw computer) of die interactie vertoont met de onderzochte proteïne.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh! Die ene is op 62% met 14 hits en die ander op 46 met 18 hits. Wat dat ook moge betekenen.
okee ik snap het, maar met een dsl lijn is ie dus altijd uit zichzelf bezig? dan ga ik hem maar op de niet veel doende server zetten denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:23 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Allemaal automatisch, als ie klaar is, stuurt ie op (als het online is), en pakt ie de volgende uit de list of haalt op van de server.
De reden waarom je meerdere met de hand wil ophalen is als je niet altijd online bent
Juist wel!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:41 schreef tazmanian het volgende:
als je HT aan hebt staan gaat hij 2 jobs doen maar omdat de ene ook al 100% vereist gaat de ander minder snel, het programma ondersteunt geen HT dus
controleer maar eens in je taakbeheer of je bij procs 2 processoren hebt staan.
Jep, de mijne is nu 17 uur bezig en zit op 59% met 7 hits....quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:05 schreef Eronymus het volgende:
uhm heb nu een langzame... al ruim een uur bezig en pas op 3.51%
neem aan dat de duur steeds anders kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |