lol, dacht dat jij zo goed was in betsquote:Op maandag 30 mei 2005 15:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Robredo hahahaha.........ik heb net op google ff een paar pics van die gast gezien, wist niet eens hoe hij eruit zag............ik kan je nu vertellen "Het is een clown"
Robredo![]()
Safin![]()
Smakelijk!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:02 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hele toernooi is niks meer waard zonder Safin. Safin is verreweg de beste speler aller tijden. Nu zitten er enkel saaie prutsers bij de laatste acht. Zonde voor de organisatie, publiek zal wel thuis blijven.
NG![]()
ps Het is Kip Tandouri geworden![]()
Ze zijn nog niet eens op de helft bij dat baseballquote:Op maandag 30 mei 2005 21:00 schreef Gelderland het volgende:
lol, dacht dat jij zo goed was in bets![]()
je reputaties is weer iets gedaalt![]()
ook Pittsburgh Pirates staat achter (of heeft zelf al verloren)![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:02 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hele toernooi is niks meer waard zonder Safin. Safin is verreweg de beste speler aller tijden. Nu zitten er enkel saaie prutsers bij de laatste acht. Zonde voor de organisatie, publiek zal wel thuis blijven.
Ja verliezen is nieuw voor me, het is even wennenquote:
zozo netjes hoorquote:
Serieus ?? PLeur je gewoon alles op die baggerclubquote:Op maandag 30 mei 2005 21:31 schreef Boomlaars het volgende:
Morgen 1000 Euro op RBC @ 2.3
Heb mijn vakantiegeld binnengehad en een leuke bonus. RBC kan onmogelijk verliezen.
Dat wordt 1300 Euro winst![]()
Screeshotje zou leuk zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 21:31 schreef Boomlaars het volgende:
Heb mijn vakantiegeld binnengehad en een leuke bonus. RBC kan onmogelijk verliezen.
idd, want 1000 is wel erg veelquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:31 schreef Boomlaars het volgende:
iemand die die quotes al weet, ze staan nog niet op Mr. Bookmaker iig, maar ik ga ook flink veel op Sharapova inzetten, Henin zat er geheel doorheen vandaag en had last van pijntjesquote:Op maandag 30 mei 2005 22:41 schreef Boomlaars het volgende:
Heb wel een tip voor morgen, Sharapova die Henin gaat verslaan. Henin speelt wisselend de laatste wedstrijden terwijl Sharapova een stijgende lijn in haar spel heeft..
3-2 gewonnenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef Gelderland het volgende:
[..]
btw. heeft die ene van NG nu al gewonnen, of heeft dat MBL team verloren![]()
Wordt momenteel afgeslacht zie ikquote:heeft die ene van NG nu al gewonnen, of heeft dat MBL team verloren
voor de dames niet geloof ik die moeten morgen weerquote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
En volgens mij is er morgen een rustdag, iig voor de heren.
Ik had op de Braves, White Sox en Boston Red Sox ingezet.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:05 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Wordt momenteel afgeslacht zie ik![]()
Edit: ow dacht dat het om Braves ging ?
Federer speelt morgen om 13.15 (volgens bookieboy).quote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
En volgens mij is er morgen een rustdag, iig voor de heren.
Je kan quotes van 2,00 voor Sharapova verwachten.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef Gelderland het volgende:
[..]
iemand die die quotes al weet, ze staan nog niet op Mr. Bookmaker iig, maar ik ga ook flink veel op Sharapova inzetten, Henin zat er geheel doorheen vandaag en had last van pijntjes
btw. heeft die ene van NG nu al gewonnen, of heeft dat MBL team verloren![]()
op Mr. Bookie staan ze nog niet, maarja, ik zet wel geld op Sharapova, alleen al omdat Henin er vandaag helemaal doorheen zat en ook de commentator niet wist hoe ze morgen die wedstrijd zou moeten spelenquote:Op maandag 30 mei 2005 23:12 schreef Greetings het volgende:
[..]
Je kan quotes van 2,00 voor Sharapova verwachten.
Ik kan 2,20 krijgen...twijfel nog...
tegen een odd van 1.02 bij mrBookiequote:Op maandag 30 mei 2005 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Federer speelt morgen om 13.15 (volgens bookieboy).
Whaha. Ik heb er wel vertrouwen in dat RBC gaat winnen, en dat hoop ik ook, maarrrrrrrrrrrrrrrrrr:quote:
Hier een beetje MrBookmaker belachelijk zitten maken he, we praten hier wel over een odd van 1,04 beste Godquote:Op maandag 30 mei 2005 23:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
tegen een odd van 1.02 bij mrBookie![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |