quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
Bovenstaande raad ik nioemand aan te doen, het is uiterst dom en alleen de Groten der Aarde gaan er met de poen vandoor
Come on girls![]()
NG......... gaat nu wel lekker slapen
![]()
![]()
![]()
k wil nie lullig doen, maar volgens mij ist direct afgelopen... (ja dus)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:58 schreef VinnieJones het volgende:
5-4 witte sokken .. Heb ik niks aan damnint .. Nog 1 punt kom op !!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:00 schreef sander4444 het volgende:
[..]
k wil nie lullig doen, maar volgens mij ist direct afgelopen... (ja dus)
Screeeeeeeeeeeeeniequote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:01 schreef VinnieJones het volgende:
Die voel ik (heel erg diep)![]()
![]()
Tilt nr.1een hoop op Boston -1.5 ingezet
Als die nu met 1 punt winnen hang ik mezelf op..
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:11 schreef VinnieJones het volgende:
Hmmm Baltimore is eng![]()
Boston heeft een clown op de pitch vandaag..
Oeps![]()
Haha, ok tennis-clown.........................dat ingedeukte Belg gaat deze keer Knock Outquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:52 schreef Calella het volgende:
4 units op Henin to beat Sharapova @1.76
motivatie volgt.![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Haha, ok tennis-clown.........................dat ingedeukte Belg gaat deze keer Knock Out![]()
Je moet trouwens echt TEGEN Davenport inzetten. Ik heb dat ugly wife zien spelen tegen Kim, maar ze kan echt niks......ze kan niet glijden over dat gravel, ze speelt als een houten pop....je lacht je rot. Dat kan niet goed gaan tegen Piercequote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:24 schreef Calella het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ze gaat winnen, net als Davydenko @5.40, Robredo @3.00 en Ferrer @2.40.![]()
Ik ga niet zitten wedden op een overjarige playmate.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Je moet trouwens echt TEGEN Davenport inzetten. Ik heb dat ugly wife zien spelen tegen Kim, maar ze kan echt niks......ze kan niet glijden over dat gravel, ze speelt als een houten pop....je lacht je rot. Dat kan niet goed gaan tegen Pierce
Nog ff Boston kijken tot ik echt in slaap mieter
... ik welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:33 schreef Calella het volgende:
Ik ga niet zitten wedden op een overjarige playmate.![]()
Ze heeft wel de beste nickname van alle sporters:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |