Niet echt, nee....quote:Op maandag 30 mei 2005 16:13 schreef mister_dog het volgende:
Ben je dat nu wel dan?
Ehhhhh lees nogges?quote:
Jij zwemt nooitquote:Op maandag 30 mei 2005 16:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Is de helft van FOK! geestelijk gehandicapt ofzo, met die achterlijke capriolen
gewoon precies recht van de duikplank springen, krijg je ook zon enorme klap op je zakquote:Op maandag 30 mei 2005 16:21 schreef Nr.G het volgende:
Proberen een bommetje te maken door heel hard vooruit te springen met beide benen gestrekt....... Dan kan water best hard aankomen bij je zak.
Bijen zijn toch die beesten die honing zoekenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ging die toen honing zoeken in je hersenpan![]()
En een rooie hand natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:23 schreef Repeat het volgende:
van de hoge duikplank springen en proberen plat op je rug terecht te komen, maar dan wel een hand voor je rug houden.
heb je een prachtige rooie rug, met een witte handafdruk erop
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:16 schreef richie29 het volgende:
ook leuk:
Met een stuk of 10 maten op 2-3 meter van elkaar af gaan liggen in de waterglijbaan. Iedereen zet zich over dwars vast in de glijbaan en dan maar water verzamelen....
Dit doe je net zolang totdat iedereen zoveel water heeft dat dit water weer over je heen stroomt (de glijbaan van dit vele gewicht al begint te wiebelen) en de bovenste in de glijbaan als eerste los laat en iedereeen meeneemt.
Gevolg: alle 10 ga je met een donderende rotvaart naar beneden, je kunt gewoon zwemmen in de glijbaan omdat er zoveel water naar beneden raast, en dit is leuk tot het punt dat je je realiseert dat je met z'n 10-en nog steeds erg dicht op elkaar zit en dus goed met de koppen tegen elkaar aansmakt wanneer je in dat eind-bad terrecht komt (die trouwens volledig overstroomt)
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik herinner me net weer allerlei andere dingen![]()
Hoofd gestoten tegen kant, een wesp vloog in m'n oor waardoor ik naar de EHBO moest
, plat op m'n buik terecht gekomen toen ik in het water wou springen
, mensen in hun zij trappen
, mensen die niet wachten tot het groene lichtje brandt en tot ze dan van de glijbaan mogen maar gewoon gaan
ik kreeg gewoon zo'n dik joch bovenop me
, en een keer toen ik van de glijbaan ging stopte het water opeens
moest ik dus eruit kruipen
, en ben een paar keer met een paar vriendinnen gewaarschuwd door de badmeester omdat we via de kinderglijbaan (die overdekt is dus) omhoog wilden klimmen
moet je wel zorgen dat je het water ontwijkt anders glij je uit en moet je weer opnieuw beginnen
![]()
herinneringen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef -Angel- het volgende:
Gelukkig voor mij werdt het opgemerkt door één van de toevallig passerende schoonmakers. Gelukkig maar.
Wat een nerd ben je ookquote:Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef -Angel- het volgende:
[knip]
Dus ik bleef gewoon tegen de kant aanzitten, waar het zwembad wat minder diep was. Het zat echter zo lekker, en ik was nog moe van de vorige dag, dat ik na enkele minuten blijkbaar in slaap ben gevallen. Dit was mij echter bijna noodlottig geworden, het bad was namelijk een golfslagzembad. En met enkele golf hapte ik een hoeveelheid water in. Dit op z'n beurt zorgde er weer voor dat ik langzaam bezig was met verdrinken.
Gelukkig voor mij werdt het opgemerkt door één van de toevallig passerende schoonmakers. Gelukkig maar.
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:44 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Wat ook leuk was, om in een overdekte glijbaan halverwege en net na een bocht te stoppen en dan jezelf boven in de buis klem te zetten.
Tot een snuggere badmeester even met z'n been omhoog een rondje ging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |