Ik had op de Braves, White Sox en Boston Red Sox ingezet.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:05 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Wordt momenteel afgeslacht zie ik![]()
Edit: ow dacht dat het om Braves ging ?
Federer speelt morgen om 13.15 (volgens bookieboy).quote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
En volgens mij is er morgen een rustdag, iig voor de heren.
Je kan quotes van 2,00 voor Sharapova verwachten.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef Gelderland het volgende:
[..]
iemand die die quotes al weet, ze staan nog niet op Mr. Bookmaker iig, maar ik ga ook flink veel op Sharapova inzetten, Henin zat er geheel doorheen vandaag en had last van pijntjes
btw. heeft die ene van NG nu al gewonnen, of heeft dat MBL team verloren![]()
op Mr. Bookie staan ze nog niet, maarja, ik zet wel geld op Sharapova, alleen al omdat Henin er vandaag helemaal doorheen zat en ook de commentator niet wist hoe ze morgen die wedstrijd zou moeten spelenquote:Op maandag 30 mei 2005 23:12 schreef Greetings het volgende:
[..]
Je kan quotes van 2,00 voor Sharapova verwachten.
Ik kan 2,20 krijgen...twijfel nog...
tegen een odd van 1.02 bij mrBookiequote:Op maandag 30 mei 2005 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Federer speelt morgen om 13.15 (volgens bookieboy).
Whaha. Ik heb er wel vertrouwen in dat RBC gaat winnen, en dat hoop ik ook, maarrrrrrrrrrrrrrrrrr:quote:
Hier een beetje MrBookmaker belachelijk zitten maken he, we praten hier wel over een odd van 1,04 beste Godquote:Op maandag 30 mei 2005 23:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
tegen een odd van 1.02 bij mrBookie![]()
![]()
Vanochtend zag ik 'm op 1,02.....ik moest bijna huilen............ze hebben 'm dus opgetrokken, de lefgosersquote:Op maandag 30 mei 2005 23:20 schreef wimderon het volgende:
Hier een beetje MrBookmaker belachelijk zitten maken he, we praten hier wel over een odd van 1,04 beste God![]()
![]()
Haha Greetings, je stond ruim boven de 100 verlies.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:37 schreef Greetings het volgende:
Hey Greetings, na 16 bets sta je op 50,20 euro verlies.
Nog 4 bets to go!![]()
NG![]()
Ach het is maar geldquote:Op maandag 30 mei 2005 23:50 schreef VinnieJones het volgende:
Hey NG pas op met die under..
Ik weet dat de stadion van Colorado Rockies niet zo groot is, en daar best weel homers worden geslagen..
Denk er maar goed over na..Mochten de pitchers waardeloos zijn gaat deze makkelijk over..
ow ik dacht 2,nogwat............;) ..dan kan het kloppenquote:Op maandag 30 mei 2005 23:54 schreef Greetings het volgende:
Whaha NG....zoek m'n posts maar na!
En over die bet van vanavond.... 20 x 3,65 is toch echt 73. Minus stake maakt dat 53....
Ze staan erop.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
De odds voor tennis komen er nu langzaamaan op volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |