Bij mij het bovenste gedeeltequote:Op maandag 30 mei 2005 15:01 schreef Dead-Doll het volgende:
Het bekende, maar daarom niet minder genânte: Ik nam een duik in het water en het onderste gedeelte van mijn zwemkledij zakte af.?
Ja, dat is mij dus een aantal keren overkomen..
Ja inderdaad. Met een bikini van de hoge duikplank springen is niet aan te raden.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Bij mij het bovenste gedeelte
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef daReaper het volgende:
toen ik moest afzwemmen voor m'n A diploma na het "met kleren aan zwemmen" niet alleen m'n kleren, maar ook m'n zwembroek uit trekken
Dit had ik pas door nádat ik een rondje had gezwommen, wat dus betekent dat ik 'm ook in volle glorie toonte terwijl ik op dat springblok stond. Achter de ramen stonden m'n ouders te gebaren, ik braaf terugzwaaien
You just made my day!quote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef daReaper het volgende:
toen ik moest afzwemmen voor m'n A diploma na het "met kleren aan zwemmen" niet alleen m'n kleren, maar ook m'n zwembroek uit trekken
Dit had ik pas door nádat ik een rondje had gezwommen, wat dus betekent dat ik 'm ook in volle glorie toonte terwijl ik op dat springblok stond. Achter de ramen stonden m'n ouders te gebaren, ik braaf terugzwaaien
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef MrTorture het volgende:
Van de hoge op de lage gesprongendeed veeeeel pijn
Ik neem aan dat je hier doelt op het verlies van kledingstukken...quote:Op maandag 30 mei 2005 15:09 schreef Zebbie het volgende:
Met sommige mensen hier wil ik wel een keertje mee naar het zwembad
Ik ook maar mijn metgezellen zijn helaas dun gezaaid.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:17 schreef Luna1975 het volgende:
Ik zeg ALTIJD tegen iemand als die iets aan zijn neus heeft hangen of iets tussen zijn tanden heeft. Zou ik zelf ook fijn vinden als dat op tijd wordt gemeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |