abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2005 @ 16:21:29 #51
107594 Nr.G
m411007
pi_27485386
Proberen een bommetje te maken door heel hard vooruit te springen met beide benen gestrekt....... Dan kan water best hard aankomen bij je zak.
  maandag 30 mei 2005 @ 16:21:43 #52
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27485392
Is de helft van FOK! geestelijk gehandicapt ofzo, met die achterlijke capriolen
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 30 mei 2005 @ 16:21:51 #53
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_27485399
In Center Parcs 3000 x van dezelfde half open glijbaan gaan totdat je precies weet hoe je het leukst gaat. Op je knieen en in elke bocht je hele gewicht erin gooien. En dan in de 4e bocht een stuk boven de glijbaan uit knallen waardoor je 1 been gigantisch open haalt aan dat wonderschone scherpe natuursteen
Wallahjeweettog
pi_27485407
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:13 schreef mister_dog het volgende:
Ben je dat nu wel dan?
Niet echt, nee....
Wel een beetje jongensachtig type, dat wel.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_27485425
Ik herinner me net weer allerlei andere dingen

Hoofd gestoten tegen kant , een wesp vloog in m'n oor waardoor ik naar de EHBO moest , plat op m'n buik terecht gekomen toen ik in het water wou springen , mensen in hun zij trappen , mensen die niet wachten tot het groene lichtje brandt en tot ze dan van de glijbaan mogen maar gewoon gaan ik kreeg gewoon zo'n dik joch bovenop me , en een keer toen ik van de glijbaan ging stopte het water opeens moest ik dus eruit kruipen , en ben een paar keer met een paar vriendinnen gewaarschuwd door de badmeester omdat we via de kinderglijbaan (die overdekt is dus) omhoog wilden klimmen moet je wel zorgen dat je het water ontwijkt anders glij je uit en moet je weer opnieuw beginnen

herinneringen
  maandag 30 mei 2005 @ 16:23:14 #56
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_27485443
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:17 schreef neegij het volgende:

Ehhhhh zeg nogges?
Ehhhhh lees nogges?
pi_27485454
van de hoge duikplank springen en proberen plat op je rug terecht te komen, maar dan wel een hand voor je rug houden.

heb je een prachtige rooie rug, met een witte handafdruk erop
  maandag 30 mei 2005 @ 16:23:41 #58
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27485457
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Is de helft van FOK! geestelijk gehandicapt ofzo, met die achterlijke capriolen
Jij zwemt nooit
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_27485486
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:21 schreef Nr.G het volgende:
Proberen een bommetje te maken door heel hard vooruit te springen met beide benen gestrekt....... Dan kan water best hard aankomen bij je zak.
gewoon precies recht van de duikplank springen, krijg je ook zon enorme klap op je zak
  maandag 30 mei 2005 @ 16:26:12 #60
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27485518
Wesp in je oor
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 30 mei 2005 @ 16:26:42 #61
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27485525
Ging die toen honing zoeken in je hersenpan
  maandag 30 mei 2005 @ 16:31:19 #62
121708 Neohammer
Acromantula in the works...
pi_27485650
Vermakelijk topic Ik ben echt peanuts met die mickey mouse zwembroek

Wespen en water, dat gaat ook niet echt samen, laat staan steekvliegen en water Hoe vaak ik al gillend (als een meisje) en in paniek in het water heb zitten spartelen omdat er zo'n beest te dicht bij kwam....
Hebridean Black project 90%
pi_27485678
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ging die toen honing zoeken in je hersenpan
Bijen zijn toch die beesten die honing zoeken ?
Nee, ik moest naar de EHBO en daar hadden ze zo'n apparaatje om hem eruit te zuigen
Ik kreeg wel een gratis ijsje trouwens
pi_27485730
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:23 schreef Repeat het volgende:
van de hoge duikplank springen en proberen plat op je rug terecht te komen, maar dan wel een hand voor je rug houden.

heb je een prachtige rooie rug, met een witte handafdruk erop
En een rooie hand natuurlijk.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_27485746
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:16 schreef richie29 het volgende:
ook leuk:

Met een stuk of 10 maten op 2-3 meter van elkaar af gaan liggen in de waterglijbaan. Iedereen zet zich over dwars vast in de glijbaan en dan maar water verzamelen....
Dit doe je net zolang totdat iedereen zoveel water heeft dat dit water weer over je heen stroomt (de glijbaan van dit vele gewicht al begint te wiebelen) en de bovenste in de glijbaan als eerste los laat en iedereeen meeneemt.

Gevolg: alle 10 ga je met een donderende rotvaart naar beneden, je kunt gewoon zwemmen in de glijbaan omdat er zoveel water naar beneden raast, en dit is leuk tot het punt dat je je realiseert dat je met z'n 10-en nog steeds erg dicht op elkaar zit en dus goed met de koppen tegen elkaar aansmakt wanneer je in dat eind-bad terrecht komt (die trouwens volledig overstroomt )
Ik vraag me echt af hoeveel zo een glijbaan soms kan hebben

Een keer lag gewoon de hele glijbaan vol met rellende kinderen en wij maar doorduwen/blokkeren water stroomt op een gegeven moment over de open glijbaan... het leukste is dat het einde niet een bad was, maar de glijbaan min of meer eindigde in een scherp trappetje en de weerstand van het water je automatisch remt.

Ja leuk, maar niet als je vooraan zit en wordt geduwd door tien mensen achter je

Gelukkig wist ik dat altijd van tevoren, maar er zijn er volgens mij velen die behoorlijk gevaarlijke klapper hebben gemaakt.
  maandag 30 mei 2005 @ 16:36:30 #66
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_27485796
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:16 schreef mister_dog het volgende:

[..]

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 30 mei 2005 @ 16:39:28 #67
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27485894
Het enigste ongeval wat ik me kan herinneren was enkele jaren geleden. Op een koude winterdag besloot ik dat het wel eens lekker was om even voor de ontspanning te gaan zwemmen. Echter omdat ik er niet van hou om in de drukte te zwemmen, was ik rond etenstijd afgereisd naar het zwembad. Normaal gezien is het niet toegestaan voor het normale publiek om dan te zwemmen, omdat de badmeesters dan aan het lunchen zijn. Gelukkig ken ik één van de badmeesters, en is het dan ook geen probleem voor mij om rond die tijd binnen te komen. Ik had het bad dus helemaal voor mij alleen.

In ieder geval na een paar baantjes getrokken te hebben, begon ik redelijk moe te worden. Daarop besloot ik dat het tijd was om het even rustig aan te doen. In plaats van aan de kant te gaan zitten, dacht ik misschien is het wel een goed idee om gewoon in het water te blijven. Dus ik bleef gewoon tegen de kant aanzitten, waar het zwembad wat minder diep was. Het zat echter zo lekker, en ik was nog moe van de vorige dag, dat ik na enkele minuten blijkbaar in slaap ben gevallen. Dit was mij echter bijna noodlottig geworden, het bad was namelijk een golfslagzembad. En met enkele golf hapte ik een hoeveelheid water in. Dit op z'n beurt zorgde er weer voor dat ik langzaam bezig was met verdrinken.

Gelukkig voor mij werdt het opgemerkt door één van de toevallig passerende schoonmakers. Gelukkig maar.
pi_27485938
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik herinner me net weer allerlei andere dingen

Hoofd gestoten tegen kant , een wesp vloog in m'n oor waardoor ik naar de EHBO moest , plat op m'n buik terecht gekomen toen ik in het water wou springen , mensen in hun zij trappen , mensen die niet wachten tot het groene lichtje brandt en tot ze dan van de glijbaan mogen maar gewoon gaan ik kreeg gewoon zo'n dik joch bovenop me , en een keer toen ik van de glijbaan ging stopte het water opeens moest ik dus eruit kruipen , en ben een paar keer met een paar vriendinnen gewaarschuwd door de badmeester omdat we via de kinderglijbaan (die overdekt is dus) omhoog wilden klimmen moet je wel zorgen dat je het water ontwijkt anders glij je uit en moet je weer opnieuw beginnen

herinneringen
pi_27486023
Tip:
Duik nooit als je een bikini triangle aan hebt. Zodra je weer boven water bent is dat ding 45 graden gedraaid en floepen je tieten d'eruit.
  maandag 30 mei 2005 @ 16:44:01 #70
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_27486028
Wat ook leuk was, om in een overdekte glijbaan halverwege en net na een bocht te stoppen en dan jezelf boven in de buis klem te zetten.
Tot een snuggere badmeester even met z'n been omhoog een rondje ging doen.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_27486085
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef -Angel- het volgende:
Gelukkig voor mij werdt het opgemerkt door één van de toevallig passerende schoonmakers. Gelukkig maar.
En toen kreeg die badmeester zeker een foei te horen?
pi_27486165
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef -Angel- het volgende:
[knip]
Dus ik bleef gewoon tegen de kant aanzitten, waar het zwembad wat minder diep was. Het zat echter zo lekker, en ik was nog moe van de vorige dag, dat ik na enkele minuten blijkbaar in slaap ben gevallen. Dit was mij echter bijna noodlottig geworden, het bad was namelijk een golfslagzembad. En met enkele golf hapte ik een hoeveelheid water in. Dit op z'n beurt zorgde er weer voor dat ik langzaam bezig was met verdrinken.

Wat een nerd ben je ook In slaap vallen bij een zwembad.
  maandag 30 mei 2005 @ 16:50:59 #73
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_27486273
In Turkije midden in de nacht in een zwembad springen die zojuist een verse chloor behandeling heeft gehad, is ook niet aan te raden btw
Wallahjeweettog
pi_27486766
Niet van mezelf, maar plaatsvervangende schaamte.

Op een camping in Zuid-Frankrijk zaten allerlei mooie meiden te zonnen aan de rand van het zwembad. De jongens vonden het stoer om vanaf de duikplank een bommetje te maken zo dicht mogelijk bij de rand, zodat ze de dames nat spetterden.

1 jongen mikte niet goed en kwam niet in het water terecht, maar knalde keihard tegen die rand aan. En moest toen met botbreuken en een geknakt ego worden afgevoerd.
pi_27486836
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:44 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Wat ook leuk was, om in een overdekte glijbaan halverwege en net na een bocht te stoppen en dan jezelf boven in de buis klem te zetten.
Tot een snuggere badmeester even met z'n been omhoog een rondje ging doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')