ja dat snappen wij ook wel, maar 't hoeft niet in iedere post benadrukt te wordenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
sorry. Maar dat wijf kan mij toch ook gewoon gelukkig laten zijn met mijn vriendin. Laat mij gewoon ff mededelen dat ik het gezellig heb gehad![]()
Kijk leuk dat je verliefd ben enzo.. maar je lult over niks anders ofsow... dus ben enigzins met geitje eens ofsow... dus doe gewoon wat minder plzquote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
sorry. Maar dat wijf kan mij toch ook gewoon gelukkig laten zijn met mijn vriendin. Laat mij gewoon ff mededelen dat ik het gezellig heb gehad![]()
EINDELIJK een vriendin!!! laat die jongen tochquote:Op maandag 30 mei 2005 15:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja dat snappen wij ook wel, maar 't hoeft niet in iedere post benadrukt te worden
moet dat nou?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik was er toen nog niet... en als ik er toen wel was en ze relde tegen jou dan had ik nu een ban gehad wegens doodverwensing.. omdat ik je zooo lief vind![]()
ik kom toch niet je weekend verpesten of zoquote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik was er toen nog niet... en als ik er toen wel was en ze relde tegen jou dan had ik nu een ban gehad wegens doodverwensing.. omdat ik je zooo lief vind![]()
jij moet niets zeggen met dat geslijm bij goddessquote:Op maandag 30 mei 2005 15:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kijk leuk dat je verliefd ben enzo.. maar je lult over niks anders ofsow... dus ben enigzins met geitje eens ofsow... dus doe gewoon wat minder plzthx... (wel nice da je op vak mee mag enzo)
Ik wilde je er net om gaan vragenquote:
quote:
wow menn wat een gekken hieroquote:Op maandag 30 mei 2005 15:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja dat snappen wij ook wel, maar 't hoeft niet in iedere post benadrukt te worden
hier ookquote:Op maandag 30 mei 2005 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffff wat een klote weer buiten en dat terwijl het hier binnen fucking heet is !
Vertel dan iets interessants, of je al geneukt hebt ofzoquote:Op maandag 30 mei 2005 15:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wow menn wat een gekken hiero![]()
Ik meld het alleen in mijn 1e post vandaag, en vorige week een keer gemeld dat het goed zat (en toen was iedereen enthousiast). Zijn jullie beetje opzoek naar spectakel in dit topic ofzo![]()
Ey hij is verliefd..quote:Op maandag 30 mei 2005 15:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
jij moet niets zeggen met dat geslijm bij goddess
Jij bent de emmerdrager hier hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 15:11 schreef knox_ het volgende:
[..]
Bookmark de emmer, dan kan je hem zelf ook gebruiken
dat is tenminste nieuwsquote:Op maandag 30 mei 2005 15:11 schreef knox_ het volgende:
[..]
Vertel dan iets interessants, of je al geneukt hebt ofzo
dat mag ik hopen als ze de nacht samen hebben doorgebracht.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:11 schreef knox_ het volgende:
[..]
Vertel dan iets interessants, of je al geneukt hebt ofzo
niet liegenquote:
jij bent alleen maar met je muisje bezig en hebt geen tijd meer voor onsquote:Op maandag 30 mei 2005 15:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist.... iemand maak ff een korte samenvatting voor mij
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tear, ga eens met Ball rellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |