Jahoor.. met een miljoen mensen in een straal van 30 km. Je bent in de war met al die inteeltdorpen van boven de rivieren.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
-Mensen uit Kerkrade zijn nagenoeg allemaal inteelt.
Ze hebben het idd nog wel eens over het grote Vaderland jaquote:Op maandag 30 mei 2005 15:22 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mensen uit Kerkrade zijn allemaal racisten.
Maar zijn te dom om een goede manier te vinden om hartje te doen stoppen.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:25 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mensen uit Kerkrade hebben allemaal suicidale neigingen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze hebben het idd nog wel eens over het grote Vaderland jaEn dat terwijl er nauwelijks allochtonen in Kerkrade wonen. Nou ja.. geen allochtonen, veel Duitsers.
![]()
Duitsland is ondanks de tweede wereldoorlog nog steeds 'elders' hoorquote:al·loch·toon1
de allochtoon (mannelijk), de allochtonen
iemand die van elders afkomstig is
Kerkrade is het enige stukje wereld waar Duitsland wel gewonnen heeftquote:Op maandag 30 mei 2005 15:29 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Duitsland is ondanks de tweede wereldoorlog nog steeds 'elders' hoor.
Waarschijnlijk verstaan ze elkaar ook niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mensen uit Kerkrade weigeren om zich verstaanbaar te maken in het bijzijn van niet-Kerkradenaren.
Ze kunnen het waarschijnlijk ook nieteens.
Je weet wel zeker dat het een meisje was?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb alleens geprobeerd om met een meisje uit Kerkrade te praten.
Ik kwam niet verder dan : Wat zeg je
Ja 100%quote:Op maandag 30 mei 2005 16:50 schreef neegij het volgende:
[..]
Je weet wel zeker dat het een meisje was?
En toen ze zwaar lag te snurken dacht jij zeker dat ze in haar slaap aan het praten was?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja 100%
Want ze is wel nog blijven slapen
ze snurkte niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:54 schreef tweespraak het volgende:
[..]
En toen ze zwaar lag te snurken dacht jij zeker dat ze in haar slaap aan het praten was?
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:22 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mensen uit Kerkrade zijn allemaal racisten.
Loeren doen jullie maar in Maastricht, achterlijke inteelt VMBO'er.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef Aargh het volgende:
Limburg is tof.
OT: In Kerkrade zeggen ze overal wah achter.
Jao wah.
Samstag zijn veer fussball goon loeren wah
(Zaterdag zijn we voetbal gaan kijken, wah)
Kirchrao
(Kerkrade in Kerkraads (Duits))
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Loeren doen jullie maar in Maastricht, achterlijke inteelt VMBO'er.
Welk strand?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:06 schreef mcDavid het volgende:
- mensen uit kerkrade graven kuilen op het strand.
En "goon" klinkt ook erg verdacht trouwensquote:Op maandag 30 mei 2005 22:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Loeren doen jullie maar in Maastricht, achterlijke inteelt VMBO'er.
Ik ben toch verdomme ook geen Duitser jaquote:Op maandag 30 mei 2005 23:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En "goon" klinkt ook erg verdacht trouwens
Dat moet je je dan laten zeggen door de eerste de beste automonteur van 17 die nauwelijks het alfabet kan opzeggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:19 schreef jaguar het volgende:
mensen uit Kerkrade zijn allemaal onder de 120+
Jawel, maar die zie je niet. Het is nacht weet je wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
In Kerkrade rijden geen nachttreinen
Alle maastrichtenaren zijn simpelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:13 schreef Aargh het volgende:
[..]
Ik ben toch verdomme ook geen Duitser ja![]()
Sorry hoor dat ik die mengelmoes van Duits, Nederlands, Limburgs, Dyslexie en gebrabbel niet feilloos kan imiteren. Ik ben ook maar een simpele Maastrichtenaar...
Na, 72 procent toch zoiets? In Urk was het 91 %quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:08 schreef StrayDog het volgende:
Ze hebben allemaal "tegen" gestemd omdat er anders nog meer van die smerige Turken naar Kerkrade komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |