wow, dat is veel, hoe doe je dat dan zo snelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net een nieuw account gemaakt.
6500 punten moet minimaal lukken in een uurtje.
35 euro voor 3 dagen wat vraagjes invullen? 1 uur werk per dag. Niks mis meequote:Get a life..
AL die moeite voor een paar euri
die antwoorden wil ik ook wel, kan je ze mailen naar sander4444@hotmail.com ?quote:
Ow oke, maar ik quote eigenlijk Bliksemschigt. Ik dacht dat hij 'nieuwe' antwoorden had omdat ik zag dat de helft van die antwoorden van mij niet meer voorkomen (die vragen zijn 'ververst'). En omdat hij zo snel 6500 punten had, dacht ik dat hij misschien nieuwe antwoorden had ofsow, want ik kom maar tot 1000 met die antwoordenlijstquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
@Gelderland > ik heb die antwoorden van jou gekregen.
Moet je bij Bliksemschigt zijn, die haalde zo snel 6500 punten..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:35 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ow oke, maarja, ik zie dat de helft van die antwoorden niet meer voorkomen (die vragen zijn 'ververst') dus dacht ik omdat jij zo snel 6500 punten had, misschien nieuwe antwoorden had ofsow, want ik kom maar tot 1000 met die antwoordenlijst![]()
![]()
(had nog 2 freebets, heb er maar wat leuke combo's van gemaakt)
Damn zit nu op 1595quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
7475 nu. Mis 25 punten voor een extra voetbalbet
Een paar? 50 bedoel jequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:52 schreef Poepoog het volgende:
Ik mis een paar topics en mis meteen wrede actione
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |