quote:Op maandag 30 mei 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
In het zwembad gejonast worden en bikini topje die ergens anders ligt!
geweldigquote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef daReaper het volgende:
toen ik moest afzwemmen voor m'n A diploma na het "met kleren aan zwemmen" niet alleen m'n kleren, maar ook m'n zwembroek uit trekken
Dit had ik pas door nádat ik een rondje had gezwommen, wat dus betekent dat ik 'm ook in volle glorie toonte terwijl ik op dat springblok stond. Achter de ramen stonden m'n ouders te gebaren, ik braaf terugzwaaien
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:40 schreef Leana het volgende:
Ik heb in duinrell gehad dat ik van die pelikaan (glijbaan) af ging. Mijn topje schoof omhoog waarna ik hem naar beneden trok. Helaas deed ik dat iets te enthousiast. Dus toen zat het topje onder mijn borsten i.p.v. er over heen..![]()
De allereerste zwemlessenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:27 schreef Taproot het volgende:
Vroegah toen we gingen zwemmen met de lagere school nog ben ik eens vergeten van mijn zwembroek aan te doen, tot iemand me er opmerkzaam op maakte door te vragen: wat loop jij hier nu in je blote pietje te doen?
Ik was vroeger redelijk dik, veel spek dat aan mn borstkas hangt te wiebelen iedere keer als ik n stap zet, en waar zo n klein ettertje in kwam knijpen. brrrr wat geneerde ik me dood toen....
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:21 schreef Rnej het volgende:
pff, was een jaar of 11 ofzo, en mijn leuter zat niet zo goed in mijn zwembroek.. dus ik uit automatisme (Als je in je ondergoed rondloopt althans) gewoon ff graaien en goed leggen...
gozer die dus achter me in de rij stond voor de duikplank (ook mijn leeftijd) "zo, zittie weer goed?"
was misschien wat slimmer om toch maar onder water te doen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:42 schreef Jett het volgende:
nou het snelst ga je van een glijbaan af als je bikinibroekje tussen je reet doet, maar soms is het wel handig om als je daanra uit het water komt dat broekje dan ook weer goed te doen
alleen vergat ik dat zowat altijd
Lief meiskequote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:42 schreef Jett het volgende:
nou het snelst ga je van een glijbaan af als je bikinibroekje tussen je reet doet, maar soms is het wel handig om als je daanra uit het water komt dat broekje dan ook weer goed te doen
op me fake ID ben ik nu 18 ook goed?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lief meiske![]()
Had je niet 2 jaar eerder geboren kunnen worden ofzo!
ende P.S. ga eens slaepen voor je examens
I want youquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:48 schreef Jett het volgende:
[..]
op me fake ID ben ik nu 18 ook goed?
en NEEkhoef pas om half 2 op school te zijn fuck dat
Geeft nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:42 schreef Jett het volgende:
Dat deed ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:42 schreef Jett het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |