abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2005 @ 14:57:44 #1
121708 Neohammer
Acromantula in the works...
pi_27482552
Jawel het overkomt iedereen wel eens, een blunder bij het zwembad. Aangezien de zomer alweer half begonnen is, lijkt me dit een geschikt moment om het hier eens over te hebben...

Ik zal zelf beginnen
Ooit voor lul gelopen met een mickey mouse zwembroek (en ik was er eigenlijk al te oud voor.) Na 2 zwemlessen heb ik em nooit meer aangetrokken, het was echt te triest. :') Volgens mij heeft me dit licht getraumatiseerd.

Ik heb waarschijnlijk alles bij elkaar geteld wel een hectoliter chloorwater naar binnen gewerkt, en dan komt het ergste:

bestaat het pierenbad uit:
1 water vermengd met chloor...
2 bronwater...
3 50% water 50% urine....

Ik ga sinds kort door voor de koelkast....

Ik hoop dat er mensen zijn die ergere dingen hebben meegemaakt, gedeelde smart is halve smart of zoiets.
Hebridean Black project 90%
  maandag 30 mei 2005 @ 14:59:59 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_27482637
Van de hoge plank terwijl het bad nog leeg was.
Mij mag je er voor wakker maken.
  maandag 30 mei 2005 @ 15:01:58 #3
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_27482697
Het bekende, maar daarom niet minder genânte: Ik nam een duik in het water en het onderste gedeelte van mijn zwemkledij zakte af.?

Ja, dat is mij dus een aantal keren overkomen. .
  maandag 30 mei 2005 @ 15:02:10 #4
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_27482709
Van de hoge op de lage gesprongen deed veeeeel pijn
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 30 mei 2005 @ 15:02:56 #5
121708 Neohammer
pi_27482729
Dead-doll, geen bommetjes !!!
pi_27482820
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:01 schreef Dead-Doll het volgende:
Het bekende, maar daarom niet minder genânte: Ik nam een duik in het water en het onderste gedeelte van mijn zwemkledij zakte af.?

Ja, dat is mij dus een aantal keren overkomen. .
Bij mij het bovenste gedeelte
pi_27482835
toen ik moest afzwemmen voor m'n A diploma na het "met kleren aan zwemmen" niet alleen m'n kleren, maar ook m'n zwembroek uit trekken

Dit had ik pas door nádat ik een rondje had gezwommen, wat dus betekent dat ik 'm ook in volle glorie toonte terwijl ik op dat springblok stond. Achter de ramen stonden m'n ouders te gebaren, ik braaf terugzwaaien
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_27482870
Van de hoge sprinkplank af, vol op je pens terecht tekomen die knal rood was
pi_27482895
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Bij mij het bovenste gedeelte
Ja inderdaad. Met een bikini van de hoge duikplank springen is niet aan te raden.

Verder heb ik een hekel aan zwembaden met een "natuurstenen" vloer. Vaak zijn dat de "tropische paradijzen". Daar haal je zo lekker je voet aan open.
pi_27482912
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef daReaper het volgende:
toen ik moest afzwemmen voor m'n A diploma na het "met kleren aan zwemmen" niet alleen m'n kleren, maar ook m'n zwembroek uit trekken

Dit had ik pas door nádat ik een rondje had gezwommen, wat dus betekent dat ik 'm ook in volle glorie toonte terwijl ik op dat springblok stond. Achter de ramen stonden m'n ouders te gebaren, ik braaf terugzwaaien
pi_27482917
- Gaan voor een anderhalve salto voorwaarts, maar verkeerd uitkomen bij het veren en niet verder komen dan 1 of andere spastische draaibeweging waarbij m'n ledematen geheel willekeurig alle kanten opvlogen .
- Achterwaartse salto van de duikplank en met je kop de duikplank raken .

En het meest genantste was eigenlijk nog niet eens een blunder, maar meer een uitdaging;
- In het zwarte O'Neill badpak ( . ) van m'n toenmalige vriendin een zweefduik van de hoogste duikplank doen in het hoogseizoen .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 30 mei 2005 @ 15:09:18 #12
90689 Luna1975
Italians do it better
pi_27482947
1. Ik sprong van de hoge duikplank en toen ik uit het zwembad kwam zat mijn badpak van voren in mn eh snee
2. Er was een glijbaan, gemonteerd op de opstaande rand van het zwembad. Ik bedacht dat het ook leuk was om met mijn benen náást de glijbaan te glijden, aan beide kanten 1 been. Gevolg: twee heftig bloedende enkels.
Mauw
pi_27482962
ja, van de hoge ben ik ook wel eens plat op t water getieft...
gebeurt vooral als je moeilijke moves gaat doen .
maar toch doorgaan he ..
  maandag 30 mei 2005 @ 15:09:41 #14
121708 Neohammer
pi_27482969
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef daReaper het volgende:

You just made my day!
  maandag 30 mei 2005 @ 15:09:50 #15
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_27482975
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef MrTorture het volgende:
Van de hoge op de lage gesprongen deed veeeeel pijn
  • Of van de lage op het beton. En dan heel stoer alsnog een poging wagen en er achter komen dat al die schaafwonden best wel bijten in combinatie met chloor.
  • Door een autoband willen duiken en met je harses vol op de rand belanden. Bij het proberen te blijven ademen was de enige hulp :"Zo, het lijkt wel of er eentje klaatkomt"
  • ik ben de dorpsgek
    Met een lange jas aan en geen onderbroek.
    Loituma
    pi_27482981
    Met sommige mensen hier wil ik wel een keertje mee naar het zwembad
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
      maandag 30 mei 2005 @ 15:16:17 #17
    53283 Captain_Chaos
    Aláááááááárm.....
    pi_27483197
    Volgens mij is iedereen wel een boven water gekomen met een werkelijk E-NO-RUM snotje onder zijn neus.
    Zoeen die je pas voelt zitten als-ie een beetje opdroogt.
    Ik dus ook...

Heel aardig van iedereen dat ze er nooit iets van zeggen; dát wel natuurlijk.

althans... ik klamp me wanhopig vast aan de overtuiging dat het écht een snotje is
    Jawohl Herr Kaloin!
      maandag 30 mei 2005 @ 15:16:57 #18
    121708 Neohammer
    pi_27483220
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 15:09 schreef Zebbie het volgende:
    Met sommige mensen hier wil ik wel een keertje mee naar het zwembad
    Ik neem aan dat je hier doelt op het verlies van kledingstukken...
      maandag 30 mei 2005 @ 15:17:30 #19
    90689 Luna1975
    Italians do it better
    pi_27483235
    Ik zeg ALTIJD tegen iemand als die iets aan zijn neus heeft hangen of iets tussen zijn tanden heeft. Zou ik zelf ook fijn vinden als dat op tijd wordt gemeld.
    Mauw
    pi_27483295
    Trauma overgehouden aan het lopen/voetballen, was jaar of 12 kent het wel, stoer doen met de voetbal bij het bad...tsja...je moet een keer uitglijden, gebeurde pal voor die groep met o'zo leuke meiden
    'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
      maandag 30 mei 2005 @ 15:21:28 #21
    53283 Captain_Chaos
    Aláááááááárm.....
    pi_27483362
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 15:17 schreef Luna1975 het volgende:
    Ik zeg ALTIJD tegen iemand als die iets aan zijn neus heeft hangen of iets tussen zijn tanden heeft. Zou ik zelf ook fijn vinden als dat op tijd wordt gemeld.
    Ik ook maar mijn metgezellen zijn helaas dun gezaaid.
    Jawohl Herr Kaloin!
      maandag 30 mei 2005 @ 15:21:34 #22
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_27483365
    gescheurde zwembroek
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_27483398
    Niet echt een blunder, maar wel een beetje dom...
    In het water blijven staan met je gezicht naar de betegelde binnenkant van het zwembad, terwijl je voelt dat je moet niezen...

Haa...haaaa...haaaaa.....*BONK !!* (voorhoofd tegen muur)

NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
    JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
    pi_27483481
    van de hoge duikplank afspringen, plat op mn buik landen en vervolgens mn tieten zoeken in het water. ik dacht werkelijkwaar dat ze eraf waren gevallen door de klap (maar ze zaten er nog)

doorzichtig badpak......

Duiken en boven water komen bij de rand, waardoor ik met mn harses tegen die rand aan knalde en tand door mn lip had

recht van de rand naar beneden gesprongen om tot het diepste te komen en met mn voet op de sta-riggel gekomen. Heel stoer net gedaan of het geen pijn deed, maar had een behoorlijke snee in mijn voet.
    pi_27483522
    ik was een keer in het (buiten)zwembad toen een of andere gast een toffe sprong van de hoge duikplank wilde maken. Dat bleek niet zo'n toffe sprong te zijn toen hij vol op de kant sprong
    En dan is zon hoge duikplank erg hoog Zo hoog dat ie bleef liggen en er later een ambulance kwam aanracen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')